COVID-19 تغییر می تواند در دراز مدت مراقبت از برای همیشه لطفا برای — در سایت کانادا برای اولین بار شیوع این تغییر در حال حاضر در جریان

ونکوور—نبود مرگ است که باعث تحول — مشغول به کار در مراقبت طولانی مدت بدون توجه به جایی که شما هستند و یا چه شر

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

ونکوور—نبود مرگ است که باعث تحول — مشغول به کار در مراقبت طولانی مدت بدون توجه به جایی که شما هستند و یا چه شرایطی مرگ است انتظار می رود.

زمانی که coronavirus آمار Lynn Valley مرکز مراقبت در اوایل ماه مارس این عنصر که همه چیز تغییر کرده بود از ترس.

"هنگامی که شما راه رفتن در اطراف مطلق ترس را در چشم مردم من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به آن گفت:" بتی Willis, مدیر, مراقبت در این مرکز بود که سایت از کانادا اولین شیوع کروناویروس در مراقبت دراز مدت این کشور برای اولین بار coronavirus مرگ است.

ترس آمیخته زندگی کارکنان در راه است که در حال حاضر آشنا به کسانی که مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus نبرد اما در آن زمان قبل از اینکه این ویروس را بکشند هزار کانادایی و تغییر زندگی در سراسر جهان بودند و رسم نمودار یک مرز جدید.

ویلیس در حال برنامه ریزی یک بررسی داخلی از آنچه اتفاق افتاده در طول شیوع بر اساس یک مصاحبه با همه کارگران است. مشابه نظرات را به خوبی ممکن است در نهایت منظور از روز در مراقبت از خانه ها در سراسر کانادا به عنوان صنعت هایش با ویرانگر تلفات این ویروس قادر به صفوف خود را از انتاریو Bobcaygeon به آلبرتا مکنزی Towne به نوا اسکوشیا را Northwood.

یک چیز ویلیس و کارگران در لین ولی می دانم که: هیچ رفتن به انجام.

هنگامی که شیوع اعلام شد در لین دره در مارس 6, کارگران وجود دارد شروع به دنبال موقت اجاره به طوری که آنها می تواند به جلوگیری از آمدن به تماس با خانواده خود را. حتی اگر وجود دارد یک ایستگاه اتوبوس در نزدیکی درب-جمهوری-مراقبت در منزل کارگران خواهد دریافت یک توقف در اوایل و یا توقف در اواخر برای جلوگیری از آنچه که آنها را دیدم به عنوان stigmatizing glares از ترس ،

"انسان درد و رنج و قیمت است که به شما پرداخت به کنار از دست دادن زندگی فوق العاده ای است," ویلیس گفت. "ما عادی نیست. ما حق داشتند در چشم طوفان است."

در حال حاضر پس از 102 عفونت و 20 مرگ و میر ناشی از شیوع بیماری در لین ولی به طور رسمی و ویلیس و کارکنان باید با احتیاط جمعی بیرون رفته.

اما خطر هنوز بافندگی برای مراقبت از خانه در سراسر کشور و بسیاری از چهره برخی از چالش های مشابه به عنوان Lynn Valley.

A worker is seen closing the curtains at Vancouver's Lynn Valley Care Centre in this March 25, 2020 file photo. After outbreaks in care homes across the country, seniors' advocates and politicians are scrutinizing Canada's long-term-care sector to an unprecedented degree.

سالمندان طرفداران و سیاستمداران مورد نقد و بلند مدت مراقبت بخش به درجه بی سابقه ای به عنوان اکثریت قریب به اتفاق کانادا coronavirus مرگ و میر صورت گرفته در مراقبت از خانه. سوالات مطرح شده در مورد بودجه مدل های, صفحه اصلی تنظیمات نیروی انسانی و شیوه های آن را به نظر می رسد غیر ممکن است که این صنعت خواهد آمد طرف دیگر همه گیر بدون تغییر.

برخی از مسائل مطرح شده از جمله پرداخت کم و پراکنده برنامه ریزی مراقبت از دستیاران که منجر آنها را به مشاغل متعدد در حوزه های مختلف مراقبت از خانه بودند flashpoints در صنعت در مکان هایی مانند انتاریو و B. C. قبل از COVID-19.

B. C. ارشد مدافع Isobel مکنزی گفت که با شیوع کروناویروس در حال انجام و به خصوص ویرانگر در انتاریو و کبک, این هنوز خیلی زود برای مطمئن شوید که چه عوامل باعث بیشتر یا بدتر شیوع است.

اما حتی قبل از coronavirus شروع به گسترش مکنزی صدایی زنگ در مورد چگونگی طولانی مدت مراقبت بخش incentivizes اپراتورها برای کاهش هزینه های کار — که او می گوید منجر به کاهش استانداردهای مراقبت.

"هنگامی که شما در مورد مناطق که در آن ما می توانید به دست آوردن بازده,' اینها چیزهایی هستند که به طور مستقیم تحت تاثیر تجارب برای ساکنان" او گفت:. "بهتر است سطح نیروی انسانی بیشتر سازگار نیروی انسانی برنامه — که مربوط به پرداخت و مزایای. آن را ساده و بی تکلف به فکر می کنم در غیر این صورت."

برخی از مراقبت از خانه و صرفه جویی در هزینه های استخدام داخلی در نرخ به عنوان کم به عنوان $17 در هر ساعت. دیگران قرارداد — معنی آنها استخدام شرکت هایی که استخدام مراقبت از مشاوران برای ارائه به کارکنان برای خانه های خود را که در مکان های درجه جدایی بین مدیریت امکانات و کارکنان خود را.

و در بررسی های طولانی مدت-مراقبت از ساکنان مکنزی پیدا کرده است که در ارتباط با مراقبت از دستیاران — که 70 درصد از ساعت کار در مراقبت از خانه — رتبه در میان اولویت های اصلی برای ساکنان.

در B. C. کار جامعه به مدت طولانی در اعتراض به قانون سال 2001 گذاشته که زمینه را برای مراقبت از دستیار مواضع به قراردادی را که آنها را دیدم به عنوان انگیزه ای برای کم دستمزد اندک پرداخت مرخصی استعلاجی و مخاطره آمیز طبیعت میباشد.

سیاست های مشابه با هدف باز کردن در دراز مدت مراقبت های به خصوصی سازی تصویب شده توسط مایک هریس دولت در انتاریو بود که در مصاحبه قبلی با دانشگاه در دراز مدت مراقبت متخصص پت آرمسترانگ به عنوان به احتمال زیاد باعث کاهش دستمزد پایین نیروی انسانی و اتکای بیشتر گاه به گاه کارکنان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

مکنزی توصیه می شود در ماه فوریه گزارش استانی که بودجه برای نیروی انسانی در دراز مدت-امکانات مراقبت از همه راه راه بود برگشت داده شده به دولت اگر از آن استفاده نمی شود به صراحت برای این منظور است.

Lynn Valley مواجه چالش های خاص خود را با تکه تکه کارکنان در هنگام وقوع.

شوک و ترس آمد که با بودن در "چشم طوفان" ساخته شده ویلیس سوال چگونه اعضای تیم او بودند مقابله — که آیا آنها خود را به حال دسترسی به این نوع حمایت عاطفی آنها انتظار می رود به ارائه سالمندان تحت مراقبت خود را.

"با سابقه در بخش مراقبت های ویژه می تواند مقابله خوب" ویلیس گفت. "اما ما باید برخی از فوق العاده پرستاران که تازه از مدرسه."

آن را به سرعت آشکار شد به ویلیس که بزرگترین چالش به عنوان مراقبت مدیر در طول شیوع خواهد بود در ساخت مطمئن شوید که کارکنان — پرستاران مراقبت از مشاوران و حمایت از کارگران — از لحاظ جسمی و ذهنی به خوبی به اندازه کافی برای انجام شغل خود را.

Lynn Valley مراقبت مرکز خصوصی است در دراز مدت-مرکز مراقبت است که قرارداد آن مراقبت دستیار کارکنان معنی ویلیس است کارفرمای خود را حتی اگر او مدیریت تیم مراقبت در مرکز. آشنایی با نیازهای همه زمان آیا به عنوان تیم ساختمان. ویلیس در نظر گرفته شده هر دو عوامل مهم برای کمک به مقابله با بحران.

مکنزی گفت: این قرارداد از مراقبت کار شده است یک موضوع در صنعت و در آن کشیده شده بود به تیز امداد توسط Lynn Valley شیوع.

"من می دانم که در لین ولی این یک چالش بود. روز بعد از وقوع بود (اعلام) شما تا به حال سه کارفرمایان مختلف (در جدول) — که کارگردانی آنها را به انجام آنچه او گفت:" این جلسات به نام توسط مقامات بهداشت عمومی که او حضور داشتند. "من فکر می کنم که آن را ساده تر خواهد بود اگر آنها به طور مستقیم به کار همه است."

ویلیس گفت: او را با استفاده از این گزارش بر اساس یک مصاحبه با همه کارگران به راهنمای آینده تغییرات در تاسیسات.

"ما قرارداد همه از خدمات ما -- بنابراین من نکته بعدی این است که چگونه ما برای ساخت یک تیم قوی تر," او گفت:. "برای Lynn Valley, این بار نه برای استراحت اما برای دیدن آنچه که ما می توانند یاد بگیرند و با دیگران به اشتراک بگذارید."

او همچنین تلاش می کند به یاد داشته باشید که در دراز مدت مراقبت از کار است که ریشه در انسان اتصالات. در یک بیماری همه گیر با یک ویروس مرگبار كردن به سرعت از این فرصت برای ارتباط می توانید گاهی اوقات به نظر می رسد زودگذر.

ویلیس به یاد می آورد یک زمان پس از وقوع زمانی شروع شد که خانواده یکی از قربانیان به او یک نقاشی انجام شده توسط resident قبل از او درگذشت. این که چگونه او در بر داشت از اقامت یک نقاش بود.

"من مصمم هستم که ما نمی خواهد از دست انسان لمس اساسی ما مراقبت," او گفت:.

با فایل های از ستاره کارکنان

Alex McKeen
الکس McKeen ونکوور-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل و کارگر برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @alex_mckeen

تاریخ گفتگو

س:

چگونه ما در تعمیرات اساسی کانادا در دراز مدت مراقبت از خانه ؟ آنچه نیاز به تغییر ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن