COVID-19 است Mucking تا بمبئی برنامه ای برای آماده شدن برای فصل باران های موسمی

بزرگنمایی این تصویر ساکنان در اب راه رفتن در آب گرفتگی خیابان پس از سنگین باران های موسمی در بمبئی د

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ساکنان در اب راه رفتن در آب گرفتگی خیابان پس از سنگین باران های موسمی در بمبئی در 4 اوت 2019. Indranil Mukheerjeee /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Indranil Mukheerjeee /خبرگزاری گتی ایماژ

کوچه های باریک در داخل زاغه در شرق بمبئی که در آن Swati Patil زندگی سیل در هر سال در طول فصل موسمی در ماه ژوئیه و اوت.

"حتی اگر باران به مدت نیم ساعت ما را اشباع می گوید:" Patil, 46.

خانه باقی می ماند هولناک برای روز و بسیاری از مردم شمع تمام وسایل خود را بر روی تخت شناور در آب ، پشه منتقله از بیماری ها مانند مالاریا دانگ و همچنین آب منتقله از بیماری هایی مانند حصبه و لپتوسپيروز مشترک هستند. اما این تنها نیست موانع.

این موسمی فصل Patil و همسایگان باید یک چیز بیشتر به ترس: coronavirus.

هند سرمایه مالی است که در تلاطم یک COVID-19 بحران است. با بیش از 60 ، 000 مجموع موارد بمبئی مسئول تقریبا یک ششم از همه از هند عفونت. بمبئی متراکم محله های فقیرنشین به ویژه آسیب پذیر هستند.

اگر چه زاغه پوشش تنها در حدود 8 درصد از بمبئی کل منطقه آنها را به برخی از 40 درصد از بمبئی جمعیت بیش از 20 میلیون نفر است. مردم زندگی می کنند در تنگ چهارم و به اشتراک گذاری کثیف توالت عمومی است. بهداشت و اجتماعی فاصله در محله های فقیرنشین تبدیل خواهد شد و حتی سخت تر به حفظ در طول فصل موسمی می گوید: راما Shyam مدیر برنامه در بمبئی غیر انتفاعی مستقر در انجمن تغذیه و سلامت آموزش و پرورش عمل است.

این بیماری همه گیر است و همچنین ساخت آن را دشوار برای مقامات برای آماده سازی محله های فقیرنشین برای فصل باران های موسمی.

"به طور سنتی [مقامات شهر] رفتن درب به درب در زاغه جیب و آنها در واقع بازوی مردم با پیام های موسمی بیماری های مرتبط با" می گوید: Shyam.

این کمپین آگاهی بخشی از پیش موسمی آماده سازی است که بمبئی مقامات انجام هر بهار که شامل unclogging فاضالب تخلیه برای جلوگیری از جاری شدن سیل.

اما در میان COVID-19 همه گیر از قبل موسمی کار گرفته شده در حد مرگ می گوید امور شهری محقق دانيال دسای.

بسیاری از کارگران استخدام شده برای حذف لجن از تخلیه در حال مهاجر کارگران توضیح می دهد دسای. زمانی که هند رفت و تحت مستند در اواخر ماه مارس حدود 100 میلیون نفر شغل خود را از دست. بسیاری از کارگران مهاجر که در بازگشت به خانه های خود در روستاها صدها مایل دور.

"در حال حاضر در این سال به ویژه به دلیل این مستند بیشتر از این بسیار مهم قبل از موسمی آثار آغاز شده است و یا آنها تنها قادر به انجام برخی از بسیار کسری کار" چه می گوید.

در ماه های ژوئیه و اوت — زمانی که فصل بارانی در اوج خود است — سیل دوش در ادامه برای چند روز در پایان, جاری شدن سیل در مناطق کم ارتفاع. مردم در اب راه رفتن را از طریق کمر-آب بالا است که اغلب آلوده. باز سرریز فاضلاب و زباله شمع تا. این زمین مناسب برای پرورش پشه ها.

هر بهار مقامات شناسایی نقاط در سراسر شهر در معرض ابتلا به پشه پرورش و ضد عفونی کردن آن مناطق چه می گوید. اما در این سال آن مقامات قرار گرفتند برای ضد عفونی بیمارستان دست زدن به COVID-19 موارد و قبل از موسمی مه پاش به تعویق افتاد.

صدها نفر از مردم در بمبئی بیمار مبتلا به مالاریا و تب دانگ در هر سال. با توجه به اطلاعات دولت بمبئی بیمارستان های دولتی به تنهایی ثبت نام بیش از 900 مورد تأیید و بیش از 13000 مورد مشکوک به تب دنگ در سال 2019 بسیاری از آنها رخ می دهد در طول یک موسمی و یا فقط پس از. اما بمبئی-غیر انتفاعی بر اساس Praja پایه و اساس برآورد وجود دارد می تواند تا 100,000 موارد تب دانگ در سال است.

در این سال بار موسمی بیماری های مرتبط با می آید در زمانی که بمبئی نظام سلامت است که در حال حاضر غرق COVID-19. بیمارستان های دولتی به شدت understaffed پزشکان می گویند و با وجود گزارش از بیماران در حال مرگ پس از بیمارستانها حاضر به اعتراف آنها به علت کمبود تخت.

در حالی که تنها کسری از کسانی که مبتلا به تب دانگ یا مالاریا نیاز به بستری در بیمارستان باید آماده به غیر COVID بیماران می گوید: دکتر Om Shrivastav, یک متخصص بیماری های عفونی. و که نیاز به کارکنان اضافی و منابع است.

"شما نمی توانید به کسی که به دنبال پس از COVID بیماران به دنبال پس از مالاریا و یا [هر موسمی بیماری های مرتبط با]," Shrivastav می گوید.

مقامات می گویند آنها اختصاص بیمارستان به درمان غیر COVID بیماران به طور انحصاری است. برخی از 8000 تخت و حداقل 150 شهر-اجرای درمانگاه اختصاص داده شده است به صورت موسمی بیماری های مربوط به هند اکسپرس گزارش روزنامه.

در ضمن دسای, محقق, عجایب چگونه زاغه که حق همراه بمبئی سواحل کرایه خواهد شد.

"هر موسمی در جزر و مد بالا حداقل دو تا سه ردیف از همه زاغه کلبه باید تخلیه شود در غیر این صورت آنها خواهد بود جاروب دور توسط امواج دریا" دسای می گوید. "همه آنها می آیند و زندگی می کنند در خیابان."

هنگامی که آنها در حال تلاش برای زنده ماندن و نجات خود را در خانه او می گوید اجتماعی فاصله و نامرئی ویروس خواهد بود آخرین چیزی که در ذهن خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب