Coronavirus پرسش: آیا آن را امن تر برای پرواز یا رانندگی ؟ است, تهویه مطبوع یک تهدید?

بزرگنمایی این تصویر Malaka غریب/ NPR من نیاز به یک سفر است که می تواند چند ساعت پرواز یا چند رو

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
panel 1
بزرگنمایی این تصویر
Malaka غریب/ NPR

من نیاز به یک سفر است که می تواند چند ساعت پرواز یا چند روز رانندگی. که امن تر است?

به عنوان مستند سفارشات آرام به برخی از ظرفیت در کشور در سراسر جهان سفر است شروع به دیدن یک چشم انداز مثبت برای اولین بار از اواسط ماه مارس. اما وقتی که می آید به گرفتن یک سفر طولانی بهتر است برای سفر با ماشین یا هواپیما ؟

دکتر هنری وو استاد بیماری های عفونی پزشکی در دانشگاه اموری و مدیر آن TravelWell مرکز می گوید: وجود دارد هیچ پاسخ قطعی — اما این همه پایین می آید به برنامه ریزی.

صرف نظر از اینکه آیا شما پرواز و یا درایو وو می گوید که اولین چیزی که به نگه داشتن در ذهن است که تا زمانی که یک واکسن است که توسعه و ثابت موثر, آن را غیر ممکن است به طور کامل کاهش تمام coronavirus خطرات از جمله کسانی که در ارتباط با سفر است.

که بدان معنی است که با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری راهنمایی, سفر, هنوز هم باید محدود به شرایطی که در آن کاملا ضروری است. و برای افرادی که ضعف سيستم ايمنی و یا در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری شدید آن باید تا حد ممکن اجتناب شود.

اگر شما احساس می کنید شما نیاز به سفر را یکی از مزایای اصلی از رانندگی است که آن را به شما می دهد بیشتر احساس کنترل بر محیط اطراف خود را — اگر چه این بدان معنا نیست که آن را لزوما امن تر از پرواز.

لارنس Gostin مدیر اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در دانشگاه جورج تاون می گوید: کلید برای ایمن ماندن است اقدامات مانند پوشیدن یک ماسک و حمل ضد عفونی کننده دست که در فضاهای عمومی. او نگرانی از رفتاری نقطه نظر است که مردم کمتر به دنبال پروتکل های بهداشت در طی چند توقف در رانندگی های طولانی.

در اینجا برخی از گام های ضروری وو و Gostin پیشنهاد می کنم به آماده شدن برای یک سفر جاده ای:

  • بسته به اندازه مواد غذایی و آب به عنوان شما می توانید برای به حداقل رساندن متوقف می شود.
  • هر زمان که شما توقف برای غذا و گاز تمرین خوب بهداشت دست توسط بهداشتی اغلب و انتخاب takeout/درایو-از طریق گزینه های.
  • زمانی که ممکن است غذا را می شکند خارج در مناطق بدون جمعیت و یا در ماشین شما.

هر دو وو و Gostin اشاره است که وجود دارد برخی از خطرات اجتناب ناپذیر است که با رانندگی مانند شانس گرفتن در یک تصادف و یا داشتن مشکل ماشین. و شما همیشه باید خود را در نظر بگیرید سطح راحتی با سفرهای جاده ای طولانی و ناشناخته بزرگراه.

اگر من تصمیم به گرفتن یک شبه راه سفر, چگونه باید انتخاب کنم من محل سکونت ؟

Gostin می گوید امن ترین گزینه خواهد بود کمپینگ — خوابیدن در ماشین شما و یا در محوطه های کمپینگ با چادر خود را و لوازم. که حذف خطرات ناشی از ماندن در یک فضای سرپوشیده که در آن شما می توانید در تماس با دیگران است. اگر کمپینگ نیست یک گزینه دیگر وجود دارد مراحل را برای کاهش خطرات ناشی از اقامت یک شبه.

وو و Gostin توصیه به انتخاب یک هتل و یا متل گزینه بدون آسانسور و یا دیگر فضاهای محدود مانند شلوغ صبحانه بوفه — که می تواند شما را مجبور به آمدن در تماس نزدیک با کارکنان و مهمانان دیگر.

"بیشتر مردم کوچکتر فضای کمتر [هوایی] گردش خون و دیگر شما وجود دارد خود را در معرض خطر بالا می رود می گوید:" Gostin.

درخواست جلوتر از زمان که هتل یا Airbnb با استفاده از سازمان حفاظت محیط زیست تایید شده ضد عفونی کننده برای تمیز کردن تمام سطوح در اتاق مهمان و در صورت امکان سعی کنید به درخواست اتاق شده اند که خالی برای چند روز — اگر چه هیچ راهی برای اطمینان می دانم که شما در حال گرفتن یک جواب صادقانه.

"ما می دانیم که COVID-19 ویروس زنده ماندن در محیط زیست سطوح محدود است و این واقعا بستگی به نوع سطح و دما و رطوبت. اما در اکثر مواقع [ویروس] قابل دوام نیست پس از چند روز می گوید:" وو. "بنابراین اگر شما یک اتاق که خالی برای چهار یا پنج روز و یا حتی بیشتر [که] بهتر است."

همچنین است یک ایده خوب را به خود الکل دستمال مرطوب برای جاده و یک بار داخل اتاق به پاک کردن مناطق که می توانست لمس قبل از سرنشینان: درب دستگیره کابینت آشپزخانه و کنترل از راه دور تلویزیون. یا فقط اجتناب از دست زدن به این هر زمان که شما می توانید.

Gostin همچنین نشان می دهد اقامت در اتاق خود را به عنوان آنجا که ممکن است. اگر شما یک اتاق با ویندوز است که می توانید برای باز کردن ، پاک کردن آنها را قبل از باز کردن آنها اجازه دهید تا در هوای تازه.

چه می شود اگر من می خواهم به جای سفر با هواپیما ؟

اگر رانندگی برای چند روز به نظر می رسد دلهره آور در نظر گرفتن یک پرواز ممکن است ترجیح داده شده است.

"گردش هوا سیستم در هواپیماهای بسیار خوب است. آنها high-efficiency particulate air (هپا) فیلتر و نرخ بالای تبادل هوا می گوید:" وو. "اما هنوز هم نمی محافظت از شما را از آنچه که اتفاق می افتد بلافاصله در اطراف شما است."

یکی از بزرگترین خطرات ناشی از پرواز است که آن سخت است برای پیش بینی چه پر پرواز ممکن است و یا چقدر شما قادر خواهید بود به لحاظ اجتماعی فاصله از سایر مسافران و کارکنان و حتی به عنوان شرکت های هواپیمایی تلاش برای به حداقل رساندن تماس نزدیک.

بیشتر بخوانید درباره خطرات ناشی از پرواز — ایمنی و اقدامات احتیاطی شما می توانید در اینجا.

می تواند من را با اتوبوس یا قطار به جای ؟

مانند هواپیما و اتوبوس و قطار هر دو معنی سفر را در یک محیط سربسته است. یکی از وو را نگرانی اصلی این است که این نوع از فیلتر هوا استفاده می شود که ممکن است متفاوت از وسیله نقلیه به وسیله نقلیه. آن را نمی ممکن است ممکن است برای پیدا کردن چه نوع از فیلتر استفاده می شود به طور خاص به اتوبوس یا قطار شما در حال سوارکاری و یا اینکه آیا آن را به طور موثر گردش هوا.

علاوه بر این همه اتوبوس و قطار شرکت ممکن است قادر به اعمال حد کنترل محیط زیست به عنوان شرکت های هواپیمایی از لحاظ نیاز به صندلی های خالی بین مسافران و آگاه ساختن شما اگر وسیله نقلیه خود را انتظار می رود که در ظرفیت کامل.

تازی در حال حاضر نیاز به تمام مسافران و کارکنان — به جز کودکان زیر دو و مردم با مشکلات تنفسی — به پوشیدن ماسک بر روی اتوبوس. در علاوه بر این به نیاز به صورت پوشش Amtrak محدود کردن صندلی به ظرفیت 50 ٪ در هر قطار. تمام کافه صندلی بسته شده است.

همان پیشگیری از تاکتیک های اعمال قطار یا اتوبوس سفر به عنوان پرواز — شستن دست ها اغلب پاک کردن سطوح قبل از شما آنها را لمس و جلوگیری از از بین بردن و ماسک خود را.

و هنگامی که تصمیم گیری بین یک قطار یا هواپیما سوار در ذهن داشته باشیم این موضوع از زمان صرف شده در برنامه به طور بالقوه شلوغ سفر موقعیت مهم است.

"من را انتخاب کنید هر آنچه را کوتاه می گوید:" وو.

من زندگی می کنند در یک آپارتمان. می توانم coronavirus از طریق سیستم تهویه مطبوع?

ما می دانیم که کروناویروس در درجه اول انتقال از طریق قطرات تنفسی — اگر فرد آلوده سرفه, عطسه و یا مذاکرات در نزدیکی افراد دیگر آنها اخراج قطرات است که می تواند شخص دیگری بیمار است.

می تواند قطرات سفر از طریق حمل و نقل هوایی, سیستم در یک آپارتمان و یا ساختمان محل سکونت و به واحد دیگر به طور بالقوه آلوده کردن همسایه ؟

هنوز هم وجود دارد هیچ پاسخ قطعی شده است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید که "سهم کوچک با ذرات قابل استنشاق گاهی اوقات به نام ذرات معلق در هوا و یا قطرات هسته به نزدیکی انتقال در حال حاضر نامشخص است. اما هوابرد انتقال از فرد به فرد بیش از مسافت های طولانی بعید است."

که به اخراج خطرات ناشی از انتقال آئروسل. یک مطالعه متمرکز در یک مورد در گوانگژو چین است که در آن سه خانواده قرارداد COVID-19 از غذا خوردن در رستوران. این عفونت شده است در درجه اول نسبت به تهویه ضعیف است که در آن رستوران خاص.

اما دکتر Abraar Karan پزشک در دانشکده پزشکی هاروارد می گوید: شانس گرفتن بیمار از ذرات در حال گسترش از یک اتاق به دیگری از طریق سیستم تهویه مطبوع به نظر می رسد بعید است.

ویلیام Bahnfleth مهندسی استاد در دانشگاه ایالتی پن و صندلی اپیدمی نیروی کار برای جامعه آمریکا از حرارت و برودتی و تهویه هوا و مهندسین می گوید به نظر نمی رسد به احتمال زیاد است که شما می توانید بیمار از AC در خود ساختمان است.

"اگر آنها به اندازه کافی کوچک [ذرات ویروسی] می توانید حرکت را از طریق هوا. آنها می توانند حرکت از جایی به جای دیگر در یک ساختمان یا از طریق سیستم تهویه هوا و یا فقط در جریان هوا تحت تاثیر اختلاف فشار در ساختمان," او می گوید. "اما سوال مهم وجود دارد و به اندازه کافی از آن اتفاق می افتد که هر کسی می شود عفونت از که ؟ و از آنجا که وجود دارد به نظر نمی رسد که شواهد است که اتفاق افتاده است."

دکتر امیلی Landon بیمارستان اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی پزشک متخصص در دانشگاه شیکاگو پزشکی موافق است. او امتیاز به مکان هایی مانند هنگ کنگ و سنگاپور و کره جنوبی که در آن بسیاری از مردم زندگی می کنند در بالا افزایش می یابد و شده اند وجود دارد هیچ گزارش مستند از عفونت با توجه به تهویه مطبوع بین آپارتمان ها.

بیشتر چه, اگر شما زندگی می کنند در یک ساختمان با آنچه به نام "یک بار از طریق تهویه هوا عرضه" و سپس هوا می آید از بیرون سرد است یا گرم — و نه "عمدا گردش هوا بین واحد" Bahnfleth می گوید.

اگر شما هنوز هم در مورد انفجار در آپارتمان خود Bahnfleth نشان می دهد باز کردن ویندوز خود را اگر ممکن است به ارمغان بیاورد در تازه هوا اگر چه این ممکن است بهترین گزینه در بالا افزایش می یابد. و اگر چه تصفیه کننده هوا یا تمیز کننده به طور کامل نمی تواند از شما محافظت از COVID-19 آژانس حفاظت از محیط زیست می گوید: داشتن یک در خانه خود را می تواند بخشی از استراتژی پیشگیری از.

"استفاده می شود که همراه با دیگر بهترین شیوه های توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری عامل تمیز کننده هوا می تواند بخشی از یک برنامه برای محافظت از خود و خانواده خود را" آژانس در بیانیه ای گفت.

همانطور که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد این ویروس این امکان وجود دارد که با راهنمایی های مربوط به سیستم های تهویه مطبوع تغییر خواهد کرد. اما در حال حاضر Landon می گوید: این یک نگرانی اصلی برای گسترش COVID-19.

"مزیت شواهد نشان می دهد که [آلوده شدن از طریق سیستم های تهویه مطبوع] باید یک مشکل نیست, اما آن را یک ویروس جدید می گوید:" Landon. "ما همه چیز را نمی دانند که وجود دارد می دانیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب