Coronavirus نگرانی ممکن است رایگان شبح کشتی آتش متهم از زندان

یک مرد به اتهام قتل نفس در کشتی ارواح فروغ که به کشته شدن 36 partygoers در firetrap انبار در منطقه خلیج ممکن ا

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

یک مرد به اتهام قتل نفس در کشتی ارواح فروغ که به کشته شدن 36 partygoers در firetrap انبار در منطقه خلیج ممکن است از زندان آزاد شده به دلیل شیوع کروناویروس یک قاضی حکم چهار شنبه.

یک آالمدا کانتی برتر قاضی دادگاه تصمیم گرفته است به انتشار Derick Almena از بازداشت در سانتا ریتا زندان در دوبلین و جای او را در یک نظارت الکترونیکی برنامه در حالی که او در انتظار محاکمه مجدد مقامات گفت. Almena وکیل تونی سرا گفت: San Jose Mercury News که احتمال قوی وجود دارد که مقامات انتشار مشتری خود را.

Almena, 49 نیز محکوم شده است پس از 2017. او به اتهام قتل نفس غیر ارادی در ارتباط با Dec. 2, 2016 آتش که شکست در طول یک موسیقی الکترونیک در کشتی ارواح انبار در اوکلند. دادستان ها ادعا می کنند که Almena بود که استاد مستاجر در اجاره نامه شد با عنوان جرم جنایی غفلت هنگامی که او به طور غیر قانونی تبدیل به صنعتی ساختمان را به یک محل اقامت برای هنرمندان و برگزار غیرمجاز حوادث داخل.

ساختمان بسته بندی شده بود با مبلمان کابل فرمت و دیگر مواد قابل اشتعال اما تا به حال تنها دو خروجی و هیچ آشکارسازهای دود و آتش آلارم یا آبپاش, دادستان ها می گویند.

تبلیغات

یک هیئت منصفه افخم به اتهامات در ماه سپتامبر و یک محاکمه جدید برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه. شرکت خود متهم حداکثر هریس بود تبرئه از همان اتهامات عنوان شده علیه.

Almena است که برای برنامه ریزی یک دادگاه تلفنی در روز جمعه منتشر می تواند به عنوان اوایل این هفته احتمالا به بازداشت یکی از وکلای مدافع, Vincent Barrientos گفت: سان فرانسیسکو کرونیکل.

یازده مورد از COVID-19 گزارش شده در سانتا ریتا زندان است. در یک گزارش در زندان پزشکی گفت: کارکنان Almena روانی فیزیولوژیکی و سلامت جسمی در معرض خطر پشت میله های زندان Barrientos گفت.

ترزا Drenick از آالمدا کانتی دفتر دادستان منطقه گفت: دادستان باید مخالف انتشار Almena و به دنبال حکم دادگاه محرومیت او را از تماس با شاهدان و یا قربانیان در این مورد.

تبلیغات

"ما به شدت به مخالفت با تصمیم دادگاه," Drenick گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن