دادگاه: مهاجر کودک با سر آسیب می بینید متخصص مغز و اعصاب

هوستون - یک دادگاه تجدید نظر فدرال حکومت شنبه که 5 ساله گواتمالا کودک در آمریکا بازداشت باید اجازه داده شود دی

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

هوستون - یک دادگاه تجدید نظر فدرال حکومت شنبه که 5 ساله گواتمالا کودک در آمریکا بازداشت باید اجازه داده شود دیده می شود توسط یک متخصص مغز و اعصاب کودکان برای ضربه به سر او رنج می برد و قبل از اینکه خانواده اش دستگیر شد.

9 متحده مدار دادگاه تجدید نظر حکومت در برابر ایالات متحده مهاجرت و گمرک است که در دفاع از مراقبت با توجه به کودک و به دنبال اخراج او و خانواده اش.

کودک شکسته جمجمه او و دچار خونریزی در اطراف مغز خود را در یک ماه دسامبر سقوط یک ماه قبل از خانواده اش بازداشت شد و به یخ خانواده بازداشتگاه در Glazer, Texas. پدر پسر در یک زندان در کالیفرنیا است.

خانواده طرفداران می گویند که کودک هنوز سردرد و مشکل شنوایی نرمال سطح صدا نشان می دهد او می تواند از پس از آسیب تروماتیک مغز. آنها خواسته اند که او گرفته شود به یک متخصص مغز و اعصاب کودکان عنوان شده بود توسط پزشکان تجویز می شوند که او را دیدم قبل از خانواده بازداشت شده بود.

یخ می گوید کادر پزشکی در Glazer و در سن آنتونیو بیمارستان تعیین می شود او نمی نیاز به مراجعه به یک متخصص مغز و اعصاب.

دادگاه تجدید نظر در روز چهارشنبه به طرفداران برای خانواده هفت روز به کودک را به یک متخصص مغز و اعصاب اطفال و مغز و اعصاب کودکان. خانواده وکلا باید 15 روز به یک فایل گزارش وضعیت پس از آن دولت آمریکا می تواند حرکت کند به دنبال خانواده اخراج.

دکتر امی کوهن مدیر اجرایی گروه حمایت از هر تاریخ و زمان آخرین یکی گفت که او "احساس خشنودی" با حکم دادگاه.

"کودکان در بازداشت دولت شایسته به سلامت اولیه خود را نیاز به ملاقات کرد," او گفت:.

یخ بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب