Coronavirus مصرف ویرانگر تلفات در کالیفرنیا بهداشت و درمان کارگران

Coronavirus است که در ادامه به یک ویرانگر تلفات در کارکنان بهداشتی درمانی در سراسر کشور با توجه به داده های جد

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399

Coronavirus است که در ادامه به یک ویرانگر تلفات در کارکنان بهداشتی درمانی در سراسر کشور با توجه به داده های جدید.

بیش از 1600 بهداشت و درمان کارگران تبدیل شده اند آلوده تعدادی از آنها را از طریق منابع خارج از محل کار و مقامات می گویند که آنها نگران هستند در سرعت.

با کوروناویروس "به سرعت در حال حرکت در درون جامعه بهداشت و درمان کارگران در حال حاضر به نظر می رسد فقط به عنوان به احتمال زیاد اگر نه بیشتر بنابراین برای تبدیل شدن به آلوده COVID-19 در خارج از محل کار" the California Department of Public Health در بیانیه ای گفت.

بهداشت و درمان کارگران ضروری در مراقبت از رشد تعداد افراد بیمار. اما دولت گفت: کسانی که آلوده مورد نیاز برای جدا شود بلافاصله.

تبلیغات

در اینجا آخرین آمار:

· 299 مردم را به دست آورد COVID-19 در مراکز بهداشتی

· 462 شده اند در معرض از طریق سفر, از تماس با ما و یا جامعه انتقال

· 890 آلوده شده اند اما خاص خود را دارند قرار گرفتن در معرض منبع گزارش شده است

تبلیغات

کالیفرنیا دیده است نه مرگ و میر ویروس نقاط داغ مانند نیویورک که در آن بیش از 4000 نفر کشته شده اند. و در حالی که این ویروس همچنان به سرعت در حال گسترش در برخی اماکن از جمله لس آنجلس, نشانه هایی وجود دارد که در آن نرخ رشد می تواند کاهش در بخش هایی از منطقه خلیج است.

تا کنون بیمارستان شده اند غرق بیماران.

اما تلفات شده است تیره و تار در خانه های سالمندان و دیگر امکانات سازمانی که در آن هر دو کارگران و ساکنان را تبدیل به بیمار است.

در یک پیشنهاد برای جلوگیری از ویروس' گسترش قیصر Permanente پنج شنبه اعلام کرد که آن را به طور موقت نزدیک متعدد دفاتر پزشکی و درمانگاه در سراسر جنوب کالیفرنیا.

هفته گذشته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom فراخوانی برای بهداشت و درمان کارگران برای پیوستن به دولت در مراقبت از یک انتظار افزایش COVID-19 بيمار.

Newsom گفت به اعتقاد او دولت می تواند اضافه کردن 37,000 بهداشت و درمان کارگران با درخواست به تازگی بازنشسته ارائه دهندگان کسانی که در روند گرفتن پروانه پزشکی در دولت و دانش آموزان ثبت نام شده در پزشکی یا پرستاری مدارس به تقاضای خود را به تازگی ایجاد شده کالیفرنیا بهداشت و درمان سپاه.

به عنوان کارکنان بهداشتی درمانی در صورت در معرض خطر بیشتری آنها نیز بیشتر به دست آوردن حمایت و قدردانی در جامعه است.

تبلیغات

سن دیگو کوچک ایتالیا ساخته شده است نشان دادن قدردانی خود یک شبانه مراسم.

در 7:59 p. m. در اخیر, شب محله بود به طرز مرموزی ساکت و آرام, صرفه جویی برای آرام ضربت زنی از نور باران. سپس در سکته مغزی از 8 آن آغاز شد. اوه clanging cowbells با صدای بلند, موسیقی, انفجار ترقه سوت gongs و آواز ریخت و از بالکن ها و پنجره های آپارتمان. 8:02 بعد از ظهر آن را بیش از.

هر شب برای آخرین هفته یا بیشتر سن دیگو ساکنان را آغاز کرده اند که در آغوش شب مراسم آغاز شده است که در اروپا در اواسط ماه مارس و سپس به ایالات متحده آمریکا یک هفته بعد. در اصل راه اندازی در شمال ایتالیا به تشکر خسته بهداشت و درمان کارگران رسیدگی به COVID-19 بیماران, شب, به سلامتی گرفته اند در اضافه شده اهمیت محلی برای جشن.

Sean Murray زندگی می کند که در 21 طبقه از یک ساختمان آپارتمان در مرکز شهر سن دیگو گفت که او و شوهر خود بیل اشمیت نگاه رو به جلو در تمام طول روز به طور خلاصه ناهنجار جشن که همراه با چراغ چشمک زن در ساختمان های آپارتمانی است که آنها را احاطه کرده.

"این مرا به یاد کتاب" Horton hears a Who!'" گفت: موری که شرکت تاسیس Cygnet تئاتر با اشمیت در سال 2003. در سال 1954 کتاب کودکان توسط Dr. Seuss یک شهر کوچک از مردم زندگی در داخل یک ذره گرد و غبار به شدت به دنبال تماس با جهان خارج توسط فریاد عبارت "ما اینجا هستیم!" و بیش از بیش.

"از زمانی شروع شد که مردم ضمن تشکر از اولین پاسخ دهندگان" موری گفت. "مردم قادر به بیرون رفتن و تشویق زیرا این افراد وجود دارد صرفه جویی در زندگی ما است. آن را عمیقا شگفت انگیز است."

بار کارکنان نویسندگان پول و سرخ گزارش از لس آنجلس. Kragen می نویسد: San Diego Union-Tribune.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب