Coronavirus stay-at-home منظور صرفه جویی در مالیات دهندگان دولت 1 میلیارد دلار پس از تصادف با خودرو کاهش 60%

کالیفرنیا اقامت در خانه منظور کاهش می یابد, برخورد وسیله نقلیه در جاده کمی بیش از نیمی از صرفه جویی در مالیات

توسط MINERALNEWS در 1 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا اقامت در خانه منظور کاهش می یابد, برخورد وسیله نقلیه در جاده کمی بیش از نیمی از صرفه جویی در مالیات دهندگان برآورد 1 میلیارد دلار پس از سفارش به اثر رفت با توجه به UC Davis نظرسنجی که برآورد تاثیر نظم در ترافیک.

"صرفه جویی در حدود 40 میلیون دلار در روز ... که حدود 15 میلیارد دلار بیش از یک سال است که تقریبا به اندازه دولت بخشی از کالیفرنیا حمل و نقل در بودجه برای یک سال" گفت: Fraser شیلینگ مدیر شرکت جاده, محیط زیست, مرکز UC Davis.

این بررسی با استفاده از داده ها از گشت بزرگراه کالیفرنیا گزارش حادثه و صرفه جویی در هزینه های محاسبه شده با استفاده از داده های معادل از اداره فدرال بزرگراه. هزینه ها شامل خسارت به اموال درمان صدمات زمان از دست رفته در محل کار و اضطراری پاسخ میان هزینه های دیگر.

تبلیغات

کاهش تصادفات شد و انتظار می رود که مردم را محدود فضایی سفر به کار گرفتن مواد غذایی و سایر ملزومات.

حجم ترافيک شد تا به 55 درصد پایین تر برای انتخاب بزرگراه در مقایسه با حجم قبل از اقامت در خانه سفارش دهید. این منجر به به طور قابل توجهی کاهش ترافیک برخورد این بررسی نشان داد. در همان زمان حداکثر و میانگین ترافیک سرعت کمی افزایش در برخی از بزرگراه های چند مایل در هر ساعت.

بین 21 مارس و آوریل 11, متوسط روزانه تعداد تمام ترافیک برخورد شد و حدود 450. آن 1,128 در همان آخرین دوره سال است.

وجود دارد حدود 40% کاهش آسیب حوادث گزارش شده در بيمارستان ها در منطقه ساکرامنتو بررسی گفت. این به ویژه برای عابران پیاده و دوچرخه سواران را دیدم که 50% کاهش در صدمات ناشی از ضربه در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019.

تبلیغات

شیلینگ گفت: ترافیک وابسته به وسايط نقلیه در حجم زیاد plateaued.

"هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم رانندگی. 50 درصد باقی مانده از ترافیک است و نه فقط ضروری سفر," او گفت:. "این به آن معنا نیست که مردم بد هستند فقط به این معنی نیست که ما در این تغییر ناگهانی رفتار نمی شد و آماده برای این نوع از چیزی."

ترافیک تصادف کاهش موقت معکوس, اما, در طول و پس از باران های سنگین در مارس 6 و 9 در جنوب کالیفرنیا. هر چند حجم ترافیک باقی مانده به نظر می رسد که باران همراه با سرعت های بالاتر کمک به سقوط به طور خلاصه به بازگشت به حالت عادی برخورد سطوح — از 1000 تا 1500 برخورد یک روز بررسی پیشنهاد شده است.

تبلیغات

بررسی های قبلی توسط همان مرکز نتایج مشابهی را نشان داد با حدود 50 درصد کمتر ترافیک برخورد.
شیلینگ گفت: کاهش تصادفات خودرو در بزرگراه ها و جاده ها "است که به طور مستقیم نسبت به فرماندار ، اما کاهش آغاز شده و حتی قبل از سفارش به خصوص در منطقه خلیج که در آن محل صادر شده خود را stay-at-home سفارشات روز قبل از.

یکی از مهمترین و تشویق اکتشافات شیلینگ گفته بود که کاهش صدمات و مرگ و میر به خصوص تلفظ در میان عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

"به طور ناگهانی شما باید بسیار کمتر اتومبیل" شیلینگ گفت. "پس از آن بسیار امن تر به یک عابر پیاده یا دوچرخه سوار این روز است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن