COVID-19 مورد مربوط به هتل احزاب در Kelowna, B. C., وزیر بهداشت می گوید

KELOWNA, B. C.—بریتیش کلمبیا وزیر بهداشت می گوید: چند COVID-19 مواجهه در کلونا در خدمت به عنوان یک یادآوری از

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

KELOWNA, B. C.—بریتیش کلمبیا وزیر بهداشت می گوید: چند COVID-19 مواجهه در کلونا در خدمت به عنوان یک یادآوری از خطرات ناشی از خصوصی کرده است.

آدریان دیکس گفت: در یک کنفرانس خبری که روز شنبه هشدارهای ممکن است قرار گرفتن در معرض در یک رستوران, چرخش, استودیو, تخت خواب و صبحانه و توسل اعتقاد به بنیادی از "خصوصی" در هتل ها.

هشت آزمون مثبت برای این بیماری مرتبط هستند به بازدید از مرکز شهر کلونا و شهر اسکله بین 25 ژوئن و جولای 9, گفت: یک ایمیل از داخل سلامت سازمان منطقه ای بهداشت و درمان.

"هنگامی که مردم گرد هم می آیند برای احزاب خصوصی — در این مورد آن بود که در درجه اول مردم در 20s و 30s — خطرات قابل ملاحظه ای بالاتر" Dix گفت.

این مواجهه به دنبال حرکت به یک مرحله جدید از بازگشایی در قبل از میلاد است که اجازه می دهد تا برای گردشگری در استان است. اگر چه محل اقامت صنعت بود و نه دستور به بستن در طول همه گیر بسیاری از اپراتورهای آیا تا به طور داوطلبانه اما شروع استقبال از مهمانان دوباره به عنوان بخشی از فاز جدید.

عفونت در B. C. رشد شاخص تا روز دوشنبه به مقامات بهداشت اعلام کرد 62 موارد جدید از جمعه.

دو نفر نیز درگذشت و در مجموع 189 مرگ و میر در, B. C.

چهره های جدید را به مجموع تعداد موارد تایید شده در استان به 3,115 در حالی که 2,718 مردم باید به طور کامل بهبود از COVID-19.

داخلی بهداشتی نیز صادر انزوا منظور دیوونه میوه گیلاس Co. در Oliver پس از دو تست مثبت در ارتباط با مزرعه. مقامات بهداشت عمومی در حال نظارت بر وضعیت و محدودیت های قرار داده شده در آن زندگی و کار در مزرعه از دولت گفت: در انتشار اخبار.

موارد مربوط به کلونا درگیر افرادی که زندگی می کنند در سه منطقه از این استان از جمله داخل فریزر و ونکوور ساحلی منطقه بهداشتی و درمانی گفت: دیکس. او اعتبار تماس با ردیاب با ساخت اتصالات.

او گفت: صنعت گردشگری انجام داده است یک کار خوب ایجاد محیط امن برای مهمانان اما آن را نیز تا به مهمانان به اطمینان حاصل شود آنها احترام فیزیکی فاصله دستورالعمل ها و گروه محدودیت اندازه.

"این که آیا آن یک سفر یا یک حزب در خانه همان خطرات و همان قوانین درخواست" Dix گفت.

اگر شما در حال جمع آوری با دوستان و خانواده شما باید در نظر گرفتن افزایش خطر که در مکان های سرپوشیده مطرح و تعیین کنید که چگونه بسیاری از مردم می تواند به حفظ یک فاصله امن بر این اساس او گفت:.

"ما باید به زندگی با COVID-19 برای سال آینده به طوری که بدان معنی است که مسئولیت آن به عهده همه ما به درک خطرات و درک مسئولیت های ما به یکدیگر است."

داخلی بهداشت و درمان صادر شده قرار گرفتن در معرض مشاوره برای رفت و آمد مکرر و تخت خواب و صبحانه در روز جمعه و افزود رستوران و چرخش استودیو در بیانیه ای در روز یکشنبه.

بازدید کنندگان به Boyce Gyro ساحل تسلیم در جولای 1 یا کشف خلیج توچال از 1 جولای-ژوئیه 5 توصیه شد به خود منزوی و نظارت خود را از نزدیک به صورت علائم.

سازمان بهداشت است که در حال حاضر اصرار بازدید کنندگان به کلونا را Cactus Club رستوران در خیابان آب بین جولای 3 و 6 جولای یا سرعت چرخش استودیو در جولای 2, 4, 5, 7, 8 و 9 به خود مانیتور و تست شده اگر COVID-19 علائم ظاهر می شود.

B. C. مرکز کنترل بیماری ها نیز هشدار می دهد که یک مورد یا موارد تایید شده در ایر کانادا پرواز از کلونا به ونکوور در جولای 6, اما دیکس نمی تواند می گویند در صورتی که هشدار در ارتباط بود.

بهداشت عمومی تماس ردیابی در جریان است و سازمان بهداشت گفت: آن را در رسیدن به طور مستقیم به هر کسی که در معرض شده است که در آن ممکن است.

تست توصیه می شود برای هر کسی که با رمان coronavirus علائم شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس یا اشکال در تنفس و یا از دست دادن طعم و مزه و یا بوی کشور گفت: سلامت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"علائم خفیف ممکن است شامل آبریزش بینی و خستگی و بدن درد ... اسهال و سردرد و گلو درد, استفراغ و چشمان قرمز" این در بیانیه ای گفت.

هر کسی حتی با علائم خفیف خواست به ماندن در خانه و جلوگیری از سفر.

تلاش برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 شامل فیزیکی فاصله منظم شستن دست ها لمس کردن صورت و اجتناب از تجمع بیش از 50 نفر از اقتدار بهداشت گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب