کشورها در سراسر جهان اعلام بیشتر ویروس محدودیت

بارسلونا اسپانیا - مقامات در سراسر جهان تبدیل شده است به طور فزاینده اقدامات شدید سعی کنید به سرعت گسترش جدید

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

بارسلونا اسپانیا - مقامات در سراسر جهان تبدیل شده است به طور فزاینده اقدامات شدید سعی کنید به سرعت گسترش جدید کروناویروس یکشنبه با مستندات, حکومت و محدودیت های مسافرتی ،

سربازان و پلیس مهر و موم شده پر جمعیت فیلیپین سرمایه از داخلی بیشتر مسافران در یکی از آسیای جنوب شرقی ترین شدید مهار حرکت می کند. این حرکت بازتاب یک مستند اسپانیا اعلام کرد تنها چند ساعت زودتر برای آن 46 میلیون شهروندان است.

فرانسه دستور بستن فقط در مورد همه چیز بقیه جهان را دوست دارد در مورد آن — برج ایفل موزه لوور, این کافه ها و رستوران ها — به عنوان دولت در زمان به طور فزاینده ای از جان گذشته اقدامات برای قرار دادن فضای بیشتر بین مردم و حاوی ویروس است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا که روز پیش محروم از مسافران بیشتر از اروپا, گسترش تحریم بریتانیا و ایرلند است. و بیشتر شهرستانها در ایالات متحده در محل قرار داده و محدودیت هایی در تجمعات بیش از چند صد نفر با یکی نیوجرسی, شهرستان و حتی اعلام یک شبه حکومت نظامی.

در چین که در آن ویروس برای اولین بار شناسایی شده در دسامبر کسانی که پس از رسیدن در خارج از کشور پرواز بودند روت به تبدیل مرکز نمایشگاه اولیه برای چک قبل از اینکه رفت به خانه های خود و یا دیگر مکان قرنطینه.

روشن بود اما راه مرکز ثقل در بحران معطوف شده به سوی غرب به سمت اروپا و شمال امریکا است. این ویروس نیز آلوده کرده است بیش از 150 ، 000 نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 5600.

در یک تلویزیونی در سراسر کشور آدرس شنبه نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز دقیق باتری استثنایی اقدامات در جای خود قرار داده به عنوان بخشی از یک هفته دو حالت اضطراری برای مبارزه با افزایش شدید عفونت.

بعد شنبه دولتی اسپانیا گفت سانچز را دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس. Begoña گومز و نخست وزیر هستند در سلامتی goverrnment گفت.

دو وزیر از سانچز کابینه وزیر برابری و وزیر امور منطقه ای در حال حاضر آزمایش مثبت در اوایل این هفته. دیگر عضو کابینه باید آزمایش منفی است.

در یک مستند شبیه به یکی از در حال حاضر اعمال شده در ایتالیا مردم را مجاز به ترک خانه های خود را تنها برای خرید مواد غذایی و دارو و رفت و آمد به محل کار رفتن به بیمارستان ها و بانک ها و یا سفرهای مربوط به مراقبت از جوانان و افراد مسن. همه مدارس و دانشگاه ها بسته شد همراه با رستوران ها و هتل ها و دیگر غیر ضروری کسب و کار خرده فروشی.

"از در حال حاضر ما وارد یک مرحله جدید" سانچز گفت: پس از جلسه هیئت دولت که به طول انجامید بیش از هفت ساعت است. "ما نمی خواهد درنگ در انجام آنچه که ما باید به ضرب و شتم ویروس. ما در حال قرار دادن بهداشت و درمان برای اولین بار."

مقامات اسپانیایی گفت: تعدادی از عفونت های صعود گذشته از 5700 نیمی از آنها در پایتخت مادرید. که نشان دهنده یک ملی افزایش بیش از 1500 در 24 ساعت. این کشور تا به حال 136 مرگ و میر ناشی از 120. اسپانیا پنجم-بیشترین تعداد از موارد پس از چین, ایتالیا, ایران و کره جنوبی.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند در چند هفته.

با وجود لطفا برای آرام از مقامات خریداران بسته بندی سوپر مارکت ها در اسپانیا در صبح است. اما به طور کلی, به طور معمول شلوغ خیابان های این کشور بزرگترین شهرستانها بودند به طرز محسوسی ساکت تر به عنوان پیام غرق در که اجتماعی فاصله تنها راه برای متوقف کردن بیماری همه گیر.

"ما تا به حال به نزدیک باقی می ماند و بسته به مدت 15 روز" صاحب رستوران راشل Paparardo گفت: در بارسلونا بود که در حال حاضر تحت محدودیت های منطقه ای. "اما این چیزی است. آن است که فقط به طوری که بیشتر مردم نمی آلوده و ما می توانیم بهبود یافتن از این است."

برخی از پروازهای محدود برای اسپانیا تبدیل به اطراف به عنوان کلمه گسترش این مستند.

در فیلیپین, محدودیت های جدید برای شهر مانیل — صفحه اصلی به بیش از 12 میلیون نفر — که به اثر رفت یکشنبه معنی تعلیق مسافرت داخلی از طریق زمین و هوا و دریا و از منطقه پایتخت.

اجتماعات بزرگ مانند کنسرت, فیلم و cockfighting ممنوع است و مهمترین کار دولت در اجرایی دفاتر خواهد شد به حالت تعلیق در کلان شهر برای یک ماه. تعطیلی مدارس در تمام سطوح تمدید شد و حکومت نظامی بود و همچنین اعلام کرد.

"اگر شما رفتن به محل کار بروید. اگر شما نیاز به بیرون رفتن برای درمان های پزشکی بروید. اگر شما خرید مواد غذایی بروید اما دیگر از آن ماندن صفحه اصلی" فیلیپین وزیر کشور ادواردو Ano یک کنفرانس خبری گفت.

کشورها در سراسر جهان در حال حرکت بوده است برای جلوگیری از سیستم های سلامت از سقوط زیر بار تمام ویروس موارد است.

پاریس به دنبال دیگر شهرهای سازندگان: جاذبه های گردشگری و فرانسه اعلام کرد که بسته شدن از تمام رستوران ها و کافه تئاتر و غیرضروری مغازه ها شروع یکشنبه. فرانسه ثبت کرده است حداقل 3,600 عفونت. آن را ممنوع اعلام کرده است تمام تجمعات بیش از 100 نفر دستور داد تمام مدارس بسته و خواسته شرکت ها به کارکنان اجازه می دهد تا در خانه بمانند.

فرانسه فشرده پیش رو با برنامه ریزی برای انتخابات شهرداری ها در سراسر کشور روز یکشنبه اما دستور داد اقدامات ویژه برای نگه داشتن مردم در یک فاصله امن و پاکسازی سطوح.

در ایتالیا بدترین ضربه اروپایی کشور تعداد مرگ و میر صعود گذشته 1,400 و عفونت رسید تقریبا 20 درصد یک شبه به بیش از 21,000 به دلیل آنچه مقامات مشخص به عنوان رفتار غیر مسئولانه توسط مردم هنوز هم معاشرت با وجود این مستند در سراسر کشور. بسیاری از شهرستانها ایتالیایی از جمله رم و میلان تصمیم گرفت به زمین های بازی و پارک ها ،

در انگلیس و مرگ و میر تقریبا دو برابر از روز قبل به 21 و تعداد افراد آلوده به افزایش به بیش از 1100. ایرلند تا به حال 90 مورد تأیید و یک مرگ از جمعه. یونان عفونت مجموع نزدیک 230 با سه مورد مرگ و میر و پلیس وجود دارد دستگیر 45 داران شنبه برای نقض ممنوعیت عملیات.

ایالات متحده دیده می شود 60 کشته و بیش از 2100 موارد است. در سخت ضربه ایالت واشنگتن که در آن 40 کشته و بیش از 550 آلوده شده اند به گفته مقامات این بیماری فشار عرضه دنده محافظ در دسترس ارائه دهندگان خدمات پزشکی با وجود محموله از دولت فدرال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن را آزمایش کرده است منفی ها برای این کروناویروس جدید, رئیس جمهور, را, شخصی, پزشک خبر داد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

کشورهای اروپایی در زمان مراحل خود را جدا از همسایگان خود.

دانمارک مرزهای خود را بسته و متوقف تردد مسافر از کشور است. مسافران خواهد بود تبدیل دور در مرز اگر آنها قادر به نشان می دهد که آنها "یک دلیل مشروع" را وارد کنید — برای مثال اگر آنها دانمارکی شهروندان یا ساکنان.

لهستان برنامه ریزی شده به این است که مرزها در نیمه شب و انکار همه خارجی ها ورود مگر اینکه آنها زندگی می کردند در لهستان و یا روابط شخصی وجود دارد. جمهوری چک و اسلواکی در زمان مشابه عمل است. لیتوانی گفت: آن معرفی شد مرز چک در مرز با لهستان و لتونی.

روسیه گفت مرزهای خود با نروژ و لهستان خواهد بود بسته به اکثر خارجی ها آغاز یکشنبه.

در خاورمیانه و در ایران مرگ و میر رسیده 611 با حدود 13,000 عفونت از جمله مقامات ارشد دولتی.

در اقیانوسیه و استرالیا و نیوزیلند اعلام کرد که تماس های ورودی مسافران مورد نیاز خواهد بود برای منزوی کردن خود برای 14 روز با چند استثنا.

در نیوزیلند مسافران داخل کشتی کروز در جنوب جزیره توریستی شهر Akaroa نمی شد که مجاز کردن رگ یکشنبه در حالی که مسافران در حال آزمایش جدید کروناویروس.

مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد گفت که یکی از مسافران طلایی شاهزاده خانم است که درمان به عنوان یک مورد مشکوک به این دلیل است که فرد توسعه یافته علائم بیماری و تماس نزدیک است از فرد دیگری است که تایید شده است به عنوان داشتن قرارداد COVID-19.

بلومفیلد گفت: آنها باید دریافت نتایج آزمون در روز دوشنبه و مقامات با توجه به پاسخ آنها باید مورد تایید شود.

او می گوید: یک درس از مشاهده مشکلات با این ویروس گسترش در دیگر کشتی های کروز است که برای جلوگیری از ترک همه در هیئت مدیره. بلومفیلد نمی استادانه درست شده در چه صورت از هر گونه پاسخ ممکن است.

___

Moulson گزارش از برلین. آسوشیتد پرس نویسندگان Aritz Parra در مادرید سیلوی Corbet در پاریس Yanan وانگ در پکن فرانسیس D'Emilio در رم جوزف ویلسون در بارسلونا, اسپانیا, اندرو تیلور در واشنگتن Karel Janicek در پراگ نیک پری در کرایستچرچ نیوزیلند و جیم گومز در مانیل کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب