Coronavirus سه گانه وظیفه: کار, پدر و مادر, و تدریس از خانه

بزرگنمایی این تصویر بسیاری از والدین به طور ناگهانی وظیفه ساخت مطمئن شوید که بچه های خود را یاد بگیر

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

بسیاری از والدین به طور ناگهانی وظیفه ساخت مطمئن شوید که بچه های خود را یاد بگیرند در حالی که تنظیم به یک زندگی جدید مدیریت کار از خانه. آرتور مناظره/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آرتور مناظره/گتی ایماژ

مانند بسیاری دیگر از والدین در سراسر کشور, من در حال انتقال به صورت تمام وقت کار از راه دور در هفته گذشته در حالی که آماده شدن برای حمایت از خانواده من از طریق یک بحران است.

که زمانی که من 10 ساله پسر Kenzo خانه آمد با یک بزرگ کیسه Ziploc پر از لوازم مدرسه.

آن را شامل یک آی پد با برنامه های مختلف او را قادر به حضور در کلاس عملا جایی که معلم خود را به حضور در ساعت 8 صبح کوچک آیکون های نمایندگی خود را با معلم و همکلاسی ها ظاهر خواهد شد در گوشه ای از صفحه نمایش. او می تواند آدرس کلاس شنیدن دانش آموزان پاسخ و پیگیری تکالیف خود را.

"آنها سعی کنید به آن را به عنوان واقعی که ممکن است — به عنوان مدرسه مانند که ممکن است" Kenzo توضیح می دهد. آن را هنوز روشن نیست, او می گوید, چگونه یک دانش آموز می تواند با بالا بردن دست خود را به خواسته شود. "او نیست توضیح داد که به ما."

این یکی از مهمترین رمان — و مخل — همه چیز در مورد زندگی در همه گیر فرهنگ: پدر و مادر و کودکان مجبور هستند برای تنظیم به یک ریتم از مدرسه و کار در خانه.

از راه دور آموزش brave new world برای هر دوی ما — یکی از ما وارد کرده ایم با کمی هشدار دهنده است. و مثل من پدر و مادر در همه جا در حال دست و پنجه نرم کردن با کنترل از راه دور مدرسه در حالی که تلاش برای کار از راه دور. (می گویند هیچ چیز از چالش ها برای پدر و مادر که کار به آنها نیاز به حضور فیزیکی و در حال حاضر باید در پیدا کردن مراقبت از کودک است.)

برخی از مدارس در حال ارسال بچه ها در خانه با دستگاه, کتابهای و منابع دیگر — اما بسیاری از دیگران ممکن است. در هر صورت پدر و مادر با دو چالش: مدیریت راه های جدید کار در حالی که نه اجازه می دهد بچه ها خود را به ناپدید می شوند به رسانه های اجتماعی و بازی های ویدئویی برای هفته ها یا ماه.

جنیفر Hertrich این مدرسه در منطقه سیاتل یکی از اولین به لغو کلاس بنابراین در حال حاضر او تا به برخی از تجربه مدیریت از راه دور کار می کنند و زیر یک سقف.

"جالب است بسیاری از آنچه ما برای کار نیز در آینه تجربه برای کودک من. داشتن چیزهایی مانند یک برنامه بسیار مهم است می گوید:" Hertirch یک حساب مدیر برای مبلمان اداری شرکت mischa anna selis. او مجموعه آلارم های متعدد را در طول روز به نگه داشتن هر کس در کار است که قادر است او را به برنامه خود تماس و وب جلسات.

"من با داشتن برخی از جلسات زندگی می کنند در صبح از حدود 9:30 تا 10:30 و پس از آن من می توانم پسرم رفتن در برخی از تکالیف," او می گوید.

او حک شده خانه خود را به مناطق برای جلوگیری از صحبت کردن بیش از هر یک از دیگر تماس. او دارای یک دفتر خانه او 8 سال است راه اندازی فروشگاه در اتاق نشیمن و اشغال زیرزمین.

وجود دارد برخی از مزایای زندگی مثل این Hertirch می گوید: آنها لذت ببرید و ناهار و شام با هم به عنوان یک خانواده; روحیه و Wi-Fi را برگزار کرده اند تا کنون.

اما پس از آن در اواخر هفته گذشته واشنگتن لغو مدرسه برای یک ماه اضافی. در حال حاضر همه چیز نیست به دنبال آنقدر بزرگ Hertirch می گوید.

"هنگامی که آن را 14 روز شما می توانید نوع آن را روز به روز" او می گوید: اما شش هفته واقعا شروع به تاثیر در زندگی همه است.

برای به حداقل رساندن اختلال در کودکان' آموزش نگه داشتن یک برنامه دقیق و یک لیست از اهداف دیدار می گوید: مایکل غنی مدیر مرکز رسانه ها و بهداشت کودکان در بیمارستان کودکان بوستون.

را حفظ خواهد کرد که انتظارات روشن و جلوگیری از بچه ها از صرف ساعت های بی پایان در Infinite یا تماشای بی معنی نشان می دهد.

همه جریان ویدئو بد است می گوید غنی یک پدر دو خارج از مدرسه و نوجوانان است. در واقع وجود دارد یک فرصت برای دیدن فیلم های کلاسیک و یا مشغول به مناطق فرزند منافع شخصی. "ما می تواند در این نگاه به عنوان یک فرصت برای انجام یک کمی مطالعه مستقل" غنی می گوید.

اما که نیاز به پدر و مادر به معاون کشیش بخش محتوای مناسب بنابراین مهم است که پدر و مادر تشخیص آنها می توانید آن را تمام انجام: پدر و مادر, کار و آموزش همه در یک بار.

بنابراین می دانیم که چالش ها و مقدار زیادی از حواس او را پرت و وقفه رخ خواهد داد زمانی که هیچ جدایی بین کار و خانه و مدرسه.

"ما در حال رفتن به بسیار خوب در فرزند آنها اگر ما دائما در حال نا امید که آنها قطع ما" غنی می گوید. "و ما نیاز به قادر به پدر و مادر و راهنمای آنها و رک و پوست کنده به مدل خود نظم و انضباط و تمرکز چرا که آنها در حال رفتن به یاد بگیرند که از آن بسیار بیشتر از آنها را از آنچه ما به آنها بگویید."

به عبارت دیگر به عنوان پدر و مادر یاد بگیرند برای کنترل از راه دور کار فرزندان خود را نیز خواهد آموخت که — به عنوان مثال.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب