COVID-19 نشان حومه فقط به عنوان آسیب پذیر به عنوان شهرهای

نیویورک - تصاویر فراموش نشدنی از خالی میدان تایمز و حسابداری روزانه صدها نفر از مرگ و میر در شهر نیویورک تقویت

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

نیویورک - تصاویر فراموش نشدنی از خالی میدان تایمز و حسابداری روزانه صدها نفر از مرگ و میر در شهر نیویورک تقویت این ایده از coronavirus به عنوان یک شهری سرایت.

که ممکن است مبهم به همان اندازه جدی حقیقت: بسیاری از این شهر حومه آمار شده اند فقط به عنوان سخت است. در برخی وجود داشته است بیشتر مرگ و میر سرانه نسبت فوق متراکم منهتن.

این ویروس خبر داد و بیداد از طریق نیویورک مترو منطقه از آن به خوبی به انجام شهرها همراه کانکتیکات خط ساحلی به اتاق خواب جوامع از شمال نیوجرسی و جزیره ارائه می دهد یک وزنه تعادل به مفهوم حومه های فراوان در فضاهای باز به عنوان پناهگاه های امن.

"شما انتظار می رود برای دیدن آن بیشتر به سرعت در حال گسترش در مناطق پر جمعیت مانند شهرهای اما آن را ندارد که در هر نقطه این ویروس معرفی شده است و در جایی که مردم در تماس با افراد دیگر گفت:" دکتر استفن مورس استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا پستچی دانشکده بهداشت عمومی در نیویورک است. "همه آن نیاز به خاک حاصلخیز به دلیل آن را به خوبی،"

اولین پایدار شیوع به شناسایی در منطقه متروپولیتن نیویورک رخ داده در حومه نیو راشل که در آن یک وکیل بود که با حضور در اجتماعات بزرگ در یک کنیسه محلی بود برای اولین بار به تست مثبت است.

یکی دیگر از خوشه بر خاست تا 5 کیلومتری غرب شهرستان در تینک, New Jersey. اول نیوجرسی ساکن به مرگ 69 سال اسب مسابقه جانباز جان برنان زندگی در شمال نیوجرسی و مشغول به کار در یک مسیر مسابقه در یانکرز نیویورک حومه.

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز راکلند نیویورک گزارش کرده است تقریبا 3500 موارد مثبت در هر 100 ، 000 ساکنان نزدیک به سه برابر نرخ در منهتن و بیش از دو برابر این نرخ در بروکلین. Westchester County, که شامل نیو راشل یک نرخ تقریبا از 2900 مورد در هر 100,000 نفر.

اگر پنج شهرستان نیوجرسی نزدیک به نیویورک شد و یک کشور آنها را ثبت 12th بسیاری از موارد در جهان بیش از 59,000 از طریق پنج شنبه.

در هادسون بیمارستان منطقه ای در سیکوکس, New Jersey, فقط در غرب منهتن حجم از بیماران به حال چهار برابر شد و در اوایل مارس وادار به اتاق اورژانس برای منحرف کردن بیماران چندین بار در بیمارستان مدیر عامل دکتر نزار Kifaieh گفت: هر چند تعداد کاهش یافته است به تازگی.

دکتر Tanaya Bhowmick یک بیماری عفونی پزشک و دستیار استاد در دانشگاه راتگرز رابرت وود جانسون دانشکده پزشکی در نیوجرسی گفت: بیمارانی که زمینه مسائل ایمنی بدن شده اند در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی. اما او به تازگی دیدم یک گروه از جوانان در حال بازی بسکتبال در حومه محله است.

"ممکن است درک که آنها کمی امن تر در اینجا بدیهی است که درست نیست," او گفت:.

ردیابی این ویروس را مسیر می تواند عملکرد برخی از شگفتی است. برای اولین بار چندین نفر برای تست مثبت برای coronavirus in Connecticut در واقع یک سویه بود که مربوط به شیوع این بیماری در ایالت واشنگتن گفت: Nathan Grubaugh استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه ییل دانشکده بهداشت عمومی. او رهبری یک مطالعه دیگر محققان است که با استفاده از ژنومی تست به نمودار گسترش ویروس در سراسر ایالات متحده و به کانکتیکات است.

پس از آن برای اولین بار از موارد داده ها نشان داد ساکنان کانکتیکات شد تست مثبت برای یک ویروس شبیه به گونه های در نیویورک که مرتبط شده اند به کسانی که در اروپا Grubaugh گفت.

آن را تعجب آور به استمفورد شهردار دیوید مارتین که شهرستان خود را مورد 130,000 مردم خواهد بود یکی از سخت ترین ضربه در دولت است.

مرکز شهر استمفورد کمتر از 10 مایل از ایالت نیویورک خط و کمتر از یک ساعت از منهتن با قطار. حدود 1800 استمفورد ساکنان آزمایش مثبت برای coronavirus تا کنون بیشترین تعداد در میان دولت 169 شهرستانها و شهرهای کوچک.

"واقعیت این است که ... در زمان عادی ما 30,000 مردم در دریافت و یا قطار در استمفورد ایستگاه قطار و یک تکه بزرگ از این افراد در حال سفر و یا از شهر نیویورک" مارتین گفت. "با تنوع گسترده ای از وضعیت اجتماعی و اقتصادی است که اساسا حق در اینجا در کنار نیویورک کانون آن شده است مبارزه برای ما است."

رفت و آمد الگوهای می تواند تا حدودی توضیح دهد که این ویروس گسترش در نیویورک منطقه است. مترو ridership در شهرستان تاپ 5 میلیون در یک روز هفته به طور متوسط و با توجه به یک مطالعه اخیر توسط این شهرستان را برنامه ریزی کمیسیون حدود 1 میلیون نفر سفر به نیویورک هر روز از شهرستانهای اطراف — و یک چهارم میلیون رفتن در جهت مخالف -- بسیاری در حمل و نقل عمومی است که به طور معمول به سر می برند.

تصویر پیچیده تر است ، یک آسوشیتد پرس مطالعه COVID-19 موارد توسط کد پستی در شهر نیویورک پیدا کرده است برای مثال در بیشتر موارد سرانه در جزیره استاتن حداقل انباشته از پنج بخش نیویورک و یکی در خدمت این شهر سیستم مترو از در برخی از مناطق پر جمعیت منهتن و بروکلین و کوئینز.

برگن شهرستان اجرایی جیمز Tedesco که شهرستان دارای بیشترین تعداد از موارد در نیوجرسی گفت: مسئولان در ابتدا قادر به ردیابی این ویروس را گسترش همراه به شدت با استفاده از اتوبوس و قطار خطوط. به عنوان دیگر شیوع بیماری به دنبال او برپا جریان مبارزات انتخاباتی عمدتا موفق به استرس اهمیت اجتماعی فاصله به شهرستان را حدود 932,000 ساکنان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"برخی از مردم یک رفتار است که می گوید:" من اهمیتی نمی دهند;' که اقلیت کوچک هنوز و من خوشحال هستم که در مورد" Tedesco گفت. "من آن را آسان نیست. اما من از دست عمو ، پسر عموی من از دست پدر او و شوهر او در سه هفته گذشته و یک از دوستان خود را از دست داده است. این نیست آنفولانزا."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان دیو کالینز در Hartford, کانکتیکات و مایکل Catalini در ترنتون نیوجرسی کمک کرده به این داستان.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب