Coronavirus پرسش: آیا یک دوز بزرگتر شما را مریض تر? شما می توانید رفتن به دندانپزشک ؟

اعتبار: Cristina Spano برای NPR هر هفته ما پاسخ برخی از سوالات با فشار دادن در مورد کوروناویروس و

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
Asymptomatic GIF

هر هفته ما پاسخ برخی از سوالات با فشار دادن در مورد کوروناویروس و چگونه به ایمن ماندن. ایمیل با ما سوالات خود را در goatsandsoda@npr.org با خط موضوع: "هفتگی Coronavirus سوالات."

آیا به اندازه یک ویروسی دوز تفاوت دارد ؟ این است که اگر شما در معرض مقدار زیادی از ذرات ویروسی خواهد شما را مریض تر?

در حالی که وجود دارد این است که بسیاری از ما در مورد نمی دانم SARS-CoV-2 کارشناسان بر این باورند که آنها می توانید پاسخ این سوال را با اعتماد به نفس: بله – میزان ویروس یک فرد در معرض باعث تفاوت در اینکه آیا آنها مریض و چگونه بیمار آنها را دریافت کنید.

"دوز مهم است که همه چیز را ما انجام می دهند در زندگی می گوید:" پیتر Palese پیشرو virologist که استاد و صندلی میکروب شناسی در دانشکده پزشکی Icahn در مونت سینای در نیویورک است. "همان درست است برای coronaviruses. آن را می سازد بسیاری از حس چرا که اگر شما یک مقدار زیادی از ویروس [در محیط زیست خود را] مانند زمانی که شما در حال کار در واحد مراقبت های ویژه و سپس شما می توانید بسیاری از ذرات ویروس در سیستم شما و این بیماری است که معمولا بسیار بدتر است."

"بسیاری از ویروس ها وجود دارد برخی از فرم مدرج پاسخ بسته به اینکه چگونه اولیه خود را در معرض قرار گرفتن است" توضیح می دهد که دکتر جاشوا رابینوویتز استاد شیمی و ژنتیک در پرینستون. "هر ویروس, اگر شما یک ذره از کامپیوتر شما به احتمال زیاد هرگز آن را می دانم – شما نیز به احتمال زیاد واقعا هرگز مریض و هرگز به منظور توسعه یک پاسخ ایمنی است. و برای بسیاری از حاد ویروس وجود دارد یک منطقه خاکستری است که در آن شما می توانید برخی از نسخه بیمار اما نه به طرز وحشیانه ای بیمار و ایجاد یک پاسخ ایمنی است که محافظ در برابر ویروس در آینده است."

شده اند وجود دارد موارد سالم و جوان مراقبت های بهداشتی کارگران گرفتن به شدت بیمار با COVID-19. که چیزی است که دانشمندان انتظار می رود با یک ویروس است که در آن دوز نقش مهمی دارد.

"اگر شما کسی مشغول به کار در یک واحد مراقبت های ویژه و فقیر پزشک یا فقیر پرستار می شود یک دوز سنگین و سپس شدت بیماری واقعا بسیار بدتر از اگر یکی فقط می شود یک ذره می گوید:" Palese.

اما هنوز هم وجود دارد برخی از ناشناختهها در این ماده در دوز. رابینوویتز می گوید محققان هنوز نمی دانند که دقیقا چه علائم از زمان coronavirus مرتبط با اندازه دوز اولیه. و نه آن است که شناخته شده چقدر از ویروسی دوز باعث میشود که فرد بیمار از COVID-19 هر چند "ما بسیار خوب دلیل به این باور است که آن نیاز به بسیاری از ویروس ذرات," او می گوید.

درک نقش دوز مهم است که او می گوید: از آنجا که در طول یک بیماری همه گیر که در آن حد است که خارج از کنترل افراد عمل می تواند به کاهش خطر ابتلا به دوز بالا قرار گرفتن در معرض از طریق اجتماعی فاصله و اقدامات حفاظتی مانند ماسک. در حالی که شش پا از فاصله توصیه می شود حتی چهار پا بهتر است از دو پا رابینوویتز می گوید. "آنها احتمالا کاملا متفاوت از نظر هر دو شانس خود را از گرفتن بیمار و شانس خود را از گرفتن به طرز وحشیانه ای بیمار اگر شما مریض است."

و ماسک حتی اگر آنها به مراتب از 100% موثر است ؟ "آنها به احتمال زیاد فوق العاده مهم می گوید:" رابینوویتز "از آنجا که آنها دوز-کاهش عوامل است."

چگونه بسیاری از مردم راه رفتن در اطراف با کروناویروس اما هیچ علائم ؟ چقدر آنها رانندگی انتقال?

"جایی بین 25 و 50 درصد" از مردم با کروناویروس در خارج وجود دارد با هیچ علائم برآورد Dr. Anthony Fauci این درمان کمک به هدایت آمریکا همه گیر سیاست های کاخ سفید در نشست خبری مارس 5, هر چند او اذعان کرد وجود ندارد مقدار داده های علمی تا این ادعا است.

"حتی در میان دوستان خوب ما در مورد متفاوت است که" او گفت:. "در حال حاضر ما فقط حدس می زنم."

مسئله این است که با محدود تست در دسترس افرادی که به ویروس اما نشان می دهد هیچ نشانه سخت برای پیدا کردن هستند. محققان بیان کرده اند از طریق تماس با ردیابی و تست توده در مکان هایی مانند خانه های پرستاری و الماس شاهزاده کشتی کروز.

افرادی که نشان می دهد هیچ نشانه می گیرند به دو دسته می توان آنها را presymptomatic که بدان معنی است که آنها در جوجه کشی فاز و توسعه علائم طی چند روز آینده و یا بدون علامت که بدان معنی است که آنها هرگز نشانه توسعه.

بر اساس داده های موجود در سازمان بهداشت جهانی فکر می کند که presymptomatic موارد شایع تر از موارد بدون علامت و که برخی از افرادی که presymptomatic می تواند گسترش ویروس یک تا سه روز قبل از بروز علائم ، کمتر آن را روشن کند که آیا افرادی که کاملا بدون علامت هستند کمک قابل توجهی به گسترش است.

به حدی که علامت کمتر موارد در حال رانندگی انتقال یک سوال باز — و به نظر می رسد بستگی به رفتار است. در چین قبل از مستند, مدل کاغذ در علم نشان می دهد که کشف نشده موارد (از جمله مردم با خفیف یا بدون علائم) ممکن است مسئول 79 درصد از انتقال زیرا بسیاری از آنها با حضور در تجمعات و یا سفر در حالی که مسری است. مقالات دیگر از سنگاپور و چین از اواخر ماه ژانویه در, نشان می دهد که presymptomatic موارد اختصاص 6 درصد به 13 درصد از انتقال در زمان بیشتر COVID-19 آگاهی است.

من یک دندان درد. من باید رفتن به دندانپزشک در حال حاضر ؟

اگر شما در حال تجربه درد یا تورم در دهان خود را, شما باید یک دندانپزشک می گوید: مری جین Hanlon دانشیار دین برای امور بالينی در تافتز دانشکده دندانپزشکی و رییس جمهور منتخب از جامعه دندان پزشکی ماساچوست.

"به خصوص اگر درد یا تورم در حال افزایش است," او می گوید. "اگر شما به رختخواب بروید و شما از خواب بیدار در وسط شب به خاطر درد است که یکی دیگر از نشانه ای که بله شما باید ببینید که یک دندانپزشک است."

همانطور که با هر چیز دیگری coronavirus پیچیده دندانپزشکی بازدیدکننده داشته است. انجمن دندانپزشکی آمریکا توصیه کرده است که دندانپزشکان محدود کردن شیوه های خود را به همه اما فوری و اضطراری مراقبت از آوریل 30.

برخی از دندانپزشکان در حال دیدن نیست حتی اضطراری بیماران در حال حاضر به دلیل دندانپزشکان خود باید زمینه ای شرایط پزشکی که قرار دادن آنها در معرض خطر به COVID-19, Hanlon می گوید.

بنابراین اگر شما در, درد, شما باید تماس خود را دندانپزشک — اما ممکن است مراجعه به یک دندانپزشک دست زدن به اورژانس.

اما اگر آن را نمی اضطراری نمی رفتن به دندانپزشک در حال حاضر می گوید Hanlon. انجمن دندانپزشکی آمریکا دارای یک لیست از مسائل دندانپزشکی است که می توانید صبر کنید و کسانی که نمی توانند.

"باور کنید یا نه وجود دارد بیماران ناراحت شدن با ما از آنجا که ما نمی توانیم آنها نمی تواند به دندان های خود را تمیز اما ما فقط نمی تواند این شانس را," او می گوید. "وجود دارد هیچ دلیلی که چرا بیمار نمی توانید صبر کنید چند ماه به دندان های خود را تمیز می شود."

اگر شما یک وقت ملاقات برای مراقبت از دندان اضطراری, انتظار خود را دندانپزشک به شما بپرسید که آیا شما علائم COVID-19. زمانی که شما وارد در دفتر شما به احتمال زیاد دست یک ماسک ضد عفونی کننده دست و دستکش.

و انتظار نداریم که به اویختن با خواندن مجله قبل از قرار ملاقات خود را.

"شما باید به دفتر تا آن زمان خود را به در می گوید:" Hanlon. "چه ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که مطمئن شوید که ما تلو تلو خوردن وقت و زمان کافی برای تمیز کردن بین بیماران است."

برخی از شیوه های دهان و دندان ممکن است از سر قرار ملاقات به طور منظم در هفته های آینده به عنوان برخی از دولت های ایالتی و محلی اجازه می دهد دوباره باز کردن کسب و کار خاص در نظر گرفته شود "ضروری است." هفته گذشته آدا منتشر شد به روز رسانی راهنمایی که در کشورهای با توجه به بازگشایی مجدد "دندانپزشکان باید ورزش قضاوت حرفه ای و با دقت نظر در دسترس بودن مناسب PPE [حفاظتی شخصی equipement] برای به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن