COVID-19 بیمارستان سیستم داده که دور می زند CDC گرفتار تاخیر اشتباهی

بزرگنمایی این تصویر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ناگهان مورد نیاز بیمارستان برای جلوگیری گزارش COVID د

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ناگهان مورد نیاز بیمارستان برای جلوگیری گزارش COVID داده به CDC و با استفاده از یک سیستم گزارش دهی تنظیم توسط یک پیمانکار است. دو هفته در وعده بهبود داده و در عین حال به تحقق. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

در اوایل این ماه زمانی که برگ برنده دولت گفت: بیمارستان ها برای ارسال اطلاعات مهم در مورد کوروناویروس موارد و مراقبت های ویژه به ظرفیت یک سیستم آنلاین جدید آن وعده داده شده تغییر خواهد بود ارزش آن را. داده ها می تواند کامل تر و شفاف و بهبود بیش از پلت فرم قدیمی اجرا شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, دولت, مقامات گفت.

در عوض اطلاعات عمومی hub ایجاد شده تحت این سیستم جدید به روز شده است به طور نامنظم و مملو از تناقضات و خطاهای داده های تحلیلگران می گویند.

قانونگذاران طرح به کوره اعضای کاخ سفید Coronavirus نیروی کار مورد گزارش تغییر و آنچه که انجام می شود برای اطمینان از داده ها باقی می ماند و قابل اعتماد در یک صبح جمعه شنوایی از خانه را انتخاب کنید و فرعی در Coronavirus. چندین خانه فرعی در حال حاضر راه اندازی یک تحقیق به داده ها را تغییر دهید.

تاخیر و مشکلات اقتصادی در دسترس بودن تخت هواکش و تجهیزات ایمنی می تواند پیامدهای عمیقی به عنوان عفونت و مرگ و میر افزایش می یابد در سراسر کشور و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند.

"اگر این اطلاعات دقیق نیست و این می تواند هزینه و زمان زندگی می کند می گوید:" Lisa M. Lee قبلا رئیس علوم افسر نظارت بر بهداشت عمومی در CDC در حال حاضر در ویرجینیا. مثلا دانستن اینکه کدام بیمارستان ها باید این ظرفیت را در بیماران حیاتی است, او توضیح می دهد. "اگر تمام ICU تخت گرفته تا اورژانس و پرسنل پزشکی نیاز به [بیماران جدید] به شهر بعدی بیش از و یا به آینده شهرستان است."

HHS است و تصمیم گیری آن است. در حالی که برخی از بیمارستان انجمن ها و کشورها داشته اند را "مشکل" HHS کار کرده است به سرعت حل و فصل اشتباهات و آنها "خوشحالیم که با پیشرفت ما در طول این انتقال و عملی داده این است که به ارائه" یک سخنگوی نوشت: به NPR, در بیانیه ای.

بیمارستان گزارش به یک پیمانکار تست نشده

هنگامی که عفونت اعداد شروع به افزایش در کشور و مقامات بهداشت عمومی و ساکنان نگرانی در مورد اینکه آیا به اندازه کافی وجود دارد تخت بیمارستان برای بیماران به طور جدی بیمار. منطقه بیمارستان ظرفیت برآورد تغذیه داده که فردی در بیمارستان گزارش. مقامات بهداشت عمومی با تکیه بر این برآورد برای دیدن اگر بیمارستان ها در خطر غرق شدن است.

بیمارستان ها قرار است در گزارش روزانه خود به دولت فدرال در مجموع بسیاری از تخت های آنها تعدادی را اشغال کردند و در دسترس بودن تخت های مراقبت ويژه. بر اساس سیستم جدید وزارت بهداشت و خدمات انسانی مصالح اطلاعات در سطح دولت و سهام روزانه یک صفحه گسترده از اطلاعات است که گزارش شده — شکاف و تمام.

اما پیر CDC رویکرد تفسیر داده ها یک گام بیشتر است. CDC ارسال شده برآورد به دست آمده از داده ها برای نشان دادن یک تقریب واقعی در دسترس بودن تعداد تخت حسابداری برای وقفه و شکاف در گزارش. این تخمین ها — وعده داده شده در HHS وب سایت — به روز نشده است در بیش از یک هفته است.

در مقابل CDC داده شد به روز رسانی سه بار در هفته. و در حالی که داده های ارسال شده به CDC بود برای بررسی دقت قبل از اینکه پست شده عموم به اطلاعات فرستاده شده به پلت فرم جدید به نظر می رسد ارسال شده به آن را دریافت کرده و شامل چندین ناهنجاری تحلیلگران توجه داشته باشید.

از زمان شروع این بیماری همه گیر بیمارستان گزارش شده است ظرفیت تخت و دیگر اطلاعات کلیدی به CDC از طریق آن ملی بهداشت و ایمنی شبکه COVID-19 ماژول. هیچ کارکنان بیمارستان در مصاحبه با NPR توصیف مشکلات این سیستم است. آنها گفتند از آن استفاده شده بود توسط بیمارستان ها برای 15 سال به مانیتور تاثیر بیماری های دیگر و کارکنان هستند راحت با آن است.

تاسیس سیستم مختل شد توسط یک یادداشت مورخ 10 ژوئیه صادر شده به بيمارستان HHS. در این یادداشت HHS در زمان غیر معمول مرحله از آموزش بیمارستان ها برای جلوگیری گزارش ظرفیت داده ها به CDC و به جای استفاده از یک گزارش پلت فرم توسعه یافته به تازگی توسط بخش خصوصی و پیمانکار TeleTracking. به عنوان NPR گزارش جزئیات از نحوه قرارداد اهدا شد به TeleTracking معلوم نیست.

بيمارستان کردم تنها چند روز متوجه تغییر و درهم به وفق دهند.

ناگهانی گزارش سوئیچ به HHS دور زدن CDC درخواست فوری اعتراض. سلامت عمومی گروه اعتراض به تغییر به عنوان غیر ضروری و سنگین برای بیمارستان ها در میان یک بیماری همه گیر. باز دولت و سازمانها خواستار آن شدند که HHS فسخ آن هدایت و کنترل بازگشت از داده ها به CDC. در روز سه شنبه, 22 دولت به طور کلی وکیل اضافه شده به گروه کر از کسانی که خواستار آن است که HHS معکوس ،

مایکل Caputo HHS معاون وزیر امور عمومی, قاب سوئیچ در آن زمان در بیانیه ای به NPR به عنوان یک ارتقاء فن آوری از "CDC قدیمی جمع آوری اطلاعات عملیات" که "فقط نمی تواند نگه دارید تا با این بیماری همه گیر."

"جدید سریع تر و کامل اطلاعات سیستم چیزی است که ملت ما نیاز به شکست coronavirus" Caputo نوشت.

وعده بهتر داده نشده

داده ها در حال حاضر در دسترس به نظر می رسد نه سریع تر و کامل تر.

زمانی که HHS در زمان بیش از جمع آوری و گزارش از این بیمارستان ظرفیت داده آن وعده داده شده برای به روز رسانی "چند بار در هر روز." بعد, آژانس راه می رفت که به آن می گویند خواهد بود به روز رسانی روزانه.

کسانی که به روز رسانی روزانه هنوز به تحقق. روز پنج شنبه یک HHS سخنگوی NPR گفت از طریق e-mail "ما خواهد شد به روز رسانی این سایت به آن را روشن است که این برآورد تنها به روز رسانی بارگیری در این هفته."

این HHS محافظت از اطلاعات عمومی Hub عمومی رو سایت راه اندازی توسط HHS ارائه می دهد سه مورد به عنوان یک "بیمارستان استفاده از عکس فوری" همه از آن داده است که بیش از یک هفته است.

  • یک "دانلود مجموعه" برآورد که چگونه بسیاری از تخت های بیمارستانی اشغال شده توسط دولت — آخرین به روز رسانی در جولای 21.
  • جدول شمارش تعداد کل تخت های بیمارستانی را اشغال سراسر کشور است که به روز شده است و پس از جولای 23.
  • یک نقشه نشان دادن درصد از تخت های بیمارستانی اشغال شده توسط دولت که شده است از جولای 23.

هنوز بیمارستان ها ملزم به ارائه گزارش این اطلاعات روزانه به TeleTracking یا به طور مستقیم یا از طریق دولت خود را در بخش بهداشت و درمان. عدم انجام این کار می تواند بر دولت دسترسی به remdesivir یکی از معدود مواد مخدر که نشان داده شده وعده در درمان شدید COVID-19 موارد با توجه به HHS ارشاد به بیمارستان ها و انجمن بیمارستان های آمریکا.

رایان Panchadsaram از بنیانگذاران این سایت ردیابی CovidExitStrategy.org ابراز نا امیدی بیش از این تاخیر در یک صدای جیر جیر: "2 هفته پس از تعویض از @HHSGov به @CDCgov...آپدیت روزانه هرگز اتفاق افتاده است... 29 متحده شاهد افزایش بستری شدن در بیمارستان و این شاخص مهم است که هنوز هم گم شده است."

حرکت goalposts?

تنها اطلاعات در مورد بیمارستان ظرفیت است که به نظر می رسد به روز رسانی به طور منظم در HHS محافظت از سایت است, درصد از بیمارستان ها است که اطلاعات ارائه شده در هفت روز گذشته.

HHS را Caputo نوشت: در بیانیه به NPR در اواسط ماه جولای که CDC داوطلبانه سیستم گزارش "آمارهای ارائه شده از تنها 85 درصد از بیمارستان ها; رئیس جمهور COVID پاسخ نیاز به 100 درصد به گزارش."

جدید مجموعه داده نشان نمی دهد 100% انطباق. با توجه به مجموعه داده های ارسال شده در جولای 30, 92 درصد از بیمارستان ها گزارش داده اند که برخی از اطلاعات به HHS در هفته گذشته اعم از 75% در دلاور به 100% در هشت ایالت از جمله نوادا, آیووا و مینه سوتا.

خواسته در مورد انطباق یک HHS سخنگو گفت NPR پنجشنبه "قوام بهبود است و ما افتخار می کنیم از این پیشرفت شده است."

اما سطح بالاتر از انطباق است نه کل تصویر با توجه به CDC رسمی آشنا با سابق سیستم گزارش دهی. این برگه شامل نمی شود, دسته بندی برخی از بیمارستان ها از جمله توانبخشی و یا جانبازان بیمارستان که دچار COVID-19 شیوع است. این احیا و جانبازان بیمارستان قبلا موجود در داده های گزارش شده توسط CDC می گوید: رسمی که صحبت به NPR در پس زمینه به این دلیل که آنها مجاز به صحبت در تاریخ ثبت است.

"این غیر معمول نیست برای تقسیم کردن دسته ها از بیمارستان ها و تمرکز تنها بر زیر مجموعه ای از بیمارستان مراقبت حاد می گوید:" توماس Tsai, استادیار بهداشت و درمان سیاست و مدیریت در دانشگاه هاروارد. Tsai با اشاره به این که بیمارستانهای دولتی برای مراقبت از بخش عمده ای از COVID-19 مورد و بيماران جایگزین سیستم مانند نظامی و جانبازان بیمارستان دسترسی COVID-19 مراقبت های متفاوت از جمعیت وسیع تر.

هنوز حذف این بیمارستان از این تعداد به معنی بهتر انطباق با داده ها دستور می توان با کمتر بيمارستان گزارش.

"این بیمارستان هستند در لیست ما از اولویت های بیمارستان است که ما به دنبال اطلاعات روزانه از آنجا که درمان آنها بسیار کمی اگر هر COVID-19 بیماران" یک HHS سخنگوی توضیح داد: در پاسخ به سوال در مورد حذف امکانات.

ناهنجاری ها و تناقضات

پس از این گزارش داده سوئیچ اعداد غیر معمول آغاز برداشت تا در داده ها نشان می دهد که چگونه بسیاری از تخت بیمارستان در حال پر در حالت داده شده اطلاعات تحلیلگران می گویند. در برخی از کشورهای اشغال تخت نرخ افزایش یافت و حتی اگر تعداد بستری COVID-19 بیماران کاهش یافته و یا تنها افزایش فروتنی.

برای مثال آریزونا. تحت سیستم در آخرین اطلاعات جمع آوری شده توسط CDC در 14 ژوئیه حدود 3,205 COVID-19 بيمار در آریزونا اشغال شده 24 درصد از این ایالت بستری در تخت بیمارستان. پس از سوئیچ جدید HHS سیستم گزارش های مشابه مجموعه ارسال شده توسط HHS نشان داد 82 کمتر COVID-19 بیماران بستری شده اما اشغال تخت و تا به حال شروع به پریدن کرد به 42 درصد. معلوم نیست چه کمتر از بیماران می تواند اشغال بیمارستان بیش از ظرفیت.

وجود ناهنجاری های مشابه در داده ها را برای کشورهای دیگر از جمله گرجستان و, New Mexico.

در کلرادو بستری اطلاعات نگهداری شده توسط HHS درگیری با دولت اطلاعات ارسال شده به روزانه داشبورد. در جولای 30, دولت داشبورد لیست 341 بیماران بستری در کلرادو با تایید و یا مشکوک COVID-19 موارد است. یک مجموعه نگهداری توسط HHS به روز شده در جولای 30, لیست 491 نفر در کلرادو.

"وجود دارد یا تفاوت در چگونه ما حسابداری یا وجود تفاوت در چگونه ما گزارش" دکتر استفان Cantrill یک پزشک اورژانس در دنور, سلامت, یک نظام سلامت در کلرادو. "این یک سیستمیک موضوع است و یا این فقط یک دولت موضوع؟"

Cantrill می گوید او شده است شنیدن از همکاران از داده ها و تناقضات در کشورهای دیگر بیش از حد.

COVID-19 وب سایت های ردیابی که تا به حال با تکیه بر داده های جمع آوری شده و گزارش شده توسط CDC همچنین ناهنجاری. در یک پست از اعضای COVID پیگیری پروژه از اقیانوس اطلس توصیف این بیمارستان ظرفیت داده ها به عنوان "بسیار نامنظم در هفته های اخیر" و اشاره کرد که داده های گم شده و یا ناقص از بسیاری از ایالت از جمله کالیفرنیا و تگزاس و کارولینای جنوبی, آیداهو, میسوری و وایومینگ با توجه به عوارض مربوط به سوئیچینگ گزارش سیستم.

یک سخنگوی آژانس اذعان کرد که برخی از امکانات را به حال مشکل ساخت که سوئیچ نشان می دهد که این علت داده ناهنجاری. "هنگامی که HHS شناسایی خطاهای موجود در داده های ارسالی ما به طور مستقیم با دولت و یا انجمن بیمارستان به سرعت حل و فصل آنها" یک سخنگوی آژانس نوشت: به NPR. "هدف از شفافیت کامل است که به اذعان زمانی که ما پیدا کردن اختلاف در داده ها و تصحیح آنها."

این سازمان از پیگیری سایت COVID استراتژی خروج در ابتدا یافت اطلاعات ارائه شده توسط HHS محافظت می شود غیر قابل استفاده. "آن را به حال برخی از ایالت ها مانند رود آیلند داشتن یک تخت بستری استفاده از بالا 100% می گوید:" سایت بنیانگذار شرکت رایان Panchadsaram "و رود آیلند است که یک دولت که در آن بستری بسیار کم برای COVID."

این سایت را متوقف کشیدن بیمارستان ظرفیت داده ها از HHS محافظت برای چند روز اما از سر گرفته و این گزارش در تاریخ 30 ژوئیه با استفاده از یک مجموعه داده از HealthData.gov با یک "کاربر" مراقب باشید هشدار دهنده است که بار خوانده شده در قسمت: "برای زمان حال توصیه می کنیم کراس چک کردن این اعداد با آنهایی که گزارش رسمی یک وب سایت رسمی برای دریافت یک تصویر دقیق."

"هر کس می توانید ببینید که در آن تناقضات هستند می گوید:" Panchadsaram. "عمومی می توانید آن را ببینید. ایالات متحده می تواند آن را ببینید. دولت فدرال می تواند آن را ببینید."

"ما گیر کرده ایم در این لحظه که در آن مانند بسیاری از رفع اشکال و بسیاری از هماهنگی از داده ها است که اتفاق می افتد," او می گوید. او امید هر چند که این مسائل به زودی حل خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب