Coronavirus-جرایم مربوط به capitalizes در جهانی ترس و وحشت

واشنگتن - دزد سرقت فولاد ماسک و COVID-19 کیت های آزمایش. گروه نفرت تشویق اعضای بیمار آلوده به مأموران اجرای قا

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

واشنگتن - دزد سرقت فولاد ماسک و COVID-19 کیت های آزمایش. گروه نفرت تشویق اعضای بیمار آلوده به مأموران اجرای قانون. شبه مطرح به عنوان مقامات بهداشت عمومی. هنرمندان باهم فروختن جعلی درمان و کلاهبرداری مالی.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش می یابد, بنابراین بیش از حد انجام جرائم مربوط به آن — گناهان است که سرمایه گذاری بر روی ترس و وحشت و اصرار به وضع سرزنش و اضافه کردن به بار سازمان های اجرای قانون در تلاش برای محافظت از شهروندان آسیب پذیر.

"این است که واقعا دلسرد کننده در یک زمان مثل این است که کسی که امکان استفاده از جامعه و آنها را در یک زمان نیاز" توسان, آریزونا, پلیس Sgt. پیت Dugan گفت.

زندگی روزمره است و اساسا متوقف شد و در بسیاری از کشورها در تلاش برای کند کردن ویروس و برخی از جرایم را کاهش بوده است. اما گزارش ها از ویروس های مربوط به تقلب در حال افزایش همراه با نگرانی در مورد جرایم ناشی از نفرت.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگران گرفته اند به تماس با ویروس "چینی coronavirus" حتی به عنوان دانشمندان می گویند این بیماری هیچ ربطی به نژاد آسیایی است. اما رئیس جمهور با رد این ایده که نظرات خود را می تواند سوخت و جرایم ناشی از نفرت.

"آن را نژادپرستانه در همه" مغلوب ساختن پیشی جستن ،

در لس آنجلس 16-year-old boy آسیایی تبار گفت: دانش آموزان دیگر او را اذیت می کرد و او را از حامل ویروس. در نیویورک یک مرد در مترو اسپری آسیایی مسافر با Febreze و شفاهی آزار او. دولت دادستان کل Letitia James راه اندازی یک خط برای نیویورکی به گزارش جرایم ناشی از نفرت در این کشور شیوع کانون.

ضد افترا لیگ که آهنگ های گروه نفرت و سرزنش ویروس برای بالا بردن نژادپرستانه و ضد یهودی پیام از جمله نشان می دهد که یهودیان به نوعی مسئول این بیماری همه گیر. برخی از گروه های نفرت پیشنهاد کرده اند بدسم دستگیره های درب و یا سطوح دیگر با این ویروس پس FBI و افسران پلیس بیمار قرار می گیرند.

"اگر هر یک از شما این انتظار شما به صرف زمان به همان اندازه که ممکن است با دشمنان ما" یکی نوشت.

صدها نفر از ماسک به سرقت رفته در پورتلند, اورگان, دلیل کمبود برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. یک میسوری که سرفه گفت: دو فروشگاه کارمندان او تا به حال یک تب بالا. او پس از دستگیری به پلیس گفت: او را تهدید به کارکنان coronavirus. مردم در پنسیلوانیا و ایلینویز متهم شدند مشابه می آید. تگزاس دادستان اتهامات در برابر کسی که به دروغ ادعا کرد که در رسانه های اجتماعی به آزمایش مثبت برای COVID-19.

در همین حال پلیس در بووی مریلند در حال بررسی گزارش یک مرد با پوشیدن یک جلیقه نارنجی و آبی فولاد ماسک که با نزدیک شدن مردم در دو خانه ادعا می شود بازرسی برای کوروناویروس. او در واقع وارد یک خانه قبل از رزیدنت مواجه او. مشابه کلاهبرداری گسترده شد از طریق آلمان است.

سازمان جهانی بهداشت و مقامات دیگر نیز کار را برای کم ارزش کردن الکی ادعا می کند در مورد درمان ممکن است. آنها عبارتند از اظهارات نادرست که نقره ای, سفید کننده و, سیر می تواند به محافظت در برابر coronavirus یا که موز جلوگیری از آن است.

در اوگاندا رییس مجلس شورای اسلامی تایید شده یک تاجر که گفت که او تا به حال کشف یک ماده شیمیایی که "فورا کشته شدن" ویروس. سخنران ربکا Kadaga اعلام کرد که این تاجر به حال ارائه شده به تولید "درمان" در اوگاندا و آن را در بازار به زودی.

Kadaga نظرات به طور گسترده ای مسخره از آنجا که این محصول در واقع یک ضد عفونی کننده با توجه به اوگاندا شرکت است که تولید مواد شیمیایی به مصرف شود.

نیویورک مقامات به تازگی دستور جیم باکر تلویزیون نشان می دهد برای جلوگیری از بازاریابی نقره کلوئیدی محصولات. مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را به دروغ پیشنهاد یک دارو به طور معمول مورد استفاده برای درمان بیماران مبتلا به مالاریا پاکسازی شده بود و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای coronavirus.

کلاهبرداران ادعا به جمع آوری آلوده اسکناس در آفریقای جنوبی. و پلیس مجسمه نیم تنه یک کلینیک فروش کاذب تست کیت در کنیا.

ملی بریتانیا تقلب در اداره اطلاعات دریافت کرده است و بیش از 100 گزارش از ویروس های مربوط به کلاهبرداری با ضرر و زیان در مجموع بیش از 1.1 میلیون دلار (970,000 پوند).

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"ما در حال حاضر دیده می شود کلاهبرداران با استفاده از COVID-19 pandemic به کلاهبرداری از مردم به دنبال خرید لوازم پزشکی آنلاین و ... با هدف قرار دادن افرادی که ممکن است آسیب پذیر و یا به طور فزاینده ای منزوی در خانه" Graeme بیگگر مدیر کل اقتصاد ملی مرکز جرم در انگلیس در بیانیه ای گفت.

در ایالات متحده آمریکا وزارت دادگستری ایجاد مرکزی تقلب خط تلفن (1-866-720-5721 یا disaster@leo.gov) و دستور داده است تا وکلای آمریکا به انتصاب ویژه coronavirus تقلب هماهنگ.

در ضمن بازاریابی schemers باید به سرعت چرخد و به ارائه "ارشد بسته های مراقبتی" است که شامل ضد عفونی کننده دست و یا حتی یک ادعا واکسن آن وجود ندارد. برخی به دروغ ادعا می کنند که تهمت دستور داده است که سالمندان تست شده است.

این ترفند برای دریافت اطلاعات شخصی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به لایحه فدرال و دولت برنامه های بهداشت و درمان, سلامت, مقامات گفت.

"این یک مستقیم نیرنگ به خود را دریافت مدیکر شماره یا شماره امنیت اجتماعی خود را تحت پوشش داشتن یک کیت تست یا بهداشتی کیت به شما ارسال" مسیحی Schrank, دستیار بازرس کل برای تحقیقات در حوزه بهداشت و خدمات انسانی.

در سراسر جهان شیوع دارد بیمار بیش از 350000 نفر و چپ بیش از 15000 نفر کشته شدند. برای اکثر افراد این ویروس باعث می شود تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه.

سازمان بهداشت جهانی می گوید مجرمان به طور فزاینده ای در نما به عنوان که مقامات در تماس ها و ایمیل های فیشینگ به کش رفتن اطلاعات و یا پول است. سازمان ملل متحد همچنین راه اندازی یک وب سایت برای کمک به جلوگیری از تقلب.

اما هشدار آمد بیش از حد در اواخر 83 سال در مانهایم آلمان بود که متقاعد شده توسط کلاهبرداران به دست بیش از پنج رقم مجموع این ادعا آن را برای یکی از بستگان که تا به حال بد افتاده. پلیس که نمی خواهد به یک رقم دقیق در سرقت یورو گفت: این زن گفته بود که یک راننده را انتخاب کنید تا پول از خارج از درب جلو او برای جلوگیری از عفونت ممکن است.

این زمان او مشکوک پول رفته بود.

___

Muhumuza گزارش از کامپالا اوگاندا. آسوشیتد پرس نویسندگان فرانک Jordans در برلین و ریکاردو آلونسو-Zaldivar در واشنگتن نیز به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن