Coronavirus تعطیلی مدارس و استرس والدین و دانش آموزان, مطالعه می یابد

پدر و مادر در سراسر کالیفرنیا بیشتر تاکید بیش از حد معمول و یا عدم آن است که یک منبع مهم با توجه به ایالت نظرسنجی از 1200 مدرسه پدر و مادر سفارش غیر انتفاعی تحقیقات و حمایت از گروه.

اکثر پدر و مادر خود را به مدارس و مناطق اعتبار برای کوتاه مدت بحران برنامه ریزی اما نگرانی در مورد بچه های خود را در حال سقوط و آکادمیک. همان سهام مسائل طولانی تثبیت در کالیفرنیا آموزش و پرورش باقی می ماند بنابراین در طول همه گیر گفت: Elisha اسمیت Arrillaga اجرایی, مدیر آموزش و پرورش اعتماد غرب است که با حمایت بررسی های انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی استراتژی جهانی گروه از مارس 26 آوریل 1.

با توجه به نظرسنجی 89 درصد از پدر و مادر نگران در مورد حصول اطمینان از فرزندان خود انجام نمی افتد در پشت آکادمیک در طول تعطیلی مدارس و 79% نگران فرزندان خود را روانی خوب بودن در حالی که در خانه است. این نظرسنجی نشان داد که 80 درصد از پدر و مادر گفت: خود به خود استرس بالاتر است یا بسیار بالاتر از حد معمول و 49 درصد گزارش شده است که فرزندان خود را با استرس بالاتر از حد معمول است.

“نظر سنجی ما را در می یابد که پدر و مادر طلب سازگار تماس با معلمان و دسترسی عادلانه به منابع علمی” اسمیت Arrillaga گفت. این نظرسنجی در بر داشت که دسترسی به آموزش از راه دور بود برابر نیست. “پدر و مادر که هر دو کم درآمد پدر و مادر آفریقایی آمریکایی پدر و مادر و یا Latinx پدر و مادر کمتر به احتمال زیاد به در تماس با فرزند خود را,” او گفت:.

تبلیغات

در ابتدا هنگامی که مدرسه تعطیل شد فکر به گذشته از طریق رخصتی بهار, پدر و مادر احساس انتظارات مدیریت گفت: آراسیلی Simeon, مدیر پروژه برای پدر و مادر و سازمان شبکه. اما در حال حاضر به عنوان طول بسته شدن کشش به ناشناخته و بار مالی افزایش والدین استرس در حال رشد است, او گفت:.

“مدت زمان تمدید شده است به عنوان روز و هفته رفتن” شمعون گفت. “بنابراین در حال حاضر بخشی از استرس در حال آمدن است … از قطعیت و واقعا از نداشتن یک برنامه مشخص” برای دراز مدت آموزش از راه دور و یا مهد کودک.

مدارس باید در حال حاضر فکر می کنم در مورد فاصله-برنامه های یادگیری است که گسترش به مدت شش تا نه ماه و کمک به خانواده ها درک کنند که چگونه به خود را پیگیری پیشرفت دانش آموزان, او گفت:.

فراتر از درآمد و نژاد پدر و مادر از دانش آموزان با معلولیت و زبان آموزان انگلیسی گزارش چالش های بیشتری.

تبلیغات

با توجه به بررسی 31 درصد از پدر و مادر گفت: مدرسه و یا منطقه ارائه مواد آموزشی برای زبان آموزان و 24 درصد برای دانش آموزان معلول در مقایسه با 61% به طور کلی.

پدر و مادر از زبان آموزان به طور خاص ممکن است منابع مالی برای تقویت آموزش فرزند خود را از آنجا که آنها بیشتر احتمال دارد به از مخلوط وضعیت خانواده ای که در آن یکی یا بیشتر از بزرگسالان در ایالات متحده به طور غیر قانونی. خانواده ها با هر عضو را که مجوز کار را دریافت نمی فدرال کمک چک های تصویب شده توسط کنگره در هفته گذشته.

همچنین مستند نشده پدر و مادر “نمی شود با بهره گیری از فدرال امداد است که بسیاری از ما خواهد بود با بهره گیری از” گفت: Xilonin کروز-Gonzalez رئیس دانشکده کالیفرنیا تخته ارتباط و Azusa متحد عضو هیئت مدیره مدرسه. از آنجا که اوضاع مالی او گفت:, آن مهم است که مطمئن شوید که ما در حال برقراری ارتباط با پدر و مادر در زبان آنها را درک کنند.”

یک گروه از مربیان و رهبران مدرسه در حال کار به آدرس دستاورد شکاف ها که تشدید بحران و دولتی وزارت آموزش و پرورش ادامه خواهد داد به ارائه دستورالعمل ها و مدل های یادگیری از طریق هدایت و آموزشی چند بار در هفته گفت: دولت Supt. آموزش تونی Thurmond. یک وبینار در روز پنج شنبه به عنوان مثال پوشش خدمات بهداشت روانی برای دانش آموزان است.

دولت و مدارس نیز شروع به برنامه ریزی چگونه به ارائه پشتیبانی های اضافی به دانش آموزان از طریق پنج شنبه کلاس و تابستان جلسات Thurmond گفت: اما تصمیم گیری نهایی نشده است ساخته شده در مورد نحوه استفاده از دولت فدرال و بودجه.

tinyurlbitlyis.gdv.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de