Coronavirus stay-at-home سفارشات را کاهش حوادث ترافیک نیمه

Coronavirus stay-at-home سفارشات که رفت به اثر در 20 مارس را کاهش برخورد وسیله نقلیه در جاده های کالیفرنیا توسط تقریبا نیمی با توجه به UC Davis نظرسنجی که برای اولین بار به منظور برآورد تاثیر فوق العاده ای در سلامت سفارشات در ترافیک.

“کاهش آثار به حدود 15000 برخورد کمتر در هر ماه و کمتر از 6000 تصادفات در هر ماه” گفت: Fraser شیلینگ مدیر شرکت جاده, محیط زیست, مرکز UC Davis. شیلینگ گفت: کاهش تصادفات خودرو در بزرگراه ها و جاده ها “را می توان به طور مستقیم یا غیر مستقیم نسبت به این پناهگاه در محل سفارش.”

این بررسی نشان می دهد که 60% کاهش در حجم ترافیک — هنگامی که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته — حساب برای تقریبا 50 درصد کاهش برخورد در جاده ای اداره توسط گشت بزرگراه کالیفرنیا.

به عنوان مردم محدود خود استفاده فضایی برای سفر به کار و به دست آوردن مواد غذایی و دیگر ملزومات آن قابل پیش بینی بود که برخورد را کاهش می دهد. و با کافه ها و رستوران ها توقیف وجود دارد خواهد بود حتی کمتر مست رانندگی حوادث است.

تبلیغات

اما شیلینگ شگفت زده شد میزان کاهش.

“ما تا به حال هرگز یک ایالت آزمایش مانند قبل از این” او گفت:, “که در آن شما به شدت کاهش می یابد ترافیک و سپس در زمان واقعی نظارت بر بهداشت عمومی پیامدهای کمتر وسایل نقلیه و آلودگی است.”

او گفت: بعید است که پناهگاه در محل سفارشات در کالیفرنیا و در سراسر کشور این امر را در کمتر مرگ و میر ناشی از تصادفات نسبت به تعداد زندگی ادعا coronavirus.

تبلیغات

سوزان دستی, یک استاد علوم محیط زیست و مدیر مرکز ملی برای حمل و نقل پایدار در دانشگاه UC Davis توصیف شیلینگ یافته است به عنوان “یک تذکر مهم چگونه خطرناک ما عادی زندگی تبدیل شده اند.”

با استفاده از اطلاعات به دست آمده از گشت بزرگراه کالیفرنیا گزارش حادثه بررسی مقایسه میانگین روزانه تعدادی از برخورد دولت در بزرگراه ها و جاده ها بین ماه های مارس 10 و 19 2019 و مارس 21 و 30 2019 با کسانی که گزارش شده در طول همان دوره در سال 2020 است.

روزانه به طور متوسط تعداد برخورد های گزارش شده در 10 روز قبل از اقامت در خانه سفارش 1,116 در مقایسه با 500 در هر روز پس از سفارش صادر شده توسط رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

همین طور متوسط روزانه تعدادی از برخورد وسیله نقلیه مربوط به صدمات و مرگ و میر در 10 روز قبل از سفارش 562 در مقایسه با 274 هر روز در 10 روز پس از سفارش صادر شد.

به طور کلی کاهش در تصادفات بود به طور مساوی توزیع شده در سراسر کشور کنیا گفت. اگر چه عمده مسیرهای حمل و نقل است که حمایت از حمل و نقل جنبش مانند 5, 10, 15 و 101 بزرگراه در جنوب کالیفرنیا برای مثال “در حال دیدن یک کمی کمتر ترافیک,” او گفت: “بزرگراه های شهری به طور معمول صرف روزانه ده ها هزار نفر از مسافران در حال تجربه کاهش قابل توجهی در تعداد وسایل نقلیه است.”

به طور معمول شیلینگ انجام تحقیقات به حیوانات که در حال کشته در جاده های عمومی. در این مورد بررسی شد و قادر به جمع آوری اطلاعات کافی به دقت سنج تغییرات در تعداد مرگ و میر حیوانات. “ما نیاز به یک چهارچوب زمانی دیگر از اطلاعات است که” شیلینگ گفت.

UC Davis Roadkill محیط زیست مرکز تاسیس شد برای کمک به طراحی سیستم های حمل و نقل از جمله بزرگراه است که به حساب تاثیر خود را در مناظر طبیعی و شهری مراکز.

Cheryl Brehme یک زیست شناس با بررسی زمین شناسی ایالات متحده معتقد است که کاهش ترافیک در مناطق روستایی تنظیمات “ترویج گذرگاه امن تر برای انواع گونه های در یک زمان از سال زمانی که آنها در حال مهاجرت به پرورش زیستگاه در محدوده خانه خود را: وزغ newts گوزن کویوتس badgers.”

تبلیغات

“صرف نظر از هر گونه اثرات کوتاه مدت از تغییرات در حجم ترافیک در مرگ و میر حیات وحش,” او گفت: “این برای ما مهم است به ارائه امن عبور از سازه مانند زیرگذر و overpasses برای اتصال جمعیت و زیستگاه. این کمک خواهد کرد که برای اطمینان از گونه های حیات وحش و جوامع باقی بماند در دراز مدت است.”

تا کنون تحقیقات زیست شناسان را دیده اند هیچ مدرکی که در جنوب کالیفرنیا به طور فزاینده ای منزوی شده و خالص جمعیت شیر کوه بهره گیری از مراتب کمتر از وسایل نقلیه در بزرگراه برش در سراسر خود را همیشه در کاهش جزایر زیستگاه.

“هیچ مدرکی وجود ندارد که حیوانات است که ما در حال پیگیری در حال عبور از بزرگراه هر مطلب در چند هفته گذشته گفت:” شیث P. D. رایلی حیات وحش بوم شناس و رئیس شعبه برای خدمات پارک های ملی را کوه های سانتا مونیکا منطقه تفریحی. “اما که خیلی تعجب آور نیست — آن است که یک مدت زمان بسیار کوتاه قاب.”

شیر کوه هستند در معرض خطر در کالیفرنیا اما گروه زندگی در سانتا مونیکا و سانتا آنا محدوده در حال حاضر خود را در پیدا کردن ژنتیکی خطر است. از هم جدا شده تقریبا غیر قابل نفوذ بزرگراه و ترافیک کشنده آنها قادر به سفر و در حال رشد به طور فزاینده ای نادر و خالص, محققان می گویند.

کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون در 16 آوریل انتظار می رود که تصمیم می گیرید که آیا به توصیه مثال شیر جمعیت در مرکز و جنوب کالیفرنیا به عنوان یک دولت در معرض انقراض است.

در این میان مرکز ملی پایدار حمل و نقل و موسسه حمل و نقل Studies at UC دیویس ساخته شده اند درخواست بودجه برای حمایت از پژوهش با هدف کاوش عمیق تر به اثرات مثبت و منفی از این بیماری همه گیر اجتماعی ریتم زندگی.

“به عنوان پناهگاه در محل به منظور گسترش بیش از ماه” کنیا گفت: “ما امیدواریم که برای پاسخ به سوالات با فشار دادن مانند این یکی: چه صرفه جویی در هزینه و دیگر مزایای اجتماعی از کاهش صدمات و مرگ و میر در بزرگراه دولت با توجه به COVID-19?”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im