Coronavirus همونطور 2020 مبارزه برای کنگره

بزرگنمایی این تصویر جهانی و همه گیر است که به چالش کشیدن راه استراتژیست های به دنبال در سال 2020 کنگ

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

جهانی و همه گیر است که به چالش کشیدن راه استراتژیست های به دنبال در سال 2020 کنگره انتخابات است. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

Coronavirus همه گیر و مربوط به سقوط اقتصادی است که انتظار می رود به این موضوع بالا است که تعیین خواهد کرد که چگونه آمریکا در ماه نوامبر با توجه به بالا استراتژیست های حزب کارگر در سال 2020 نژادها.

"همه ما می دانیم که هر دو بحران بهداشت و درمان از coronavirus و تاثیر اقتصادی که به دنبال آن خواهد شد به احتمال زیاد غالب موضوع شاید تنها مسئله ای که رای دهندگان را به تفکر در مورد زمانی که تصمیم گیری که به حمایت در پاییز انتخابات" استیون قانون NPR گفت. قانون اجرا می شود رهبری مجلس سنا صندوق بالا جمهوریخواه فوق العاده PAC تراز وسط قرار دارد با میچ مک کانل رهبر اکثریت.

جمهوری خواهان در حال حاضر نگه سنا 53-47 اما کنترل کردن مجلسی است که در این بازی در ماه نوامبر. قانون می گوید لحظات بحران ملی می تواند به نفع امتیازهای که می تواند به نفع سنا توافق نامزدها در رقابتی مسابقه در کلرادو, مین, و, آریزونا, در میان دیگران.

"خوب همانطور که دیدیم پس از [حملات تروریستی سپتامبر. 11, 2001], بحران تمایل به استفاده از امتیازهای اگر آنها به مناسبت افزایش یابد و انجام کارهای خوب," او گفت:, "شما باید مسئولیت های رای دهندگان انتظار دارند شما به آنها را انجام دهد و از همه مهمتر در یک بحران آنها با توجه به آنچه شما انجام می دهند." قانون گفت: آن را بسیار سخت تر برای غیر امتیازهای' پیام برای شکستن از طریق به رای دهندگان و امتیازهای می شوند بیشتر از پوشش رسانه ای خود را در پاسخ به بحران است.

چیزی است که همچنین می تواند به نفع امتیازهای وجود دارد برخی از نشانه ای است که تعداد فزاینده ای از مردم فکر می کنم کنگره در حال انجام یک کار خوب. یک گالوپ نظرسنجی در هفته گذشته نشان داد کنگره هنوز هم پایین تصویب رتبه بندی پرش با سود خالص از 16 درصد در ماه گذشته — بالاترین نقطه آن از سال 2009 — پس از کنگره تصویب 2 تریلیون دلار به علاوه کمک بسته به آدرس این بیماری همه گیر.

اگر لحظه ای سیاسی به نفع امتیازهای که خبر خوبی برای آمریکا که در حال حاضر مورد علاقه به خود را نگه دارید اکثریت. "این یک لحظه در تاریخ و چگونه ما به عنوان اکثریت در کنگره ما چگونه رفتار, چگونه ما, کمپین ما چگونه درمان افراد چگونه ما مبارزه برای همه مردم است که ماده آمده نوامبر سال 2020" گفت: تشکر. Cheri بوستس D-Ill., که در حال اجرا است دموکراتها 2020 عملیات مبارزه.

چارلی کوک, غیر حزبی انتخابات تحلیلگر گفت: این بیماری همه گیر قرار می دهد استیضاح از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر از رای دهندگان ذهن که به منافع آمریکا در حال اجرا در مغلوب ساختن پیشی جستن-برنده مناطق که به آن رای دادند. "بیشتر از استیضاح است در آینه دید عقب بهتر است آنها," او گفت:.

دموکرات ها در حال حاضر برنامه ریزی شده را به مراقبت های بهداشتی تمرکز مرکزی از تمام مبارزات خود را در این پاییز. J. B. Poersch اجرا می شود اکثریت سنا PAC بالا دموکرات سنا فوق العاده PAC کار به تلنگر سنا. او گفت: این بیماری همه گیر است و اوج این موضوع را در رای دهندگان و ذهن است که به نفع دموکرات نامزد. "Coronavirus نشان دادن ضرورت مراقبت های بهداشتی بحث در زمان واقعی است."

در حالی که دموکرات ها به مدت طولانی بر این باور بودند که دست بالا را در انتخابات اگر مراقبت های بهداشتی است که تصمیم گیری مسئله هستهای استراتژیست دن Conston می گوید حزب خود بهره مند خواهد شد اگر رای دهندگان متمرکز در چرخش اقتصادی آمده نوامبر.

"گفتگو در مورد دلار و سنت و رشد اقتصادی است و اساسا یک بحث خوب برای جمهوری خواهان در حال اجرا می شود در پاییز امسال گفت:" Conston اجرا می شود که کنگره رهبری صندوق بالا فوق العاده PAC برای آمریکا.

او با اشاره به نظرات رئیس جمهور تهمت به ادامه مسیر تا حد زیادی همراه آشنا حزبی خطوط و در حالی که رئیس جمهور تصویب امتیاز مطمئنا یک عامل در ماه نوامبر محاسبات در اطراف آن نیست و تغییر به طور چشمگیری نشده است. "این قابل توجه است فقط چگونه سازگار سیاسی محیط زیست باقی ماند تا وقتی در حال حاضر," او گفت:.

Tim Phillips, رئيس جمهور از سمت راست متمایل گروه حمایت آمریکایی ها برای رفاه اخطار می دهد که هیچ کس نباید تکیه معمول انتخابات سال متریک در این لحظه. "قدیمی اندازه گیری: کار تصویب favorability اعتبار انتخابات سوال مردم در اقتصاد:" آیا آن را خوب یا بد در حال حاضر؟' من فکر نمی کنم آنها در حال رفتن به نگه داشتن آب راه آنها استفاده می شود به," او گفت:.

فیلیپس گفت: لحظات بحران می depolarize بیشتر رای دهندگان. او فکر می کند که تأثیر عمده ای برای سال 2020 خواهد بود بسیار بزرگتر از نوسان رای دهندگان از استراتژیست شد شرط بندی فقط در هفته پیش. "فقط محض محدوده آنچه که آنها در حال تجربه و شخصی به شیوه ای که در آن آنها در حال تجربه آن ساخته شده است که بیشتر آمریکایی ها در نظر احزاب و نامزدها و همچنین این موضوع نزدیک به عنوان به خوبی."

نتیجه ؟ "این بحران را در این چرخه انتخابات غیر قابل پیش بینی ترین انتخابات چرخه مدرن در تاریخ آمریکا" فیلیپس گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب