شیوع کروناویروس در یوکایپا خانه سالمندان برگ 12 آلوده, یک مرده

San Bernardino County, مقامات گفت: 12 نفر در یوکایپا مرکز پرستاری آزمایش مثبت برای ویروس شنبه پس از یک از ساکن

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

San Bernardino County, مقامات گفت: 12 نفر در یوکایپا مرکز پرستاری آزمایش مثبت برای ویروس شنبه پس از یک از ساکنان تسهیلات درگذشت COVID-19 قبلا در این هفته است.

حداقل یکی از افرادی که آزمایش مثبت مشغول به کار در مرکز است که مقامات را بلافاصله نام.

89 سال تا به حال شرایط بهداشتی اساسی و درگذشت پنج شنبه, مقامات گفت.

علاوه بر این ساکنان یک دوم یوکایپا مرکز پرستاری دارای علائم بیماری, مقامات گفت. عمومی کانتی سلامت کارکنان در حال کار با هر دو امکانات برای تسریع تست از تمام ساکنان و کارکنان آنها گفت.

تبلیغات

"این اولین بار است که به عنوان مثال ما تا به حال در شهرستان ما از متمرکز COVID-19 شیوع" ارین Gustafson اقدام شهرستان افسر بهداشت در بیانیه ای گفت. "شهرستان انجام خواهد داد همه چیز را در درون خود توانایی و قدرت برای به حداقل رساندن این فاجعه این همه گیر دارای پتانسیل برای ایجاد در جوامع ما است."

L. A. County وزارت بهداشت نظارت است 14 امکانات سازمانی گزارش شده است که یک یا بیشتر از موارد تایید شده از این ویروس در میان ساکنان و کارکنان از جمله سه extended-مراقبت از خانه گزارش شده است که سه یا بیشتر از موارد گفته مقامات جمعه.

کسانی که گزارش سه یا بیشتر از موارد کنزینگتون ردندو بیچ تسهیلات زندگی کمک بلمونت روستای ارشد زندگی در هالیوود و گردشگاه عمومی مرکز مراقبت های پرستاری ماهر تسهیلات در Burbank گفت: باربارا فرر وزارت بهداشت مدیر. کارکنان ساکنان و خانواده های آنها مطلع شده اند شیوع و مقامات را شناسایی کرده اند هیچ کمبود در هر یک از امکانات او گفت:.

علاوه بر این Silverado بورلی محل یک خانه سالمندان در Fairfax منطقه گزارش شده است سه مورد — یک مرد مراجعه کننده به این مرکز در هفته گذشته به دنبال یک مقیم و کارکنان با توجه به اعضای خانواده از ساکنان و نمایندگان از مرکز.

تبلیغات

سان برناردینو شهرستان ثبت شده بود 76 مورد و سه مورد مرگ.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب