کروناویروس در حال حاضر به کشته شدن آمریکایی ها بیشتر از جنگ ویتنام

بزرگنمایی این تصویر آمریکا مرگ و میر از COVID-19 آمار جدید نقطه عطف بیش از تعداد آمریکایی که جان خود

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمریکا مرگ و میر از COVID-19 آمار جدید نقطه عطف بیش از تعداد آمریکایی که جان خود را در درگیری های طولانی با ویتنام است. در اینجا المهرست بیمارستان مرکز در کوئینز n. y. دارای یک شب زنده داری های پزشکی کارگران و افرادی که فوت کرده اند در این بیماری همه گیر. جان Nacion/NurPhoto via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Nacion/NurPhoto via Getty Images

در نه حتی سه ماه پس از اولین ایالات متحده شناخته شده است مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیشتر زندگی کرده اند در حال حاضر از دست داده است به بیماری همه گیر کوروناویروس در خاک ایالات متحده آمریکا از 58,220 آمریکایی که جان بیش از نزدیک به دو دهه در ویتنام است.

اوایل جمعه شب و ایالات متحده تلفات رسیده 58,365 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

در حالی که تعدادی از زندگی از دست رفته در ایالات متحده در طول همه گیر و آمریکا تلفات در این جنگ تقریبا همان در حال حاضر میزان مرگ ناشی از کروناویروس در آمریکا بطور قابل توجهی بالاتر است. آن را در حال حاضر در حدود 17.6 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است.

در طول سال 1968 مرگبارترین سال برای ایالات متحده در ویتنام, مرگ و میر از 16,899 رخ داده است و در حدود نیمی از بیماری همه گیر را رای — 8.5 سرباز کشته شدند برای هر 100,000 ساکنان ایالات متحده.

همه گیر شده است مشخص شده در سراسر کشور عوارض مرگ بیش از 2000 نفر در شش روز این ماه است. بالاترین روزانه تلفات برای آمریکایی ها مبارزه در جنگ ویتنام بود در Jan. 31 سال 1968 زمانی که 246 ایالات متحده پرسنل کشته شدند در طول انتقادات توهین آمیز است.

وجود تشابه و همچنین تضاد بین که آتش سوزی و چه در حال حاضر اتفاق می افتند.

آن را در تلویزیون آورده است که جنگ در طرف دیگر از جهان را به آمریکایی ها اتاق نشیمن برای اولین بار به عنوان بر روی زمین خبرنگاران وقایع آسیاب ضرب وشتم ویتنام برای شب شبکه خبر را نشان می دهد.

در همین راستا این بیماری همه گیر ممکن است برای اولین بار تا کنون به تلویزیونی به صورت روزانه.

بزرگنمایی این تصویر

تفنگداران دریایی ایالات متحده حمل خود را کشته و زخمی به انتظار هلیکوپتر در نزدیکی لبه غربی از منطقه غیرنظامی در جنوب ویتنام در 21 ژوئن سال 1968. سنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سنگ/AP

اما در حالی که پنج رئیس جمهور — از دوایت آیزنهاور به جرالد فورد — که برگزار شد در طول جنگ ویتنام فقط گاه به گاه خطاب به ملت درباره برخورد آمریکا دیده است رئیس جمهور تهمت مصاحبه خود را به عنوان یک رهبر زمان جنگ و مسلط طولانی اخبار کنفرانس زنده تلویزیونی شبانه از کاخ سفید است.

ادعای تهمت ساخته شده است که در همه گیر اظهارات — از گفت دولت او تا به حال "فوق العاده ای" کنترل بیش از این ویروس به قول آن را "معجزه آسایی" برود متهم به اخبار رسانه ها از تلاش برای "ملتهب" شیوع — انجام داده اند کمی به افزایش اعتبار خود را. کمتر از یک چهارم از پاسخ دهندگان در سال های اخیر در سراسر کشور نظرسنجی استادانی سطح بالایی از اعتماد در مغلوب ساختن پیشی جستن.

به همین ترتیب در اوایل سال 1966 منتقدان رئیس جمهور لیندون جانسون خوش بین تصاویر از به طور فزاینده ای محبوب جنگ اشاره کرد و به "اعتبار شکاف است." آن را تعریف و سپس-بهداشت ، ارنست Gruening D-آلاسکا به عنوان "یک تعبیری برای آنچه که در واقع می رود — یعنی که این مردم آمریکا هستند که گمراه مقامات دولتی خود را."

ویتنام نشده از گزارش یک COVID-19 مرگ و همانطور که از آوریل 24, آن را تا به حال 268 موارد تایید شده.

نزدیک موازی به کل از زندگی را از دست داده و تا کنون برای این بیماری همه گیر در ایالات متحده ممکن است 2017-2018 آنفولانزا در فصل مرگبارترین در دهه گذشته است. وجود دارد 61,000 آنفلوانزا مربوط به مرگ و میر در سراسر کشور گزارش شده توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از تقریبا هشت ماه دوره است.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن