Coronavirus دهید سان فرانسیسکو برای لغو گروه حوادث در شهرستان امکانات

سان فرانسیسکو را ممنوع کرده است گروه حوادث بیش از 50 نفر در بسیاری از امکانات شهرستان در میان رشد گسترش corona

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

سان فرانسیسکو را ممنوع کرده است گروه حوادث بیش از 50 نفر در بسیاری از امکانات شهرستان در میان رشد گسترش coronavirus بخشی از یک بزرگتر تلاش در کالیفرنیا برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

این ممنوعیت برای دو هفته و شامل از جمله مکان های یاد تالار شهر Embarcadero بعضا کاخ هنرهای زیبا و بیل گراهام مدنی سالن.

سفارش بود "صادر شده و بر اساس شواهد علمی و بهترین شیوه در حال حاضر به عنوان شناخته شده و در دسترس برای محافظت از آسیب پذیر اعضای عمومی قابل اجتناب از خطر ابتلا به بیماری های جدی و یا مرگ ناشی از قرار گرفتن در معرض coronavirus" این شهرستان گفت.

این حرکت باعث شده درک در میان مقامات که خطر ابتلا به ویروس' گسترش در حال افزایش است.

تبلیغات

مقامات شناسایی دو سان فرانسیسکو ساکنان که با آلوده شدند COVID-19 هیچ یک از آنها تا به حال سابقه سفر به مکان های با تایید coronavirus موارد و نه تا به حال شناخته شده است در تماس با یک فرد با تایید عفونت است. یک شش سان فرانسیسکو ساکنان که شناخته شده اند در تماس با فرد آلوده آزمایش مثبت برای ویروس شنبه.

"ما باید کاهش زمان و مکان که در آن مردم گرد هم می آیند" دکتر گرانت, Colfax, سان فرانسیسکو, مدیر بهداشت گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه شب. "انسان ویروس نیاز مردم به حمل آنها. رشد آنها در شرایط عادی اجتماعی. اگر ما صبر کنید دیگر را قوی تر عمل تا زمانی که ما چندین مورد تأیید و مرگ و میر پنجره فرصت است که ما در حال حاضر بسته شده است."

این شهر St. patrick's Day Parade در اصل میله میله برای این آخر هفته به تعویق افتاد. San Francisco Symphony کنسرت شده اند scrapped. غذای سان فرانسیسکو تماس به انصراف از اجتماعات بزرگ مانند کنسرت, رویدادهای ورزشی و کنوانسیون حتی یک داوطلب کاشت درخت برای برنامه ریزی تاکستان هفته کشیده شد.

در سان متئو کانتی خانه به Facebook را ستاد افسر بهداشت هشدار داد از این پتانسیل برای این ویروس به گسترش به یک بیماری همه گیر. در مورد بدترین سناریو, او هشدار داد, یک بیماری همه گیر خواهد شد و باعث اختلال در کالا و خدمات, علت لغو رویدادهای عمومی و محدود کردن توانایی به سفر.

تبلیغات

"این به احتمال زیاد پخش شده است برای هفته ها و شاید ماه" دکتر اسکات فردا گفت: در یک بیانیه. "ما در حال حاضر همه باید قاطعانه اقدامات برای جلوگیری از گسترش این ویروس جدید است."

مقامات تصمیم به اجازه لس آنجلس ماراتن به ادامه سهشنبه به عنوان برنامه ریزی شده. اما مقامات بهداشت خواست تماشاگران به نگه داشتن شش پا و دور از غریبه ها حداکثر فاصله که در آن قطرات حاوی ویروس از فرد آلوده سرفه یا عطسه می تواند پرواز قبل از سقوط به زمین است.

سازمان از BNP Paribas Open روز یکشنبه لغو شد در این سال مسابقات در Indian Wells Tennis Garden با استناد به سلامت عمومی اورژانس اعلام شده توسط Riverside County عمومی وزارت بهداشت پس از به تازگی تایید محلی مورد کوروناویروس.

سرنوشت Coachella Valley موسیقی و هنر در جشنواره هنوز مشخص نیست.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن