Coronavirus عفونت کم خوش بینی در حال رشد در اورنج کانتی

اورنج کانتی مقامات روز سه شنبه در ادامه به بیان خوشبینی محتاطانه است که محدودیت های گرفته شده برای جلوگیری از

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399

اورنج کانتی مقامات روز سه شنبه در ادامه به بیان خوشبینی محتاطانه است که محدودیت های گرفته شده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus مشغول به کار بودند.

روز دوشنبه مقامات بهداشتی گزارش نه عفونت های جدید در مجموع که تصحیح شد بعد به هشت. که بدترین موارد گزارش شده از مارس 17. در روز سه شنبه, 23 مورد جدید گزارش شده برای دو روز تعداد 31 — شهرستان کمترین مدت دو روز در مجموع در سه هفته. وجود دارد هیچ اضافی مرگ و میر ناشی از COVID-19 گزارش روز سه شنبه.

Countywide کل صورت حساب در حال حاضر در 1,299. شده اند وجود دارد 19 مرگ و میر مرتبط با coronavirus.

این COVID-19 مرگ و مير در اورنج کانتی حدود 1.46% از شنبه. در لس آنجلس که در آن 40 جدید مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه در میان بیش از 10 ، 000 مورد آن 3.6 درصد.

تبلیغات

در سراسر اورنج کانتی 122 COVID-19 بيمار در حال حاضر در بیمارستان بستری 62 از آنها در بخش مراقبت های ویژه. به تاریخ 14,977 افراد تحت آزمایش COVID-19 در شهرستان — 802 از آنها پس از دوشنبه.

اورنج کانتی مقامات در حالی که هشداردهنده خواندن بیش از حد به یک یا دو امتیاز داده گفت: نتایج اخیر نشان داد که اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش این coronavirus ممکن است کار.

"ما با احتیاط خوش بینانه است که اقدامات ما درخواست شده است اورنج کانتی ساکنان را از طریق فرماندار اجرایی به عنوان به خوبی به عنوان دولت سلامت افسر را به ماندن در خانه اجتماعی فاصله ... شروع به تاثیر" گفت: David Souleles مدیر عمومی خدمات بهداشتی و درمانی به بخش مراقبت از سلامت سازمان است.

تبلیغات

با توجه امیدوار کننده نشانه هایی که چنین اقداماتی می تواند با ساخت یک تفاوت در سطح ایالت و برخی از مقامات از جمله رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom — را آغاز کرده اند که علنا بحث در مورد آنچه که نیاز به اتفاق می افتد برای همه چیز شروع به بازگشت به حالت عادی.

مقامات بهداشتی می گویند که لغو اقامت در خانه سفارشات و محدودیت های دیگر خواهد شد به احتمال زیاد یک فرایند تدریجی است.

"من فکر می کنم هدف خواهد بود برای روشن کردن محدودیت های بیش از یک دوره از زمان" Souleles گفت: Orange County هیئت ناظران در روز سه شنبه. "بنابراین به جای یک سوئیچ نور است که می گوید: در یک روز خاص ما را بازگشت به قبل از COVID سطح فعالیت ... ما خواهد بود پشتوانه در طول زمان و به آرامی شل شدن محدودیت."

تبلیغات

استاد راهنما لیزا Bartlett توافق کردند که یک محتاط رویکرد بود که بهترین راه رو به جلو است.

"بدترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که محدودیت و چیزی که بعد از شما می دانید ما یک افزایش در موارد و سیستم بهداشت و درمان می شود, غرق," او گفت:.

استاد راهنما انجام اندرو با اشاره به این که "گاهی اوقات آن را سخت برای اثبات منفی. بهترین شما می توانید برای امید با سیاست خوب است که به هیچ چیز غیر از رویداد است."

"بهترین که ما می توانیم امید است برای دیدن آنچه که ما دیده ایم," او گفت: "که نسبتا نتیجه مثبت است."

تبلیغات



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب