Coronavirus دهید رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به حالت تعلیق در کالیفرنیا کیسه های پلاستیکی ممنوع

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom به حالت تعلیق در کالیفرنیا ban در فروشگاه های مواد غذایی ارائه تک-استفاده از کیسه

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom به حالت تعلیق در کالیفرنیا ban در فروشگاه های مواد غذایی ارائه تک-استفاده از کیسه های پلاستیکی نگرانی که کارمندان ممکن است در معرض خطر قرار گرفتن در معرض coronavirus اگر خریداران ملزم به عرضه خود را در کیسه های قابل استفاده مجدد برای انجام خریدهای خود را خانه.

Newsom پنج شنبه اعلام کرد که او یک فرمان اجرایی را امضا را به حالت تعلیق 2016 کیسه های پلاستیکی ممنوع برای 60 روز پس از شنیدن نگرانی از کالیفرنیا فروشنده Assn. در مورد خریداران آوردن کیسه های قابل استفاده مجدد از صفحه اصلی است که به کار گرفته شده توسط فروشگاه کارمندان پر کردن آنها با مواد غذایی.

"ما در حال محتاط بودن به مطمئن شوید که هیچ انتقال این ویروس گفت:" دیو Heylen معاون رئیس جمهور برای فروشنده' ، او گفت که بقال را به مطیع کیسه های پلاستیکی ممنوع هنگامی که سفارش منقضی می شود.

این فرمان اجرایی را امضا شنبه تاثیر نمی گذارد بیش از 100 شهرستانها و استان ها به تصویب رسید که خود موجب ممنوعیت یا تنظیم تک-استفاده از کیسه های پلاستیکی.

تبلیغات

فرماندار منظور اجرایی نیز تصویب 60 روز توقف در رستگاری نوشیدنی ظروف در فروشگاه ها و دستور برای مراکز بازیافت به کار حداقل تعداد ساعت.

Newsom منظور گفت: تعلیق "بحرانی برای حفاظت از بهداشت عمومی و ایمنی و به حداقل رساندن خطر COVID-19 قرار گرفتن در معرض برای کارگران درگیر در فعالیت های ضروری مانند کسانی که دست زدن به مواد غذایی قابل استفاده مجدد و یا کیسه قابل بازیافت ظروف که در آن مراکز بازیافت در دسترس نیست."

علامت موری مدیر اجرایی کالیفرنیا در برابر زباله که تا به حال حمایت مجلس قانونگذاری تصویب این ممنوعیت گفت: منظور این است که غیر ضروری است.

"کیسه های قابل استفاده مجدد هستند کاملا امن و مطرح صفر تهدید به فروشگاه کارکنان و مشتریان دیگر به عنوان طولانی به عنوان مصرف کنندگان مسئولیت را به کیسه خود را مواد غذایی" موری گفت.

تبلیغات

کالیفرنیا مقننه تصویب ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی برای پاکسازی سواحل و خیابان های بستر اجازه می دهد فروشگاه های خرده فروشی را به اتهام مشتریان 10 سنت به ارائه مقاله و یا استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی که خریداران را به خود کیسه های.

این اقدام مخالف بود و در آن زمان توسط یک گروه از کیسه سازان آمریکایی مترقی کیسه داد که گفت این ممنوعیت به اقتصاد صدمه دیده در حالی که غنی سازی فروشگاه های مواد غذایی است که می توانید به مشتریان برای کاغذ و کیسه های قابل استفاده مجدد.

مسئولان با اتحاد و دیگر گروه های صنعت از جمله صنعت پلاستیک Assn. بلافاصله پاسخ به تماس برای اظهار نظر در مورد فرماندار سفارش.

کیسه های پلاستیکی ممنوع شد پشتیبانی توسط گروه ها از جمله درمان و خلیج کالیفرنیا در برابر زباله که گفت: سیاست های مشابه در شهرستانها بودند کاهش پلاستیک-کیسه زباله و آلودگی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.



tinyurlbitlyis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب