دادگاه اجازه می دهد تا آرکانزاس ممنوعیت فولاد سقط جنین به دلیل ویروس

LITTLE ROCK, ارک. - یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز چهارشنبه اجازه آرکانزاس به ممنوعیت ترین فولاد سقط جنین در

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

LITTLE ROCK, ارک. - یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز چهارشنبه اجازه آرکانزاس به ممنوعیت ترین فولاد سقط جنین در طول coronavirus بیماری همه گیر.

سه قاضی پنل 8th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر حل شده و یک قاضی موقت سفارش محدود که اجازه فولاد سقط جنین به ادامه پس از آرکانزاس وزارت بهداشت گفت: دولت تنها فولاد کلینیک سقط جنین برای جلوگیری از انجام این روش مگر اینکه آن را مورد نیاز برای حفاظت از زندگی یا سلامت مادر.

دادگاه تجدید نظر حکم گفت: در بخش بهداشت و درمان را "بخشنامه است که از نظر قانونی معتبر پاسخ به شرایط مواجه با فرماندار و مقامات بهداشتی دولت."

دولت گفت: Little Rock, خدمات برنامه ریزی خانواده, تجاوز سفارش نیاز به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی reschedule روش انتخابی است که می تواند با خیال راحت به تعویق افتاد. کشورهای دیگر باید با استفاده از دستور مشابه برای محدود کردن سقط جنین در طول بیماری همه گیر. کالیفرنیا ، آسا هاچینسون در روز چهارشنبه گفت: دولت خواهد سهولت و محدودیت های آن در اعمال جراحی الکتیو شروع دوشنبه, هر چند آن را بلافاصله روشن نیست که آیا این حرکت اجازه می دهد فولاد سقط جنین به رزومه کاری در درمانگاه.

دولت با صدور دستور توقف فولاد سقط جنین در ابتدا پس از تشویق درمانگاه برای جلوگیری از انجام این روش برای خارج از دولت بيماران است. آرکانزاس گزارش حداقل 2,276 coronavirus موارد و 42 مرگ و میر. تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد می تواند آلوده و احساس بیمار.

دولت منظور نمی ممنوعیت دارو سقط جنین که هنوز اداره لیتل راک تنظيم خانواده و دیگری درمانگاه توسط والدین.

"همه پزشکی غیر ضروری عمل جراحی باید به تعویق افتاد و این تصمیم تأکید می کند که فولاد سقط جنین نمی تواند درمان ویژه" جمهوری خواه دادستان کل لسلی Rutledge در بیانیه ای گفت.

وکلای مدافع برای لیتل راک خدمات تنظيم خانواده در شب چهارشنبه خواسته یک قاضی فدرال برای جلوگیری از ممنوعیت از در حال اجرا بر روی بیمارانی که به زودی در گذشته محدودیت های قانونی برای زمانی که سقط جنین می تواند انجام شده در آرکانزاس است. دولت در حال حاضر ممنوعیت سقط جنین 20 هفته به یک زن در دوران بارداری و تشکیل پرونده گفت: این درمانگاه در روز پنج شنبه خواهد شد که به نوبه خود به دور حداقل دو نفر مورد به تصویب که در آستانه.

"برای سلامتی و ایمنی از همه Arkansans دولت مقامات نیاز به تمرکز بر حفاظت از مردم از این بیماری همه گیر نیست و با استفاده از این ویروس به عنوان بهانه ای برای پیشبرد خود را افراطی برنامه های سیاسی" هالی Dickson حقوقی مدیر موقت مدیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از آرکانزاس است که نشان دهنده این درمانگاه گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب