Coronavirus وظیفه نیروی دادخواستها - اما نه در کاخ سفید

واشنگتن - وجود دارد هیچ انتخابات ریاست جمهوری ظاهر و نه در کاخ سفید و پس زمینه روز شنبه زمانی که دولت coronavi

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

واشنگتن - وجود دارد هیچ انتخابات ریاست جمهوری ظاهر و نه در کاخ سفید و پس زمینه روز شنبه زمانی که دولت coronavirus نیروی کار در جریان عمومی برای اولین بار از آوریل — در همراهی با دولت و تلاش برای نشان دادن آن است که با توجه به آخرین سنبله در موارد اما نه در زمان جنگ جای پای که باید حفظ کشور از بازگشایی اقتصاد است.

این جلسه در وزارت بهداشت و خدمات انسانی برگزار شد به عنوان تعدادی از تأييد جدید کروناویروس عفونت در هر روز در ایالات متحده افزایش یافت و به تمام زمان بالا از 40,000 — بالاتر حتی در طول مرگبارترین کشش در آوریل و مه. در موج جدید وظیفه نیروی briefers انتخاب کلمات خود را با دقت برای به روز رسانی عمومی در مورد COVID-19 تبدیل شده است که هر دو سلامت عمومی و مسئله سیاسی است.

معاون رئیس جمهور مایک پنس در حال ظریف ترین خط به راه رفتن. او اذعان کرد افزایش موارد جدید در سراسر جنوب و غرب در حالی که حمایت رئیس جمهور تمایل به اقتصاد و در حال اجرا بدون ذکر است که این نیز کمک خواهد کرد که چشم انداز برای انتخاب مجدد.

"همانطور که ما مشاهده موارد جدید در حال افزایش, و ما در حال پیگیری آنها را با دقت بسیار ممکن است تمایل در میان مردم آمریکا به فکر می کنم که ما در حال بازگشت به جایی که ما دو ماه پیش در یک زمان از ضرر و زیان و سختی بر مردم آمریکا" پنس گفت.

اما معاون رئیس جمهور همچنین توجه داشته باشید از زمان مثبت شده و افزود: "واقعیت این است که ما در یک مکان بسیار بهتر است."

بی بند و بار با سیاست, Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص صدا بیشتر احتیاطی تن.

"همانطور که می بینید ما رو به یک مشکل جدی در برخی مناطق" Fauci گفت. اما او همچنین مراقب باشید به سرزنش اخیر سنبله در گردهمایی که در آن مردم پوشیده نیست و در صورت ماسک یا رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

پنس ماهرانه sidestepped اشاره کرد و به پرسش در مورد آشکار ناهماهنگی بین دولت نکات است که آمریکایی ها با توجه به راهنمایی از مقامات محلی و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به برگزاری یک تظاهرات سیاسی در هفته گذشته در Tulsa, اوکلاهما بیش از اعتراض مقامات بهداشتی. و در طول یک مغلوب ساختن پیشی جستن رویداد در آریزونا در روز سه شنبه هزاران نفر از شرکت کنندگان جوان, تجاوز ققنوس دستور به پوشیدن ماسک.

اصرار دارد که تهمت بود "مصرف مناسب مراحل" پنس استناد قانون اساسی حفاظت از آزادی بیان گفت: "ما هنوز هم می خواهید به مردم آزادی برای شرکت در روند سیاسی است."

کاخ سفید بیش از دو ماه گذشته اما حذف coronavirus نیروی کار جلسات و به شدت محدود و ظاهر عمومی آن توسط کارشناسان پزشکی به عنوان تهمت تغییر تمرکز خود را به گرفتن کشور در حال حرکت دوباره. بازگشت از این جلسه بود که نشانه آن است که دولت می داند که نمی توان آن را نادیده گرفت رشد اضطراب بیش از افزایش تعداد موارد به عنوان فرمانداران در برخی از کشورهای مکث یا تاخیر در بازگشایی.

اما این جلسات در حال انتظار نمی رود تا دوباره با همان روزانه فرکانس. و این تصادفی نیست دولتی که روز جمعه جلسه صورت گرفت در HHS و نه در کاخ سفید است. رئیس جمهور هنوز مرده-مجموعه cheerleading اقتصادی تجدید حیات حتی در صورت سنبله در عفونت.

پنس اعلام کرد که 16 متحده شاهد افزایش نگران کننده از 12 کشور در روز چهارشنبه. او گفت: هنوز هم وجود دارد کار را به انجام, اما آن است که مهم است برای منعکس چقدر فدرال و دولت های ایالتی و مراقبت های بهداشتی کارگران انجام داده اند برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

"این لحظه در این بیماری همه گیر کوروناویروس متفاوت است" از گریم روز زمانی که نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات و نیواورلئان تلاش تحت وزن از شیوع او گفت:.

امریکا پس از تست شتاب تا 500,000 تا یک روز است که کمک به افزایش در گزارش جدید موارد پنس گفت. او قصد دارد به سفر هفته آینده به تگزاس و آریزونا و فلوریدا; قبلا برنامه ریزی شده سفر به نقاط داغ از COVID-19 ابتدا به بیشتر های سیاسی در طبیعت خواهد شد اما در حال حاضر عبارتند از: تمرکز بیشتر بر روی ویروس. او گفت: دکتر دبورا Birx وظیفه نیروی هماهنگ خواهد شد همراه او به تگزاس و آریزونا.

"من فقط تشویق هر آمریکایی به ادامه دعا" پنس گفت: در بسته شدن. "دعا برای تمام خانواده های که عزیزانشان را از دست داده. دعا کنید برای ما مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم. و فقط دعا که توسط فضل خدا هر روز ما هر انجام بخشی از ما را برای التیام زمین ما است."

پشت در خانه مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد یک شغل متمرکز رویداد در شرق اتاق و ارائه این می تواند پیام:

"ما باید یک کار کوچک انجام دهید و ما آن را انجام می شود. ما با داشتن برخی بسیار خوب شماره های آینده از نظر باز گشت باز گشت از ملت ما و من فکر می کنم آن را بسیار به سرعت و آن را می شود بسیار خوب است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Zeke میلر و جیل Colvin کمک به این گزارش.

آخرین مطالب