دستور دادگاه مبارز میشیگان باربر به بستن مغازه خود

دیترویت - میشیگان دادگاه در روز پنج شنبه دستور داد یک آرایشگر به بستن مغازه خود و جلوگیری از هجوم دولت coronav

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

دیترویت - میشیگان دادگاه در روز پنج شنبه دستور داد یک آرایشگر به بستن مغازه خود و جلوگیری از هجوم دولت coronavirus محدودیت هر چند او متعهد به نگه داشتن برش مو.

میشیگان در دادگاه تجدید نظر لغو یک تصمیم یک Shiawassee شهرستان قاضی و دستور داد او را به امضای یک دستور در پی توسط دولت تنظیم کننده.

کارل Manke, 77 گفت: او را حمایت. او به آسوشیتدپرس گفت که او این خبر را در حالی که برش کسی است و او قصد ندارد تا مطابق با آن است.

"من می تواند مراقبت کمتر," او گفت: توسط تلفن از فروشگاه خود را در اوسو حدود 70 مایلی شمال غربی دیترویت. "اگر آنها می خواهند برای قرار دادن من در زندان قرار داده و من در زندان. ... من اداره خواهد شد — عادلانه حاکم — اما نه حکومت. این است که یک پلیس عمل دولت است."

رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer نگه داشته است آرایشگاه و سالن مو بسته برای هفته ها با استناد به یک خطر انتقال ویروس به عنوان سبک برش مو و مردم به نوبت خود صبر کنید.

"Uncontroverted شواهد به وضوح نشان داد که COVID-19 بسیار مسری بیماری" دادگاه تجدید نظر گفت: در یک 2-1 تصمیم گیری است. "Uncontroverted شواهد نشان داد که COVID-19 توسط افراد آلوده نشان دادن هیچ نشانه است که می تواند در خدمت به دیگران هشدار می دهند احتمال عفونت است."

Manke وکیل دیوید Kallman, بعد, خواسته دادگاه عالی میشیگان به دخالت.

Manke بازگشایی مغازه خود را در مارس 4, گفت که او نیاز به پول و اعلام کرد که دولت "است و نه مادرم." او شده است یکی برای نقض Whitmer سفارشات. جدا از این مورد دادگاه او را به حال خود فروشگاه و باربر مجوز به حالت تعلیق درآمد. با این وجود مشتریان از سفر بیش از همه دولت برای کوتاه کردن مو و حمایت بشود.

Manke به رایگان موهایشان هفته گذشته در جریان اعتراض در دولت کاپیتول. تگزاس سالن مو مالک شلی لوتر بود که در مدت کوتاهی زندانی شد برای باز کردن مغازه خود را به نظر می رسد در یک تجمع Manke کسب و کار.

___

چک کردن بیشتر از AP را coronavirus پوشش در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

دنبال اد سفید در https://twitter.com/edwhiteap

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن