کروناویروس در حال حاضر به کشته شدن بیشتر نیوجرسی ساکنان از 9/11 حملات

بزرگنمایی این تصویر عضو نیوجرسی گارد ملی هدایت ترافیک در ورودی به یک درایو از طریق COVID-19 مرکز آزم

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

عضو نیوجرسی گارد ملی هدایت ترافیک در ورودی به یک درایو از طریق COVID-19 مرکز آزمون در پاراموس, N. J., در مارس 20, 2020. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

نیوجرسی فرماندار فیل مورفی در روز شنبه اعلام کرد که دولت در حال حاضر از دست داده و نزدیک به 100 در زندگی بیشتر به این بیماری همه گیر کوروناویروس از آن به حملات 11 سپتامبر.

در یک جلسه مطبوعاتی در وزارت امور خارجه در پاسخ به بحران فرماندار اعلام کرد که 846 ساکنان درگذشت از coronavirus تا 200 از جمعه. مورفی همچنین گفت وجود دارد 4,331 موارد جدید در دولت, آوردن مجموع بالا 34,000.

"این بیماری همه گیر در حال نوشتن یکی از بزرگترین فجایع در کشور ما تاریخ" مورفی گفت.

ترین قویا تحت تاثیر قرار شهرستانهای ادامه به کسانی که در گوشه شمال شرقی کشور از جمله برگن با بیش از 5700 موارد; اسکس با بیش از 3500; و هادسون با بیش از 3,400.

فرماندار اشاره دادهنمایی از نیویورک تایمز که نشان داد نرخ که در آن موارد به دو برابر در هر شهرستان. هر چند در شمال شرقی استان ها بالاتر مورد اعداد فرماندار تاکید کرد که این نرخ از موارد در دولت های جنوبی استان ها به طور قابل توجهی برداشت.

Judith M. Persichilli کمیساریای امور خارجه وزارت بهداشت گفت: مقامات در حال آماده سازی زمینه بیمارستان در سراسر نیوجرسی. این شامل بیمارستان ها در سیکوکس ادیسون و آتلانتیک سیتی. در سیکوکس تسهیلات است که میله میله به دوشنبه.

مورفی همچنین اعلام کرد که نیوجرسی خواهد بود ذینفع از تجهیزات حفاظت شخصی مصادره توسط FBI از اتهام احتکار حلقه در بروکلین. این منابع جدید را شامل 70,000 N95 ماسک و 5000 جفت دستکش برای مراقبت های بهداشتی و دیگر کارگران ضروری.

در این جلسه, New Jersey, اداره کار و توسعه نیروی کار کمیسیون راب Asaro-آنجلو خطاب سرخوردگی از ساکنان قادر به فایل تعداد مدعیان بیکاری به دلیل پشتیبان گیری در بخش خطوط تلفن و وب سایت. او گفت: بخش دریافت 1600 درصد افزایش در نرخ بیکاری. آژانس در حال انجام است بهترین آن می تواند با آن 40 سال با کامپیوتر های پردازنده مرکزی سیستم Asaro-آنجلو گفت و اضافه کاری برای پاسخگویی به نیازهای ساکنان بیکار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن