Coronavirus: L. A. را به طور موقت متوقف کردن فروش بلیط در طول خیابان جارو

در تلاش برای کمک به ساکنان گیر در خانه در طول coronavirus همه گیر لس آنجلس را به طور موقت متوقف کردن فروش بلیط

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

در تلاش برای کمک به ساکنان گیر در خانه در طول coronavirus همه گیر لس آنجلس را به طور موقت متوقف کردن فروش بلیط خودروها در طول خیابان جارو و استراحت اجرای آن از برخی دیگر از قوانین پارکینگ شهردار اریک Garcetti روز دوشنبه گفت:.

برای دو هفته بعد ماشین چپ در L. A. مناطق مسکونی در خیابان جارو نمی خواهد یکی, Garcetti گفت.

این شهرستان نیز به طور موقت متوقف کردن فروش بلیط بکسل و وسایل نقلیه است که رها شده و اندازه وسایل نقلیه پارک شده یک شبه.

این شهر همچنین توقف پارکینگ خوب را افزایش می دهد برای آینده 60 روز Garcetti گفت و گسترش همه مهلت پرداخت تا ژوئن 1.

تبلیغات

"مردم احساس مالی خرج کردن" Garcetti گفت. "چیزهای کوچک ما می تواند کمک به خانواده های ما را به تصویب برسانند."

لس آنجلس پارکینگ افسران نخواهد بلیط والدین و مراقبان که در حال چیدن غذا در اطراف مدارس بسته و وجود خواهد داشت یک "تمدید مهلت" برای مردم چیدن مواد غذایی و یا حذف کردن کالا, او گفت:.

"وجود دارد بدون نیاز به نگرانی در مورد هزینه های مالی از نگه داشتن اتومبیل خود را در خانه در حالی که شما تمرین امن اجتماعی فاصله," او گفت:. "ما به شما کمک کند شهر 'صاف منحنی.'"

همه پارکینگ اجرای متوقف خواهد شد. در این مدت از این اورژانس دوره" Garcetti گفت: پارکینگ افسران را به تمرکز بر روی "خیابان گسترده در اطراف encampments حصول اطمینان از دسترسی اضطراری نگه داشتن محدودیت رنگی روشن و repaving و دوغاب در عملیات."

تبلیغات

شهر را نه شل محدودیت در پارکینگ متر Garcetti گفت: در تلاش برای تشویق پارکینگ گردش مالی در کسب و کار "که با تکیه در حال حاضر در بسیاری از مردم را انتخاب کنید تا مواد غذایی و ارائه خدمات است که می تواند به ما خدمت می کنند و همچنین مواد غذایی."

این منطقه به تدریج تعطیل در طول هفته گذشته به عنوان منتخب و مقامات بهداشت عمومی کار کرده اند برای متوقف کردن گسترش ویروس و ساکنان را مشاهده کرده اند "اجتماعی فاصله" با ماندن شش فوت دور از یکدیگر.

ترافیک شده است به طرز مرموزی نور است. کافه ها و کاباره ها را تعطیل و رستوران ها را محدود به کسب و کار خود را به بایگانی اطلاعات سفارشات تا 31 مارس است. سینما و ورزشگاه و مرکز تناسب اندام نیز بسته شده است. فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها و بانک های مواد غذایی باز باقی می ماند.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن