Coronavirus: ایتالیا سفارشات عظیم Shutdown; کشتی کروز می شود OK به حوض در کالیفرنیا

بزرگنمایی این تصویر یک نقاب زن حرکت می کند در داخل ایستگاه قطار مرکزی در میلان ایتالیا روز یکشنبه پس

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک نقاب زن حرکت می کند در داخل ایستگاه قطار مرکزی در میلان ایتالیا روز یکشنبه پس از دولت قفل شده است و این کشور در تلاش برای stanch گسترش coronavirus. کلودیو Furlan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کلودیو Furlan/AP

به عنوان رمان coronavirus رسیده جهانی نقطه عطف شکوه 100,000 موارد در سراسر بیش از 100 کشور در طول تعطیلات آخر هفته, ایتالیا, است, اعمال فوق العاده ای مستند در حدود یک چهارم از جمعیت آن و محدود کردن فعالیت های عمومی در سراسر کشور است.

قرنطینه شامل شهرهای میلان و ونیز و همچنین کل منطقه شمال لمباردی, ایتالیا مالی قلب است. آن را تحت تاثیر قرار بیش از 16 میلیون نفر در coronavirus سر چشمه مناطق و برنامه ریزی شده است که در اثر باقی می ماند تا زمانی که حداقل آوریل 3.

نخست وزیر جوزپه کونته اعلام کرد که این حرکت پس از تایید موارد در ایتالیا مشخصی بیش از آخر هفته. یکشنبه بیش از 7,300 مردم شده بود بیمار و 366 مرده بود — یک چشم انداز مثبت از 133 مرده را از روز قبل.

"وجود خواهد داشت یک ممنوعیت برای همه به حرکت در داخل و خارج از این سرزمین و نیز در همان قلمرو" کونته گفت. "استثنا اجازه خواهد داشت فقط برای اثبات حرفه ای نیازهای موارد استثنایی و مسائل مربوط به سلامت."

در علاوه بر این به مستند ایتالیا کمربند sanitaire تلاش برای tamp پایین در انتقال شامل به طور موقت تعطیل, همه سینما, موزه ها و دیگر سایت های فرهنگی در سراسر کشور است. رویدادهای ورزشی بسته شده است.

مردم ممکن است از ناهار خوردن در رستوران و نوشیدنی در کافه ها, ورزش در ورزشگاه و فروشگاه در فروشگاه اما تنها اگر مدیران تضمین مشتریان باقی می ماند بیش از سه فوت از هم جدا. "در صورت تخلف از فعالیت معلق خواهد شد" دولت در بیانیه ای گفت.

پاپ فرانسیس روز یکشنبه تحویل هفتگی خود Angelus برکت از طریق ویدئو روی صفحه نمایش در حالی که مؤمنان در میدان سنت پیتر ایستاده بود چند پا از هم جدا.

بزرگنمایی این تصویر

پاپ فرانسیس ارائه انجلوس, نماز در یک صفحه نمایش غول در میدان سنت پیتر در واتیکان یکشنبه میان جارو coronavirus محدودیت. اندرو Medichini/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Medichini/AP

ایتالیا, صفحه اصلی, بالاترین تعداد موارد خارج از چین, کره جنوبی و ایران است که مصرف آن منجر شود از چین که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته در استان ووهان. پکن قرار داده است ده ها میلیون نفر از مردم تحت مستند در آنچه آن را به نام یک "جنگ مردم را" در برابر گسترش این بیماری است که در حال حاضر آلوده بیش از 80,000 اکثریت قریب به اتفاق جهانی در کل.

در ایالات متحده و مقامات در واشنگتن با توجه به اجباری اقدامات برای محدود کردن گسترش ویروس آن را به عنوان معاملات با بدترین شیوع در کشور است.

"ما به دنبال تعیین اینکه آیا اجباری اقدامات لازم" واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: در صورت ملت است. کسانی که نیازهای اجتماعی را شامل فاصله و "کاهش تعداد فعالیت های اجتماعی هستند که در رفتن" Inslee گفت.

حداقل 102 موارد تشخیص داده شده اند در واشنگتن با 16 نفر کشته شدند. بیشترین مرگ و میر متصل به زندگی مرکز مراقبت از یک خانه سالمندان در حومه سیاتل کرکلند.

"ما در حال فکر برخی از گام های بعدی به خصوص برای حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر و ما خانه های پرستاری و مانند" Inslee گفت.

در سراسر کشور و عفونت را به طور پیوسته علامت تا با گزارش از موارد رسیدن به 400 سراسر حداقل 19 متحده اما مشکلات گسترده در تست مانع موثر تشخیص است.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و عضو مغلوب ساختن پیشی جستن دولت coronavirus نیروی کار می گوید او را تشویق به او می آموزد بیشتر در مورد شیوع این دامنه را در ایالات متحده آمریکا

"متاسفانه که بهتر حس امیدوارکننده نیست چرا که ما شاهد جامعه گسترش" Fauci گفت: دیدار با مطبوعات است.

او با اذعان به تاخیر در coronavirus تست اضافه کردن وجود دارد "برخی از missteps با توجه به آزمون و برخی از جنبه های فنی به آن است." اما او گفت: روند شتاب گرفته است با 1.1 میلیون coronavirus آزمون در حال حاضر فرستاده شده با اضافی 400,000 برنامه ریزی شده در روز دوشنبه و در حدود 4 میلیون تا پایان هفته آینده.

حتی اگر Fauci حفظ "خطر کلی در کشور از آلوده شدن کم است" مردم آسیب پذیر می کنند در حال حاضر برای محافظت از خود.

"اگر شما یک فرد با یک بیماری زمینه ای هستند و شما به خصوص یک فرد مسن با یک بیماری زمینه ای شما نیاز به فکر می کنم دو بار در مورد گرفتن یک هواپیما در یک سفر طولانی و نه تنها دو بار فکر می کنم فقط نمی تواند بر روی یک کشتی کروز" Fauci گفت.

یک کشتی کروز است که درنگ در برزخ به روز کردن سواحل کالیفرنیا با 21 نفر تست مثبت برای این ویروس است در نهایت اجازه به حوض.

"بزرگ شاهزاده خانم خواهد شد ادامه به بندر اوکلند در روز یکشنبه شروع به پیاده مهمانان حاد است که نیاز به درمان های پزشکی و بستری شدن در بیمارستان" خط کروز است.

در میان 3000 نفر در هیئت مدیره دیگران اجازه خواهد داشت برای پیاده روز دوشنبه و به صورت تست و قرنطینه در فدرال امکانات. خدمه خواهد بود درمان و قرنطینه در هیئت مدیره کشتی, مقامات گفت.

روز شنبه, شهردار موریل Bowser خود از واشنگتن اعلام کرد اولین presumptive مثبت coronavirus مورد در پایتخت کشور است. فرد دیگری آزمایش مثبت که با حضور محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس (CPAC) کنفرانس در حومه مریلند در اواخر ماه گذشته.

اما رئیس جمهور تهمت باقی مانده است خوش بین در coronavirus پیام. پرسید که آیا او نگران بود که مورد تجاوز ویروس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه از پالم بیچ فلوریدا., "من نگران نیست در همه. نه من نیستم. ما انجام یک کار بزرگ است."

به عنوان بیشتر موارد محصول در ارتش آمریکا, ارتش محدود کردن سفر برای سربازان و خانواده های آنها و از کره جنوبی که در آن موارد باید در صدر 7,000 بالاترین تعداد در خارج از سرزمین اصلی چین است.

رویترز گزارش ارتش نیز محدود کردن جنبش به ایتالیا.

یک ملوان نیروی دریایی ایالات متحده در ایتالیا آزمایش مثبت در روز جمعه. و یک سخنگوی پنتاگون روز شنبه اعلام کرد یک دریایی اختصاص داده شده به فورت بلویر Va., آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از بازگشت از خارج از کشور.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن