Coronavirus خلاف کاران می میرد از این بیماری در چین

بزرگنمایی این تصویر Coronavirus بیماران مبتلا به حل و فصل کردن در زیادی موقت بیمارستان ساخته شده است

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Coronavirus بیماران مبتلا به حل و فصل کردن در زیادی موقت بیمارستان ساخته شده است دو روز پیش در یک نمایشگاه مرکز در ووهان در مرکز چین هوبئی. در منطقه دیگر در بیمارستان دکتر که به یک هشدار دهنده در رسانه های اجتماعی در مورد این ویروس فوت کرده است. برکرفت رسانه ها/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برکرفت رسانه ها/گتی ایماژ

به روز شده در 9:20 p. m. ET

چینی, دکتر, بود که در میان برای اولین بار به یک سوت در جدید کروناویروس مرده است از بیماری, بیمارستان درمان او گفت: در رسانه های اجتماعی در اوایل روز شنبه به وقت محلی.

Li Wenliang, 34, چشم پزشک مستقر در ووهان تنبیه شد در اوایل ژانویه توسط پلیس محلی و مقامات برای "نشر اکاذیب" و پس از او ذکر شده در یک WeChat گروه هفت مورد از یک ویروس شبیه به سارس از غذاهای دریایی بازار است.

اخبار Li مرگ باعث شده است میلیون ها نفر از واکنش در Weibo چین معادل توییتر. ترین پست های سوگواری او به نام او یک قهرمان و اظهار نظر با شمع emojis برخی با مداحی اشعار. زمانی که لی بود که در شرایط بحرانی اواخر روز شنبه و اوایل روز شنبه به وقت محلی میلیون ها نفر از مردم رفتند به یک livestream که توسط رسانه های محلی در خارج از بیمارستان وال استریت ژورنال گزارش شده است.

در میان غلیان احساسات غم و اندوه, برخی خواسته برای پاسخگویی و شفافیت اطراف خود را درمان و تصویر بزرگتر از مقامات پاسخ به این ویروس.

موضوعات "ووهان دولت مدیون دکتر لی Wenliang عذرخواهی" و "ما می خواهیم آزادی بیان" به زودی شروع به روند در Weibo قبل از حذف شدن سی ان ان گزارش شده است.

در حال حاضر حذف شده مصاحبه با پکن جوانان روزانه در اواخر ژانویه Li گفت که این گزارش در آمريکا کاملا دقیق نیست اگر چه او معنی نیست که می تواند گمراه کننده باشد. او همچنین معنی نیست که به گسترش اطلاعات به طور گسترده ای.

اما او در تلاش برای هشدار دادن به همکلاسی های قدیمی خود را, بسیاری از آنها در تمرین پزشکان. او گفت که او بعد از آلوده پس از درمان یک بیمار زن با "ناشناخته بوده است."

شخصی خود Weibo حساب یک هفته قبل از مرگ او Li بازگو سفر خود را از دیدن coronavirus) نتیجه بودن مواخذه توسط مقامات برای اخلال در نظم اجتماعی بودن در بیمارستان بستری است.

"من در بیمارستان بستری شد و در تاریخ 12th. در آن زمان من هنوز هم تعجب, 'چرا هیچ اطلاعیه ای از مردم-به-مردم انتقال و چرا هیچ پزشکی کارگران آلوده شدن?'" او نوشت.

او مبتلا به کروناویروس روز بعد. "گرد و غبار حل و فصل است در حال حاضر."

Li مرگ باعث شده است تا تسلیت از رسانه های دولتی از جمله مردم روزانه و جهانی بار.

مایکل رایان, رئیس سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری برنامه گفت: "ما بسیار غم انگیز برای شنیدن از دست دادن دکتر لی Wenliang. ما بسیار متاسفم برای شنیدن از دست دادن هر گونه خط مقدم کارگر که در تلاش برای مراقبت از بیماران. و ما خودمان را از دست داده اند و دوستان ما در خط مقدم. بنابراین ما باید خود را جشن می گیرند زندگی و سوگواری مرگ خود را با همکاران خود."

لی در پشت برگ یک فرزند و همسر او که باردار است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب