Coronavirus شیوع روایت و چگونه ترس ما سوخت ما بیگانه ستیزی و نژاد پرستی

در روز سه شنبه حدود نیمه شب کسی آپلود یک ویدئو به توییتر نشان وسایل نقلیه اضطراری در پاسخ به یک حادثه در یک مج

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

در روز سه شنبه حدود نیمه شب کسی آپلود یک ویدئو به توییتر نشان وسایل نقلیه اضطراری در پاسخ به یک حادثه در یک مجتمع آپارتمانی در نزدیکی USC, لورنزو, شناخته شده به محبوب با دانشجویان بین المللی.

پست ادعا کرد که در آن مورد coronavirus و یک تصویر از یک ایمیل از لورنزو مدیر, شانس, Kidd, به نظر می رسید برای تایید آن است.

این خبر که برای اولین بار مشهور coronavirus مورد در مرکز لس آنجلس شده بود شناسایی در نزدیکی USC بلافاصله ویروسی رفت. بسیاری از مردم هنوز توییتی پاچه نمایشی پست در مورد شستن دست و تهدید بیماری است. یک پوستر ادعا کرد یکی از دوستان هم اتاقی برادر این دختر تا به حال آلوده شده است.

این دانشگاه بعد از آن روشن است که هیچ coronavirus مورد کشف شده در لورنزو. و با وجود درخواست های مکرر برای نظر کید و لورنزو کاهش یافته است به توضیح دهد که چرا آنها تا به حال چنین ادعا می کنند.

تبلیغات

این است که ما طبیعی جدید — یک شایعه می شود یک واقعیت است و سپس تبدیل به یک شایعه بدون توضیح. یک رویداد خطرناک در نیمه راه در سراسر جهان می شود سرگرمی برای یک شب. Coronavirus برای بسیاری از ما فقط یکی دیگر از قطعه ای از محتوا است.

به نظر من این یکی از عجیب ترین اثرات رسانه های اجتماعی در جامعه است. نظرات ما استفاده می شود به نشستن با خیال راحت در داخل سر ما فقط گاهی باعث مشکل در میز شام شکرگزاری. در حال حاضر آنها جنگ را بر ما خوردها در هر برخورد اجتماعی و ایجاد اختلاف ما قبل از تجربه هرگز.

بسیاری از زمان من فکر می کنم این خوب است. اگر چه بسیاری از ضجه و زاری از دست دادن برخی از افسانه عصر مدنیت من فکر می کنم بسیاری از ما فقط تجربه ناراحتی از داشتن برای مقابله و ارزش دیدگاه که ما تا به حال هرگز قبل از. جوک در مورد اقلیت نیست خنده دار است که اقلیت هستند بخشی از مخاطبان است. رمان نویسان نوشتن در مورد مرز مکزیک در حال حاضر باید به مقابله با این واقعیت است که آنها ممکن است خوانندگان که از آنها بخواهید برای انجام این کار با دقت. این سن ضرب المثل از خواندن اتاق — به جز رسانه های اجتماعی در یک اتاق به طور بالقوه با هر نوع آدمی در آن است.

اما آن را نیز بدان معنی است که شما شوخی پست در مورد کوروناویروس — در مورد دیوانه وار شستن دست های خود را و چگونه شما را "بیمار" نوع آسیایی — احتمالا به نظر می رسد در تغذیه از کسی که با خانواده که بستگان ممکن است رنج می برند و یا وحشت زده. و آن را احتمالا آنها را بسیار عصبانی است.

تبلیغات

آنها مرا خشمگین. من بستگانی که زندگی در نزدیکی ووهان که در آن میلیون ها نفر از مردم تحت مستند در میان اعلامیه جهانی بهداشت اضطراری توسط سازمان بهداشت جهانی است.

اجازه دهید به روشنی در مورد این: ترس خود را توجیه نمی کند خود را نژاد پرستی و بیگانه ستیزی. جوک های خود را و نمایشی وحشت در مورد کوروناویروس ها خنده دار نیست. آنها عمیقا بی معنی و بی اهمیت چیزی است که باید جدی گرفته شود. و آنها در حال ایجاد محیط ترس و وحشت و دروغ که خطرناک تر از بیماری خود.

در سیاتل یک فیلیپینی خانواده آمریکایی رد شد یک نمونه در Costco چون کارمند بود و نگران آلوده شدن. مردم آشکارا بدونم که اگر آن را امن برای غذا خوردن در رستوران های چینی اگر به عنوان یک ویروس می تواند انتقال از طریق طعم. مردم چین و هر کسی که می تواند اشتباه چینی در حال درمان مانند بالقوه ناقل بیماری است.

این است که می گویند که شما باید سعی کنید به ماندن آگاهانه و اقدامات احتیاطی یا که coronavirus خطرناک است. بیشتر موارد کشف خواهد شد در کالیفرنیا و ایالات متحده آمریکا در هفته های آینده. اما تنها لازم است اقدامات احتیاطی هستند که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری داده شده که هیچ تفاوتی از مشاوره دکتر شما به شما می دهد در طول فصل آنفولانزا: شستن دست های خود را.

وجود دارد 11 تایید موارد کروناویروس در آمریکا به عنوان من نوشتن این. خطر مرگ ناشی از کروناویروس در حال حاضر از راه دور برای کسانی که شرایط بهداشتی موجود و آن را به خصوص از راه دور برای کسی که زندگی در ایالات متحده و می توانید دسترسی به, مدرن, مراقبت های بهداشتی. SARS — یکی دیگر از coronavirus — کشته 774 نفر در 2002-03 عمدتا در چین و هنگ کنگ است. اما نه یک فرد که قرارداد این ویروس در ایالات متحده درگذشت.

در طول شیوع بیماری های عمومی بیان ترس به دنبال یک فرمول خاص. وحشت بیش از بیماری های عفونی تمایل به جریان به همان کانال که در طول زمان حل و فصل آشنا به روایت شیار گفت: دانشگاه دوک استاد زبان انگلیسی پریسیلا والد نوشت که یک کتاب در مورد آنچه که او به نام "شیوع روایت."

برای اولین بار یک عفونت کشف شده است. سپس حساب علمی و گزارش های رسانه ها در مورد شبکه های جهانی است که این ویروس از طریق. سپس بحث تبدیل به اپیدیولوژی و تلاش خود را برای مهار این ویروس.

روایت است sensationalized محبوب فرهنگ تولید و رمان و فیلم های زامبی و سرایت فیلم. و شیفتگی ما با شیوع روایت می تواند منجر به اغراق از خطر یک بیماری عفونی. آن را تشویق می کند stigmatizing از اقلیت هویت و رفتارهای سوخت رسانی در حال حاضر موجود نژادپرستانه و تبعیض امیز نگرش است. و درگیر شدن در رفتار مخاطره اندازد به ما ارائه می دهد آرامش داستانی که ما در حال کمک به مبارزه با این بیماری را گسترش.

تبلیغات

و این روایت همچنان ادامه دارد چرا که این در طبیعت انسان — که بخشی از ما است که می خواهد به سوار سرسره و دیدن فیلم های ترسناک. هنگامی که این ویروس متوقف شده است و ما می توانیم همه نفس آه امداد.

"در یک بسیار ساده حس ما عشق به ترس و سپس اطمینان," ولد گفت.

هفته گذشته در روز وزارت امور خارجه هشدار داد در برابر سفر به چین, من سوار یک هواپیما به تایوان به دیدار خانواده من برای سال جدید قمری. سهل انگاری شلوغ بود و با مردم با پوشیدن ماسک و من نمی تواند کمک کند اما انتخاب کنید تا یک آسیا بطری ضد عفونی کننده دست در پیاده روی به دروازه.

هنگامی که ما فرود آمد در تایپه هشدارهای مختلف در مورد بیماری های عفونی بازی های برگزار شده در سراسر صندلی پشت صفحه نمایش به عنوان آنها تقریبا هر بار که من بازدید تایوان. من یکی از معدود افرادی که با پوشیدن یک ماسک صورت. هر کسی که سرفه بود skewered با ترس glares بدون در نظر گرفتن قومیت.

در شام ما در مورد انواع بیماری های عفونی, چگونه کمی خوب ماسک صورت در واقع انجام و چقدر دروغ وجود دارد. عموی من تعجب که چرا مردم در امریکا بودند تا زمانی که ترس آنفلوانزا را کشته بود به مراتب بیشتر از مردم است. (بیش از 60000 نفر در طول 2018-19 فصل آنفولانزا به گفته CDC.) در طول شام پسر عموی من که با این نسخهها کار در یک ایستگاه خبری در تایپه پیامک ما را به ما یادآوری به پوشیدن ماسک صورت از آنجا که 10 مورد از coronavirus در تایوان کشف شده بود.

این یک یادآوری خوب است که coronavirus وحشت نبود فقط در مورد آمریکا بیگانه ستیزی و نژاد پرستی.

برخی از بلندترین صدای خواستار پایان دادن به مصرف حیوانات عجیب و غریب — که اپیدیولوژی باید فرضیه به عنوان یک منبع احتمالی coronavirus — شده اند در سرزمین اصلی چین رسانه های اجتماعی. WeChat گروه در دره سان Gabriel در حال باد کردن با پست در مورد ویروس. در سیچوان تصور یک رستوران چینی در توستین مشتریان خواسته شد تا نسبت به ارسال به یک دما را بررسی کنید قبل از ناهار خوری. من شنیده ام که, آسیایی, آمریکایی, رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی در حال گرفتن به دلیل ضرر و زیان آسیایی آمریکایی مشتریان به ماندن در خانه.

اما شیوع روایت خطرناک است به طور خاص به دلیل تهدید واقعی است. یک اصل عمومی نگرانی های بهداشتی را قادر ساخت اجتماعی "دیگر" و سپس توجیه هدف قرار دادن آن است. و دستکاری بهداشت عمومی نگرانی برای توجیه هدف قرار دادن اقلیت منجر به برخی از بزرگترین لکه ها در تاریخ آمریکا است.

تبلیغات

در سان فرانسیسکو در 1800s نگرانی در مورد آبله و وبا رهبری مسئولان شهرستان برای ایجاد قرنطینه و واکسیناسیون برنامه است که هدف تنها مردم چین در چینی. سفید نفر مجاز به ترک و سپس گردش آزادانه از طریق منطقه که گسترش این بیماری است.

اغراق آمیز نگرانی در مورد چینی, بهداشت و بیماری های سراسر کشور کمک کرد سوخت dehumanizing بیگانه روایت است که منجر به تصویب قانون خروج چینی ها در سال 1882.

"از یک طرف وجود دارد بهداشت عمومی عادات است که ارتقاء ایمنی و رفاه- اما این اقدامات اغلب فراموش موذی کار به در حال حاضر موجود نژادی دغدغه و تشدید آنها را به اضطراب گفت:" Nayan شاه USC استاد دانشگاه و نویسنده کتاب در مورد نژاد پویایی بهداشت عمومی نگرانی در سان فرانسیسکو چینی.

شیوع هراس بیش از گسترش سریع اچ آی وی در سال 1980 منجر به جرم و شرارت LGBTQ مردم و رهبری برای عبور از یک سیستم از قوانین جرم جنبه های مختلف زندگی با اچ آی وی. بسیاری از ایالت تصویب قوانین جرم عمل افشای شخص دیگری به HIV تماس جنسی با noninfected همکاران و همچنین افشای این بیماری یک جرم و جنایت است. حداقل 28 متحده هنوز هم برخی از قانون جرم برخی از جنبه های اچ آی وی است.

و از لحاظ تاریخی سیاستمداران فرصت طلب استفاده کرده اند HIV به سوخت و ترس در مورد مهاجران گفت: Kenyon Farrow, یک روزنامه نگار و سردبیر ارشد سایت در پوشش اخبار در مورد اچ آی وی است. در سال 1980 یک هائیتی پرواز بود در ابتدا به دروغ متهم به عنوان منبع HIV در ایالات متحده که منجر به ممنوعیت هائیتی مهاجرت و دهه تبعیض علیه مهاجران هائیتی. مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت با استفاده از اچ آی وی برای توجیه خانواده جداسازی در مرز جنوبی.

"در این دوره از قرن گذشته دیده ایم یک رابطه بین شیوع بیماری و پیش بینی نگرانی در مورد انواع مختلف جوامع" فارو گفت. "این بخشی از مردم چگونه سعی کنید به درک بهتری از بیماری های عفونی."

مرزهای ملی را هرگز از ما حفاظت از بیماری های, مهم نیست چقدر بالا یک دیوار ما ساخت. اما من فکر می کنم که روابط ما با افرادی که با عبور از مرزهای ما می تواند ما را امن تر است.

بیش از چند دهه گذشته یک دنیای جهانی را به چالش کشیده است ما مفاهیم ناسیونالیسم و فرهنگی سلسله مراتب است.

باید آن را سخت تر به ترس و طرد مردم چین زمانی که چینی آمریکایی ها به دوستان خود و خانواده خود را. ما بهتر می تواند درک عواقب تهمت اقدامات در ایران چون ما ایران دوستان و همکاران که می تواند به ما یک دیدگاه انسانی در جنگ. تجربه فرهنگ و غذاهای ملل دیگر در لس آنجلس باید آن را سخت تر برای ما به طبقه بندی آنها به عنوان کثیف, سکس عجیب و غریب دیگر.

تا دوشنبه گذشته من تصمیم به پرداخت مراجعه به عجیب و غریب-گوشت فریزر, هاوایی سوپر مارکت در سن گابریل.

من به آنجا رفتم چون چند سال پیش عجیب و غریب-حیوانات فروش در دره سان Gabriel تبدیل به یک جنجال رسانه ملی فقط به خاطر کسی که ناآشنا با فرهنگ چینی به حال آپلود عکس از یک فروشگاه مواد غذایی محلی عجیب و غریب-گوشت انتخاب به رسانه های اجتماعی.

هاوایی سوپر مارکت به فروش می رساند عجیب و غریب گوشت مانند نوعی حیوان گورکن مار و انواع پرندگان عجیب و غریب. افشای کامل — من تایوانی مرد آمریکایی که مطرح شد در جنوب تا نزد shrink-wrapped لاک پشت لاشه را به تحریک برخی از زنگ. من هرگز خورده و هر یک از آن قبل از.

اما نه به حال فروشگاه مواد غذایی مدیر اندی لینگ و نه تا به حال گوشت مدیر بخش Timmy Tran.

فقط یک کوچک خرافی بسیاری از مردم چین به خوردن حیوانات عجیب و غریب زیرا آنها باور دارند که در برخی از فواید سلامتی آنها گفت. آن یک درصد از جمعیت تقریبا برابر با گفتن نسبت Angelenos که عضویت آشغال علم گوک.

من به آنها صحبت کردیم در مورد کوروناویروس و بیگانه نظر من دیدم در رسانه های اجتماعی. لینگ و Tran فقط شانه ای بالا انداخت.

"که فقط فرهنگ است. وجود دارد آمریکایی چیزهایی که مردم چین نمی خورند و چینی چیزهایی که آمریکایی ها نمی خورند" لینگ گفت. "این بدان معنی نیست که ما را به ترس از هر یک از دیگر."

ما تمایل به درک هر یک از دیگر است آنچه ما را محافظت می کند از ترس و عواقب فاجعه بار است. ما به عنوان چهره سال 2020 را پدیده — جنگ با ایران چینی ممنوعیت سفر, چشم انداز مرز با مکزیک — من گدایی همه شما به یاد داشته باشید که.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب