Coronavirus: آمریکا و مرگ و میر در حال حاضر در 14; موارد جدید در مریلند, کلرادو, پنسیلوانیا

بزرگنمایی این تصویر یک طبیب درایو آمبولانس در زندگی مرکز مراقبت از کرکلند بشویید. که مرتبط است به بس

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک طبیب درایو آمبولانس در زندگی مرکز مراقبت از کرکلند بشویید. که مرتبط است به بسیاری از مرگ و میر در آمریکا از بیماری کروناویروس COVID-19 تا کنون. دیوید رایدر/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید رایدر/ایسنا

به روز شده در 2:35 p. m. ET

تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده همچنان نگران کننده افزایش به واشنگتن گزارش 79 مورد و کالیفرنیا گزارش حداقل 60.

نیویورک در حال حاضر 33 تایید coronavirus موارد رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو جمعه اعلام کرد و اضافه کرد که حدود 4000 نفر تحت "پیشگیرانه قرنطینه" با توجه به امکان قرار گرفتن در معرض و یا پزشکی خود را شرایط.

حداقل 14 نفر در آمریکا فوت کرده اند از COVID-19. بیش از 20 متحده گزارش موارد تنفسی ویروس با ایندیانا آخرین به اعلام یک مورد در روز جمعه.

وجود دارد در حال حاضر بیش از 240 coronavirus موارد در ایالات متحده با توجه به یک ابزار ردیابی ایجاد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز Whiting دانشکده فنی و مهندسی. این رقم شامل بیش از 40 نفر بودند و عودت از شیوع سایت در چین و ژاپن است.

دو نفر به تازگی گزارش شده در نوادا و یکی از آن موارد است: یک رنو و کسانی که مرتبط با Grand شاهزاده خانم کروز کشتی — کشتی شده است که مانع از اتصال در امتداد سواحل کالیفرنیا پس از یک سابق مسافر از درگذشت COVID-19. نوادا مرد "وضعیت پایدار است و او خود منزوی در خانه" با توجه به Washoe شهرستان سلامت منطقه که شامل رنو.

دیگر نوادا مورد در شهرستان کلارک. هر دو از نوادا موارد شامل مردانی که در 50s خود را, مقامات بهداشتی می گویند.

پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام ولف گزارش دو تایید coronavirus موارد جمعه صبح در حالی که مقامات در ایالت مریلند اعلام کرد سه مورد و کلرادو تایید دو پنج شنبه شب.

در سراسر جهان تعداد coronavirus موارد پیشی گرفته 100,000, از جمله بیش از 80,000 در چین است.

برای جلوگیری از گسترش هر گونه ویروس, سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند شستن دست با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه و یا با استفاده از مبتنی بر الکل ضد عفونی کننده دست اگر غرق در دسترس نیست. ماسک صورت تنها باید مورد استفاده توسط افرادی که یا بیمار یا مراقبت از کسی است که می گوید.

واشنگتن هایش با شیوع

سیاتل-منطقه بیمارستان تایید دو اضافی coronavirus میر پنج شنبه شب, بالا بردن دولت در مجموع به 13 و ایالات متحده در مجموع به 14.

دو مرگ و میر رخ داده است در EvergreenHealth مرکز پزشکی در کرکلند بشویید. آوردن تعداد کل COVID-19 تلفات وجود دارد به 11 بیمارستان نماینده NPR در صبح روز جمعه. بسیاری از بیماران فوت شده بود ساکنان از زندگی مرکز مراقبت از کرکلند خانه سالمندان شناسایی شده به عنوان سایت از شیوع کروناویروس.

علاوه بر این 11 نفر که فوت کرده اند در EvergreenHealth دو نفر فوت کرده اند در جای دیگر در ایالت واشنگتن و یک نفر در کالیفرنیا درگذشت.

دانشگاه واشنگتن توقف همه در کلاس های حضوری به دلیل شیوع کروناویروس گفتن دانش آموزان آنها باید حضور در جلسات آنلاین به جای شروع از دوشنبه. مدرسه می گوید: تمام امتحانات نهایی "را نه در شخص انجام می شود اما ممکن است انجام آنلاین زمانی که امکان پذیر است و در این مربی مشخص می شود."

دانشگاه حرکت است که به منظور حمایت اجتماعی فاصله – حفظ حدود 6 فوت از فضای شخصی. CDC می گوید که در مناطق دچار شیوع این عمل می تواند به "محدود کردن قرار گرفتن در معرض کاهش و چهره به چهره مخاطب و جلوگیری از گسترش در میان مردم در جامعه تنظیمات."

کشتی کروز باقی می ماند به دور از سان فرانسیسکو اسکله

مقامات ایالات متحده در حال نزدیک تماشا به صورت بالقوه شیوع در یک کشتی کروز در حال حاضر در برزخ برخی از 50 کیلومتری سواحل کالیفرنیا.

سابق مسافر در گرند شاهزاده درگذشت از COVID-19 در کالیفرنیا و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید حداقل 21 نفر سرنشین کشتی علائم این بیماری است.

شاهزاده بزرگ شده بود بازگشت به سان فرانسیسکو پس از کروز به هاوایی, اما آن را در حال حاضر نگه داشته و دور از پورت در حالی که یک بخش کوچک از تقریبا 3500 نفر در هیئت مدیره در حال آزمایش برای coronavirus.

گارد ساحلی هلیکوپتر شده اند گذر گاه coronavirus تست کیت های عقب و جلو از کشتی; نتایج اولیه از کسانی که در آزمون مورد انتظار به ظهور جمعه است.

نمونههای جمع آوری شده از 45 نفر روز شنبه با توجه به شاهزاده Cruises.

مقامات همچنین تلاش برای پیگیری کردن هزاران نفر از افرادی که در اوایل کروز از سان فرانسیسکو به مکزیک و ممکن است در معرض coronavirus.

ایالات متحده coronavirus تست کرده بود 'اشتباه'

بیشتر آزمایشگاه ها در سراسر ایالات متحده در نهایت به دست آوردن توانایی برای تست برای بیماری کروناویروس پس از چه Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی را "اشتباه" در دولت فدرال برنامه ریزی برای ایجاد تولید و توزیع شد.

شش ایالت آمریکا — آلاباما, مین, اوهایو, اوکلاهما, ویرجینیای غربی و وایومینگ — در حال حاضر هیچ labs با تایید توانایی اجرای COVID-19 تست های تشخیصی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: روز پنج شنبه بعد از ظهر.

"ما هنوز وجود ندارد اما به زودی" Fauci گفت: از تلاش برای آزمایش های بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است.

به عنوان NPR آلیسون اوبری گزارش "برخی از بيمارستانهای آموزشی در حال توسعه خود را تست و تجاری گزینه های در حال گسترش واقعا به سرعت." نتایج او می افزاید: "می تواند سه یا چهار روز" قبل از آنها گزارش شده است به محلی مقامات بهداشت و CDC.

معاون رئیس جمهور پنس اذعان کمبود آزمون در روز پنج شنبه گفت: "ما لازم نیست به اندازه کافی تست امروز برای دیدار با آنچه که ما پیش بینی خواهد بود که تقاضای رفتن به جلو است."

به آدرس رو به رشد بحران رئیس جمهور تهمت امضا یک بودجه اضطراری بسته به ارزش حدود 8 میلیارد صبح جمعه. رئیس جمهور برنامه ریزی شده بود به امضای coronavirus لایحه در CDC ستاد در آتلانتا اما به جای او تصمیم به ثبت آن در کاخ سفید قبل از ترک در سفر به تنسی و فلوریدا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن