Coronavirus بسیاری از شرکت های ایالات متحده در انتظار محصولات به کشتی

نیویورک - هنگامی که کارخانه در چین است که باعث می شود Romy تائورمینا ضد تهوع مچبند بسته برای سال جدید قمری در

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

نیویورک - هنگامی که کارخانه در چین است که باعث می شود Romy تائورمینا ضد تهوع مچبند بسته برای سال جدید قمری در اواخر ماه ژانویه او انتظار می رود تولید به سر در اوایل این ماه. اما بسیاری از کارخانه ها در سراسر چین هنوز هم بسته به سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش coronavirus خروج از صاحبان کسب و کار در برزخ است.

"هیچ تضمینی وجود ندارد در حال حاضر زمانی که آنها در حال رفتن به بالا و در حال اجرا می گوید:" تائورمینا که شمارش در حمل و نقل از Psi باند برای دیدار با افزایش سفارشات از فروشگاه هدف.

ایالات متحده بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک روبرو هستند کمبود محصولات یا قطعات به دلیل تامین کنندگان که بسته برای هفته های طولانی تعطیلات سال جدید باقی می ماند بسته به علت این ویروس است که به کشته شدن بیش از 1100 نفر است. حتی مالکان مواجه نگردند تا پیش از تعطیلات نگران طولانی مدت شیوع به دنبال راههای جایگزین برای پر کردن سفارشات و حتی با توجه به در حال حرکت تولید خود را به یک کشور دیگر.

این سخت است برای ایالات متحده کسب و کار برای به دست آوردن اطلاعات در مورد چه مدت بسته شدن ممکن است تاریخ و زمان آخرین. پس از شنیدن شایعات برای یک هفته تائورمینا پیدا کردن تنها این دوشنبه گذشته از تولید کننده است که آن را بسته بود و نمی دانم زمانی که آن را بازگشایی شده است. کارخانه بسته Jan. 18 و حال انتظار برای بازگشت به کار Feb. 2.

تائورمینا را نگه می دارد اضافی شش هفته از موجودی در دست برای شرایط اضطراری. اما می توانید آن را به مدت شش هفته برای حمل و نقل به مسافرت از طریق دریا و آن را از طریق آداب و رسوم. اگر کارخانه در حال خاموش شدن ناگهانی طولانی مدت "آن را برای رفتن به یک خنده می گوید:" تائورمینا که شرکت بر اساس Pacific Grove, California.

یوجین Nadyrshin شده است در نشست با تولید کنندگان در دره سیلیکون برای ساخت نمونه های اولیه برای کامپیوتر و الکترونیک سخت افزار او نمی تواند از چین است. او متوجه شد در اطراف Jan. 26 که او نیاز به پیدا کردن یک راه جایگزین از گرفتن نمونه های اولیه; مشتریان خود به آنها نیاز دارید به منظور تصمیم می گیرید که آیا برای رفتن به جلو با تولید.

"ما برخی از امکانات خودمان اما اغلب شامل کارخانه های دیگر به صورت تخصصی قطعات می گوید:" Nadyrshin از بنیانگذاران سان فرانسیسکو مبتنی بر CAD با این برنامه است. او می خواهد برای جلوگیری از مشتریان خود را در حال رشد بی تاب و در نظر گرفتن کسب و کار خود را در جای دیگر.

نگرانی برای کسب و کار است که آن را غیر ممکن می دانم چه مدت طول موج از بیماری ها خواهد داشت. ویروس سارس است که به نظر می رسد برای اولین بار در چین در سال 2002 ناشی از یک اپیدمی جهانی است که پایان ندارد تا جولای سال 2003 با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

اسکات تامپسون تامین کنندگان در چین را روبان و دیگر قطعات برای پیراهن و لباسهای دیگر خود شرکت پرستاران Sinphony, مونتاژ در سن دیگو. او نگران مهلت جلسه به کشتی محصولات خود را به مشتریان خرده فروشی; او باید کشتی را در ماه ژوئن پس فروشگاه ها خواهد شد که کالا آماده برای آب و هوای سرد.

"آنها نیاز به آنها تحویل داده می شود توسط یک زمان خاص و یا در غیر این صورت آنها لغو" تامپسون می گوید. "اگر ما در گیر شدن با این محصول فوق العاده من می توانم از دست دادن مقدار زیادی از پول است."

تامپسون این است که با توجه به حرکت تولید به ترکیه, جایی که او نیز استفاده می شود کارخانه های. اما این روند تغییر را به یک تولید کننده جدید طول می کشد زمان با نمونه رفتن به عقب و جلو بین کارخانه و شرکت خود را در یک حداقل طول می کشد تا 30 روز. اگر چین کارخانه در حال تولید دوباره در سه تا چهار هفته تامپسون می گوید او ممکن است هیچ چاره ای جز به ایجاد یک تغییر.

Sam Jackson ندارد که گزینه. در حالی که او بزرگ حمل و نقل از صندل ارسال قبل از سال جدید به او یک کوسن او نگران آینده فصل اوج برای فروش خود را شروع می شود که در ماه مارس است. خود را بر اساس دنور-شرکت دکو اسلاید در حال حاضر سرمایه گذاری $50,000 برای دریافت صندل ساخته شده در یک کارخانه چینی و برآورد هزینه آن را یکی دیگر از $40,000 به آنها تولید شده در جاهای دیگر.

"ما لازم نیست منابع را به حرکت تولید از چین در این نقطه می گوید:" جکسون.

گرگوری Stoller که می آموزد استراتژی کسب و کار و نوآوری در دانشگاه بوستون را Questrom مدرسه کسب و کار اشاره می کند که شرکت های آمریکایی شروع به فکر کردن در مورد جایگزین ساخت سایت مانند ویتنام و آمریکای لاتین که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تعرفه بر کالاهای چینی سوار قیمت در کالاهای وارداتی است.

"اما هیچ یک از آنها دارای زیرساخت است که چین بوده است و ریختن پول به برای 20 سال گذشته" Stoller می گوید. که به معنی آن را سخت تر برای دریافت کالاهای ساخته شده و حمل در کشورهایی که هنوز در ساختمان خود کارخانه جاده ها, پل ها و سیستم های حمل و نقل.

برخی از ایالات متحده صاحبان بدست برخی از کارهای انجام شده با طراحان چینی که در حال کار در خانه. Jason روزنفلد از منظره Labs شده است قادر به دریافت طرح ها و نقشه های ایمیل فرستاده شده از چین. او آنها را مورد استفاده برای ایجاد نمونه های اولیه بر روی یک چاپگر 3D و ارسال آن به مشتریان.

روزنفلد که کینلون نیوجرسی-بر اساس شرکت به فروش می رساند روشنایی مورد استفاده در فیلم سازی و پخش و افزایش موجودی خود را قبل از سال جدید در انتظار سه هفته تولید وقفه. در حال حاضر او می گوید: "من در برخی از سفارشات برای نمایندگی های جزئی را به حمل و نقل." و در حالی که او ارتقاء محصول در آینده او را خاموش نگه دارید در سفارش برای زمانی که تجهیزات کارخانه های در حال اجرا دوباره.

"من نمی خواهم به گیر با صدها یا هزاران نفر از واحد" او می گوید.

شرکت هایی که کالاهای تولید شده در چین تنها کسانی نیستند که تحت تاثیر قرار است. دو مشتریان از کوین Mercuri خبر روابط عمومی شرکت چین مبتنی بر قرار دادن پروژه در خود نگه دارد. او تا به حال به نگاه در جاهای دیگر به را تشکیل می دهند کمبود درآمد.

"این دو بسیار زیادی از مشتریان که ما پایگاه پیش بینی ما برای سه ماهه دوم و فراتر از آن روز می گوید:" Mercuri مدیر عامل شرکت مستقر در نیویورک Propheta ارتباطات است.

او را در رسیدن به مشتریان قبلی و جدید چشم انداز را در درآمد در حالی که انتظار برای دیدن اگر مشتریان خود را در چین می تواند راه اندازی مجدد پروژه های خود را.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

"هر فرد کسب و کار خوب یک طرح B در پشت ذهن خود را," او می گوید.

_____

دنبال جویس روزنبرگ در www.twitter.com/JoyceMRosenberg. کار او را می توان در اینجا یافت نشد: https://apnews.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب