شیوع کروناویروس در ریورساید خانه سالمندان برگ 30 بیمار

Riverside County یکشنبه اعلام کرد که 30 نفر از آسایشگاه تمدید بیمارستان مراقبت از کنار رودخانه آزمایش مثبت برا

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

Riverside County یکشنبه اعلام کرد که 30 نفر از آسایشگاه تمدید بیمارستان مراقبت از کنار رودخانه آزمایش مثبت برای رمان coronavirus.

برخی از اعضای هیات نیز تا به حال آزمایش مثبت و مقامات در انتظار نتایج دیگر بیماران و کارگران در 90-plus-تخت تسهیلات مقامات بهداشت عمومی روز یکشنبه گفت.

تسهیلات بسته شد, به, جدید, پذیرش, بیمار, بيمار بودن جدا شده و کارکنان بودند که مجاز به کار در جاهای دیگر.

"این یک وضعیت جدی است و نشان می دهد که چرا همه ما باید برداشتن گام های جدی برای تغییر رفتار ما به دلیل این مراحل در نظر گرفته شده برای حفاظت از آسیب پذیرترین" Riverside County استاد راهنما: کارن اشپیگل در بیانیه ای گفت.

تبلیغات

این شهرستان همچنین گفت: یکی دیگر از فرد مرده بود از coronavirus و 134 تا به حال آزمایش مثبت آوردن این شهرستان تلفات به 19 و مجموع آن تعداد از موارد به 799.

خانه های سالمندان و زندگی کمک مراکز در سراسر کالیفرنیا ادامه داد: برای دیدن افزایش قابل توجهی در coronavirus موارد نگران کننده مقامات در تلاش هستند که به سرعت گسترش یافته است.

مسن جمعیت از این امکانات تقریبا همیشه مشکلات اساسی آنها را به ویژه آسیب پذیر به ویروس. آنها اغلب زندگی در محله های نزدیک. مدیران باید در پاسخ به ممنوعیت بازدید کنندگان محدود بيمار به اتاق خود و تقلا برای ایجاد استریل بال برای درمان ساکنان که قرارداد این بیماری است.

هنوز هم وجود داشته است شیوع بیماری در امکانات از ردندو بیچ به Burlingame.

تبلیغات

بیست و هفت نفر در یک آسایشگاه در شرق خلیج شهر فریمانت باید آزمایش مثبت برای coronavirus.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن