COVID-19 مرگ و میر روش 100,000 به عنوان گلوب هایش با مهار

بزرگنمایی این تصویر کادر پزشکی دیده می شود در پاریس در بیمارستان یکشنبه درمان یک بیمار مبتلا به COVI

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

کادر پزشکی دیده می شود در پاریس در بیمارستان یکشنبه درمان یک بیمار مبتلا به COVID-19. در سراسر جهان مرگ و میر در ارتباط با این بیماری در حال نزدیک شدن 100,000 — یک آمار تکان دهنده است که ممکن است غیر قابل تصور به نظر می رسید فقط چند ماه پیش. لوکاس Barioulet/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوکاس Barioulet/خبرگزاری گتی ایماژ

فقط بیش از یک هفته پیش در سراسر جهان مرگ و میر مرتبط با کروناویروس بود و در حدود 50,000 — متناوب مجموع برای یک ویروس است که هنوز هم تا حد زیادی ناشناخته به جهان در آغاز سال است.

اکنون که مرگ و میر نزدیک به دو برابر شده است و نزدیک به 100,000 ترکیب و میر ناشی از بیماری تنفسی شناخته شده به عنوان COVID-19. از صبح روز جمعه ET اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز نشان داد جهانی مرگ و میر در بیش از 97,000 — حدود 7000 بیشتر به عبارت دیگر از گزارش شماره پنج شنبه.

یک تعداد انگشت شماری از کشورهای اروپای غربی — به خصوص ایتالیا, ایالات متحده آمریکا, اسپانیا, فرانسه و انگلستان — تا کنون احساس فشار از بیماری مرگبار اثرات ترکیب را تشکیل می دهند تقریبا نیمی جهانی مرگ و میر.

اما تقریبا هر کشوری در جهان گزارش شده است حداقل یک مورد تایید شده از این ویروس در درون مرزهای آن. که شامل برخی از کشورها با ناتوان سلامت زیرساخت مانند جنگ زده یمن و سوریه که در آن مقامات بهداشتی و انسانی فعالان ترس شرایط رسیده برای coronavirus را گسترش.

ایالات متحده تلاش کرده است با بزرگترین گزارش شیوع تا کنون تایید موارد در صدها هزار نفر در سراسر کشور و بیش از 5,100 مرگ خوشه در شهر نیویورک به تنهایی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب