اجساد دروغ برای روز به عنوان اکوادور در تلاش برای نگه دارید تا با COVID-19 مرگ و میر

بزرگنمایی این تصویر مردان بار یک تابوت بر روی یک وانت در مقابل کلی دلم Guasmo سور بیمارستان در گوایا

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردان بار یک تابوت بر روی یک وانت در مقابل کلی دلم Guasmo سور بیمارستان در گوایاکیول اکوادور. شهرستان بندر بیشتر تحت تاثیر COVID-19 در کشور است. اجساد دروغ در آپارتمان برای روز و morgues به سر می برند. دولت شهرستان درخواست چهار ظروف یخچال که در آن اجساد را می توان به طور موقت ذخیره می شود. مارکوس پین مندز/عکس داد از طریق گتی Imagees پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارکوس پین مندز/عکس داد از طریق گتی Imagees

اکوادور یکی از کوچکترین کشورهای آمریکای جنوبی است اما در برخورد با یکی از شهرهای شیوع COVID-19 با بیش از 3,100 شناسایی عفونت و 120 مرگ و میر.

کانون کشور شیوع اقیانوس آرام بندر شهر گوایاکیول که در آن بدن در حال دروغ گفتن در خیابان.

گوایاکیول ثبت شده حدود نیمی از اکوادور coronavirus موارد و بیماران تحت الشعاع این شهر بستری است. علاوه بر این در سراسر کشور حکومت نظامی و نوار قرمز اداری مانع کار undertakers.

به عنوان یک نتیجه بدن از افرادی که فوت کرده اند در خانه های خود را با توجه به COVID-19 و بیماری های دیگر اغلب دروغ برای روز پیچیده شده در bedsheets و پلاستیک و تجزیه در آب و هوای گرم استوایی به عنوان بستگان تماشای بیش از آنها را.

که آنچه اتفاق افتاده است به ویکتور Morandé یک زن 38 ساله گوایاکیول ساکن که از نارسایی تنفسی درگذشت. در مصاحبه با محلی Ecuavisión تلویزیون ایستگاه قربانی پسر عموی Keyla ریس بود و پریشان.

"او که مرده به مدت چهار روز گفت:" ریس بود که تقریبا با غلبه بر بوی بد و نقل مکان کرد و به پیاده رو. "ما شده اند در تماس با پلیس اما هیچ کس می آید."

جاناتان اسکلنت شهر سلامت کارگر به خبرنگاران گفت که یکی از بدن او شده بود از اعزام به جمع آوری شده بود در بازداشت بستگان برای یک هفته.

"ما اذعان می کنند که هر گونه خطا و عذر خواهی به کسانی که تا به حال صبر کنید روز برای عزیزان خود به دور گرفته شده" Jorge Wated که منجر به یک دولت نیروی کار در Guayas استان که در گوایاکیول واقع شده است گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی دوشنبه.

هنوز حتی گوایاکیول شهردار سینتیا Viteri به نظر می رسید شوکه آخرالزمانی صحنه های از اجساد در خیابان ها. "چه اتفاق می افتد به سیستم بهداشت عمومی در این کشور؟"

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد با پوشیدن یک ماسک صورت منتظر جسد یکی از بستگان در خارج از بیمارستان در گوایاکیول اکوادور. Ecuadorians ابراز خشم بر سر راه دولت در پاسخ به تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19. بسیاری گمان می کنند وجود دارد مرگ و میر بیشتر از رسمی شمارش. انریکه اورتیز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
انریکه اورتیز/خبرگزاری گتی ایماژ

یک مشکل می گوید: Guayaquil تحلیلگر سیاسی مارتا Roldós است که بیش از دهه گذشته دولت اپیدیولوژی کوچک اند پشت کار خود را در بحبوحه کاهش بودجه. علاوه بر این شهر می فرستد هزاران نفر از کارگران مهاجر و ارز دانشجويان به ایتالیا و اسپانیا دو کشور سخت ترین آمار جدید کروناویروس.

"بسیاری از مردم بازگشت به اکوادور برای اقامت در تعطیلات با خانواده خود را. پس وجود دارد بسیاری از مردم که از ایتالیا و اسپانیا" Roldós گفت.

در یک سخنرانی پنج شنبه رئیس جمهور Lenín مورنو هشدار داد که به عنوان بسیاری از 3,500 مردم می میرند و از COVID-19 در داخل و اطراف گوایاکیول. اما او گفت که او تا به حال فرستاده ویژه نیروی کار به گوایاکیول به جمع آوری اجساد و متعهد به ساخت گورستان جدید به آنها را نگه دارید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن