Coronavirus طول می کشد تلفات در سوئد مهاجر جامعه

استکهلم - پرواز از ایتالیا یکی از آخرین ورود آن روز در فرودگاه استکهلم. یک زوج سوئدی در 50s خود را راه می رفت

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

استکهلم - پرواز از ایتالیا یکی از آخرین ورود آن روز در فرودگاه استکهلم. یک زوج سوئدی در 50s خود را راه می رفت بالا و لود چوب اسکی روی خود را به Razzak خلف تاکسی.

آن اوایل ماه مارس و نگرانی بیش از coronavirus شد و در حال حاضر در حال حاضر اما این زن و شوهر هر دو سرفه برای کل 45 دقیقه سفر مطمئن خلف آنها سالم بودند و فقط درد و رنج از تغییر در آب و هوا. چهار روز بعد عراق مهاجرت کردم به طور جدی بیمار با COVID-19.

هنوز قادر به بازگشت به کار خلف بخشی از شواهد رو به رشد است که کسانی که در جوامع مهاجر در شمال اروپا سازمان ملل در حال ضربه سخت تر با این بیماری همه گیر از جمعیت عمومی است.

سوئد در زمان نسبتا نرم با رویکرد مبارزه با کروناویروس که جلب توجه بین المللی. اجتماعات بزرگ ممنوع شد اما رستوران ها و مدارس برای کودکان جوان تر مانده اند باز است. دولت به خواست های اجتماعی فاصله و سوئدی ها باید تا حد زیادی پیروی.

این کشور به پرداخت قیمت سنگین با 2,769 مرگ و میر ناشی از COVID-19. که بیش از 26 مرگ و میر در هر 100000 نفر جمعیت در مقایسه با حدود 8 در هر 100000 نفر در کشور همسایه دانمارک که اعمال سخت مستند در اوایل که در حال حاضر فقط به آرامی برداشته.

در داخل سوئد مهاجرت جوامع شواهد پدید آمده در اوایل شیوع آن پیشنهاد شده است که برخی از — به خصوص کسانی که از سومالی و عراق — ضربه شد سخت تر از دیگران است. در ماه گذشته داده ها از سوئد آژانس بهداشت عمومی تایید کرد که سومالی سوئدی ساخته شده و تقریبا 5 درصد از این کشور COVID-19 موارد و در عین حال نشان داده و کمتر از 1 درصد از 10 میلیون نفر است.

بسیاری در این جوامع هستند احتمال بیشتری برای زندگی شلوغ multigeneration خانواده و قادر به کار از راه دور.

"هیچ کس مراقبت برای رانندگان تاکسی در سوئد گفت:" خلف که آزمایش مثبت بود و بستری در بیمارستان زمانی که وضعیت او بدتر شده است. با وجود مشکلات تنفس 49 ساله می گوید او به خانه فرستاده شد و پس از شش ساعت و به بدن او به اندازه کافی قوی برای "مبارزه با آن است."

در فنلاند, هلسینکی مقامات هشدار داده مشابه بیش از نمایندگی در میان مهاجران سومالی در پایتخت — برخی از 200 مورد یا حدود 14 درصد از همه تایید عفونت. در نروژ که در آن مهاجران را تشکیل می دهند نزدیک به 15 درصد از کل جمعیت آنها نشان دهنده حدود 25 درصد از تایید coronavirus موارد است.

"من فکر می کنم یک بیماری همه گیر مانند این یکی یا هر بحران را ضربه آسیب پذیر ترین افراد در جامعه بیشتر در هر کجا که در جهان است و ما این را در بسیاری از کشورها گفت:" ایزابلا Lovin, سوئد معاون نخست وزیر در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس.

و اشاره کرد که ویروس پخش شد سریع تر در برخی از شلوغ استکهلم حومه Lovin گفت: این شهرستان در تامین کوتاه مدت اقامت برای برخی از افرادی که بستگان آسیب پذیر هستند.

سوئد و نروژ و فنلاند به رسمیت شناخته شده در اوایل نقایص در توسعه جامعه در زبان های اقلیت هستند و به دنبال حل این مشکل است. شهر Jarfalla خارج از استکهلم تا به حال دانش آموزان دبیرستان پخش اعلامیه در سومالی, فارسی, فرانسه و زبان های دیگر خواست مردم را به شستن دست های خود و ماندن در خانه اگر بیمار.

با سوئد نسبتا پایین کلید رویکرد به مبارزه با این ویروس که عمدتا متکی بر داوطلبانه اجتماعی فاصله وجود دارد مربوط به پیام رسیده است هر کس در محلات مهاجر.

"این مهم است که هر کس در زندگی در اینجا است که یک های مختلف به زبان مادری می شود اطلاعات صحیح" گفت: ورده Addallah a 17-year-old سومالی مرد سوئدی ،

آندرس Wallensten سوئد معاون اپیدمیولوژی دولت گفت: مسئولان باید مشغول به کار سخت تر در برقراری ارتباط با این گروه "به مطمئن شوید که آنها دانش به حفاظت از خود و جلوگیری از گسترش این بیماری به دیگران است."

اما معلم و فعال جامعه رشید موسی می گوید: مشکل اجرا می شود بسیار عمیق تر.

"من آرزو می کنم آن است که آسان است که شما نیاز به ترجمه چند مقاله," او گفت:. "ما نیاز به نگاه در بیشتر مسئله اساسی است که در کلاس است که نژاد پرستی است که وضعیت اجتماعی است که درآمد."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"غنی باید از این فرصت برای قرار دادن خود را به قرنطینه آنها می توانند خود را به تابستان خانه" موسی گفت.

کلید دولت توصیه برای افراد به کار از خانه در صورت امکان سخت تر است در حاشیه مناطق که در آن بسیاری از مشاغل در بخش خدمات.

"چگونه می توانید یک راننده اتوبوس و یا یک راننده تاکسی کار از خانه است؟" موسی پرسید.

شواهد از این اختلاف را می توان در داده های ناشناس جمع آوری شده توسط تلفن همراه اپراتور Telia است که با توجه به سوئدی سلامت سازمان اطلاعات در مورد جمعیت تحرک. با مقایسه تعداد زیادی از مردم در یک منطقه در اوایل صبح با کسانی که در سفر به منطقه دیگر برای حداقل یک ساعت بعد در روز Telia برآورد که چگونه بسیاری از رفتن به محل کار و چگونه بسیاری از در خانه بمانند.

"ما دیدن برخی مناطق که شاید مرفه تر با یک عدد بزرگتر از مردم در حال کار از خانه گفت: Kristofer Agren سر داده بینش برای Telia. داده ها نشان می دهد که 12 درصد تفاوت بین Danderyd, یکی از استکهلم ترین مرفه حومه و Botkryka یکی با بالاترین درصد اول و نسل دوم مهاجران است.

"بسیاری از اعضای ما قرارداد بسته اند coronavirus" گفت: Akil ظهیری کمک می کند که اداره مسجد در حومه استکهلم. "اما شما انجام بهترین شما می توانید."

ظهیری به صحبت کرد AP به عنوان او نشسته به تنهایی در سوئد بزرگترین مسجد شیعیان هماهنگ کننده تماس تصویری با جماعت به دعا برای یک عضو که درگذشت COVID-19. صدای نماز crackled از طریق کامپیوتر, شکستن سکوت در سالن خالی.

در طول ماه رمضان ماه هنگامی که مسلمانان سریع در طول روز در مسجد لغو تمام وقایع عمومی. ظهیری یادآور شد جماعت را به شرکت در اجتماعی فاصله ترغیب آنها به ماندن در خانه برای افطار روزانه شکستن سریع بعد از غروب آفتاب برای جلوگیری از به اشتراک گذاری غذا با دوستان.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Jari تنر در هلسینکی فنلاند و مارک لوئیس در استاوانگر, نروژ کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن