COVID-19 تن کشته و نزدیک به 300 ایالات متحده مراقبت های بهداشتی کارگران, اطلاعات جدید از CDC نشان می دهد

بزرگنمایی این تصویر ثبت نام پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان در مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا کال

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ثبت نام پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان در مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا کالیفرنیا اعتراض در مارس آنچه به آنها گفته شد کمبود تجهیزات حفاظت فردی برای این بیماری همه گیر را در مقابل کارگران خط. ماریو تاما/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ماریو تاما/گتی ایماژ

Coronavirus همچنان به خمیر مراقبت های بهداشتی ایالات متحده نیروی کار است.

بیش از 60 ، 000 کارکنان مراقبت های بهداشتی آلوده شده اند و نزدیک به 300 نفر از COVID-19 با توجه به اطلاعات جدید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

اعداد خوانده شده را علامت افزایش سرسام آور از شش هفته پیش زمانی که سی دی برای اولین بار منتشر شد داده ها در coronavirus عفونت و مرگ و میر در میان پرستاران و پزشکان و داروسازان EMTs تکنسین ها و دیگر پزشکی کارکنان. در 15 آوریل آژانس در گزارش 27 مرگ و میر و بیش از 9000 موارد عفونت در کارکنان مراقبت های بهداشتی.

آخرین شمارش نیست و ارائه یک تصویر کامل از بیماری در این ضروری نیروی کار چرا که تنها 21 درصد از گزارشات ارسال شده به سی دی شامل اطلاعات است که می تواند کمک به شناسایی بیمار به عنوان یک مراقبت سلامت کارگر. در میان شناخته شده در مراقبت های بهداشتی کارگران نیز وجود دارد از دست رفته اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از کسانی که مردم در واقع مرده است.

هنوز هم در حال رشد تعداد کارکنان مراقبت های بهداشتی آلوده coronavirus را فراهم می کند جدی شواهدی وجود دارد که بسیاری از آنها هنوز هم در معرض خطر تنظیمات بدون اعتماد کافی و یا حفاظت در برابر ویروس.

"این است که underreported می گوید:" Zenei کورتز, رئيس جمهور از پرستاران ملی ایران (NNU) بزرگترین اتحادیه پرستاران در کشور است.

اتحادیه وارد خود تعداد بیش از 530 مراقبت های بهداشتی مرگ و میر ناشی از COVID-19 با استفاده از اطلاعات در دسترس عموم مانند اعلامیه. اخیر NNU بررسی 23,000 پرستاران نشان داد که بیش از 80 درصد بوده است که آزمایش coronavirus.

در سراسر کشور بسیاری از پرستاران می گویند آنها هنوز هم به اندازه کافی ندارد تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند ماسک و لباس و ملزم به استفاده مجدد از N95 ماسک و لوازم دیگر – شیوه های که در نظر گرفته شد عام قبل از همه گیر. بسیاری از بیمارستان ها و خانه های سالمندان به کار ادامه با ناکافی منابع و سهمیه بندی آنها.

"همه چیز را تحت قفل و کلید, اگر شما می خواهید برای پاسخ به شرایط اضطراری شما گاهی اوقات باید صبر کنید برای کسی که برای باز کردن یک کابینه" کورتز می گوید: برخی از بیمارستان ها' PPE لوازم.

کورتز به نقل از مرگ یک پرستار از جنوب کالیفرنیا که تا به حال با عجله به بالین یک COVID-19 بیمار که تنفس متوقف شده بود. پرستار تنها با پوشیدن یک ماسک جراحی ارائه می دهد که کمتر محافظت در برابر عفونت های هوابرد از نزدیک-اتصالات N95 ماسک ماسک.

"چهارده روز پس از آن حادثه او چرا که او قرارداد ویروس" کورتز می گوید. "اگر PPE بود به راحتی در دسترس او شاید می توانستند در N95 ماسک و مانع شده است از گرفتن ویروس."

کورتز نگرانی برخی از این شیوه های نا امن در اطراف کنترل عفونت را تبدیل به نرمال در مراقبت های بهداشتی آمریکا تنظیمات و ادامه خواهد داشت در ماه های آینده به عنوان کشور بازگشایی.

NPR اخیرا گزارش داد که در بهار سال 2017 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت متوقف نهایی اجرای جدید فدرال مقررات که مورد نیاز صنعت مراقبت های بهداشتی به آماده شدن برای یک برنامه عفونی بیماری همه گیر. در نتیجه هیچ فدرال محل کار قوانین است که به طور خاص به حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی از کشنده هوابرد عوامل بیماری زا مانند آنفلوآنزا و سل و یا coronavirus.

"این واقعا غم انگیز چیزی است که با داشتن شماره های جامد از بسیاری متحده می گوید:" پت کین مدیر اجرایی ایالت نیویورک انجمن پرستاران در مورد تعداد COVID موارد و مرگ و میر در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی.

کین می گوید: در اوایل شیوع بسیاری از پرستاران نمی تواند تست شده است. او خود در سطح ایالت اتحادیه دهکدهای از دست داد و بیش از 30 نفر در این بیماری همه گیر.

"برخی از آنها در واقع درگذشت خارج از بیمارستان در تلاش برای بازیابی در خانه," او می گوید.

بیش از نیمی از پرستاران در نیویورک امور خارجه اتحادیه هنوز گزارش به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی.

"در برخی از مکان های ما هنوز هم مردم عامل تحت احتمالی و بحران دستورالعمل," او می گوید.

در اوایل ماه مه در نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو تبلیغ نتایج یک آنتی بادی آزمایش بررسی نشان داد که 12 درصد ميزان عفونت در میان مراقبت های بهداشتی کارگران در شهر نیویورک در مقایسه با 20% ميزان عفونت در میان ساکنان سراسر شهر بود.

اما کین می گوید که تعداد کمتر چیزی به جشن می گیرند.

"اعضای ما نشان داد و بسیاری از آنها فداکاری کردند," او می گوید. "و بسیاری از آنها مریض شدم. که دور یک. ما باید بهتر مطلع با ما تجربه کنید."

به عنوان بیشتر مناطق در ایالات متحده بازگشایی, ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی نیاز به یک معیار کلیدی برای تصمیم گیرندگان کین می گوید و باید اجرا احتیاطی استاندارد – نه فقط داوطلبانه دستورالعمل برای کارفرمایان که تغییر با توجه به مقدار از PPE در دسترس است.

در دانشگاه نورث وسترن دکتر جیمز آدامز می گوید: تعدادی از کارکنان مراقبت های بهداشتی با COVID-19 کاهش یافته است به طور قابل توجهی بعد از بیمارستان آغاز شده که نیاز به همه در سایت به پوشیدن ماسک.

آدامز می گوید از نزدیک پیگیری حد کامل COVID-19 بار در میان کارگران بهداشت و درمان بسیار مهم خواهد بود که دسترسی به تست را بهبود می بخشد.

"تا به این نقطه ما تا حد زیادی شناخته شده نیست آنچه در جریان است با نیروی کار و این که این عفونت رای می گوید:" آدامز استاد طب اورژانس. "آنچه ما نیاز داریم این است که اعتماد به نفس از کارکنان مراقبت های بهداشتی و ما باید در این مسیر به منظور اطمینان از سلامت خود است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن