Coronavirus پرسش و پاسخ: بهترین راه برای مراقبت از یک دوست با COVID-19?

بزرگنمایی این تصویر Malaka غریب/ NPR هر هفته ما پاسخ "سوالات متداول" در مورد زندگی در طول coron

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
How to help a friend with COVID-19.
بزرگنمایی این تصویر
Malaka غریب/ NPR

هر هفته ما پاسخ "سوالات متداول" در مورد زندگی در طول coronavirus بحران است. اگر شما یک سوال از شما می خواهم ما را به در نظر گرفتن برای پست های آینده به ما ایمیل در goatsandsoda@npr.org با خط موضوع: "هفتگی Coronavirus سوالات."

بهترین برنامه گذاشته از coronavirus مراقبان می تواند kaflooey.

هنگامی که ماری Loveheim بود و دوره نقاهت بعد از COVID-19 به تنهایی در آپارتمان خود در واشنگتن او ندارد دماسنج. پس از او پسر او را خریده یکی.

آن را ثبت تب 107.

"من مرده است ؟" او تعجب.

دماسنج شماره دو آمد و از دختر او که دستور داد آن را به عنوان بخشی از یک تحویل مواد غذایی از سوپر مارکت.

اما چه شد یک دماسنج گوشت. Lovenheim خواهر پیشنهاد او را بررسی کنید تا ببینید که آیا او اندازه گیری "متوسط نادر است."

هنگامی که یک دوست بیمار شود ما پاسخ روده در ضربات مانند طبیعت دوم: ارائه مراقبت به همان اندازه و راحتی به عنوان ممکن است. ارسال یک دماسنج, یک سوپ شما انتخاب کنید: آن را احساس می کند مانند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال.

اما چگونه برای مراقبت از شما عزیزان زده سریع-پخش ویروس است که به معنی آن را در معرض خطر به چهره به چهره با یک بیمار مبادا شما بیمار خود را ؟

NPR صحبت به متخصصان پزشکی و COVID-19 recoverees مورد آزمون و خطا تسهيلگر: چه کار می کند و چه نمی کند و آنچه که ممکن است ارائه امید و طنز و حتی در unlikeliest از لحظات.

برای شروع وجود دارد ملاحظات عملی.

دکتر پل ساکس, بالینی, مدیر بخش بیماری های عفونی در Brigham و بیمارستان زنان می گوید: اگر یک دوست COVID-19 اولین گام این است که خانه انزوا. اگر ممکن است آلوده از اعضای خانواده باید قرنطینه در یک اتاق جداگانه که در آن آنها را به خوردن و خوابیدن و آنها باید با استفاده از یک حمام جداگانه.

آن را OK به رفتن به آلوده را اتاق به رها کردن مواد غذایی, ساکس توصیه می کند اما هر دو بیمار و پرستار باید پوشیدن یک ماسک و در صورت امکان ارزان پلاستیکی محافظ صورت یا آزمایشگاه عینک برای پوشش چشم خود را در علاوه بر این به سوراخهای بینی خود را و دهان — چشم پتانسیل نقطه ورود برای ویروس.

برای موارد خفیف تر در-درمان در منزل تا حد زیادی آدرس علائم.

"با توجه به این که ما نمی هر گونه تایید درمانی است که ما می تواند به مردم در اوایل دوره اصلی ما مدیریت متمرکز علامتی برای تسکین سرفه و تب درد عضلانی و می گوید:" از دانشکده پزشکی هاروارد پزشک دکتر Abraar Karan. "ضد تیلنول برای تب و درد یا ضد سرفه داروها هستند هر دو گزینه برای افرادی که اصلا قابل توجهی شرایط پزشکی که می تواند به جلوگیری از آنها را از مصرف این داروها است."

ساکس می گوید آن را یک ایده خوب برای رفتن به دوست خود را در یک اتاق سه یا چهار بار در روز می گویند سلام و ببینید که چگونه آنها در حال انجام است. آن را "کاملا خوب" به تهیه مواد غذایی برای آنها; فقط مطمئن شوید که برای شستن ظروف و دست های خود را پس از آن با آب و صابون. شما باید بررسی کنید درجه حرارت دو بار در روز و انتظار می رود تعداد بیشتری در بعد از ظهر از صبح زود.

یکی دیگر از ابزار مفید است oximeter پالس است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اندازه گیری سطح اکسیژن. به دنبال اعداد در بالا 90s به 100s زمانی که نظارت شما عزیزان. یک شماره در پایین 90s است هشدار دهنده ساکس و Karan می گویند و اگر کسانی هستند که نتایج شما توجه به دنبال مراقبت های پزشکی برای شما عزیزان. اما شما نباید به دروغ اطمینان با شماره های خوب یا کارشناسان پزشکی هشدار می دهند -- و وجود دارد برخی از مشکلات اشاره کرد و با خوانش خوب برای شروع با.

دکتر جیمز Aisenberg یک متخصص گوارش و استاد بالینی پزشکی در دانشکده پزشکی Icahn در مونت سینای تشخیص داده شد با COVID-19 در ماه مارس و پس از بهبود. برای او مهم بود که برای حفظ ارتباط روان با پزشک خود و نگه داشتن دقیق یادداشت در وضعیت خود را بهبود و پیشرفت است.

"مراقب باید با پزشک یا مراقبت های بهداشتی تماس با آنها می توانید ایمیل چون پر از دست انداز و بهبود فرايند" Aisenberg می گوید. "این بسیار مفید به کسی که برای رسیدن به اطمینان و وکیل که می داند که تاریخ طبیعی coronavirus عفونت که می گویند "این یک پرچم قرمز به بیمارستان'."

ساکس می گوید که در خانه وجود دارد برخی از چیزهایی روشن به سازمان دیده بان برای وقتی که می آید به علائم: اگر شما عزیزان یک زمان سخت تر تنفس اگر تب خونتان (به خصوص در افراد مسن) اگر وجود دارد هذیان و یا نشانه هایی از کم آبی مانند خستگی و سرگیجه و یا بیش از حد ادرار زرد.

از آنجا که روند بهبود آهسته مالیات انجام می شود و در انزوا Aisenberg می گوید آن را برای او مهم است برای پیدا کردن تغذیه لحظات ارتباط انسان با خانواده بین امتداد زمان به تنهایی.

"شما می خواهید به با هم در یک لحظه که در آن شما می توانید در تماس با یکدیگر; باید در یک لحظه که در آن شما نمی توانید جسمی بود نزدیک" او اشاره می کند. "از آنجا که هر دو طرف — بیمار و خانواده نیاز است که نزدیکی. بنابراین مهم ترین چیز برای یک پرستار است که به "توجه حمایتی و در حال حاضر -- اما رعایت اجتماعی فاصله (حداقل 6 فوت حتی با یک ماسک) و بهداشت است."

هر چند این ممکن است سخت به نظر جسمی متصل در حالی که شما باید ویروس, منابع ما که می خواهم با آن مقابله کرد COVID-19 یافت لحظات شادی در ویدئو چت و تماس های تلفنی و دیگر عبارات از عشق و مراقبت از کارت به سوپ خانگی برای هدیه غذا و گل.

دکتر یاس Eugenio متخصص اطفال در لس آنجلس, کالیفرنیا, که بهبود از COVID-19 می گوید: او به ارمغان آورد به اشک وقتی مردم سوار گذشته او را از پنجره اتاق خواب به موج سلام. و هنگامی که او یک انبه آن تجلی!

"من از دست رفته من حس چشایی تا روز 6 وقتی که من برای یک انبه و طعم و منفجر شد و در دهان من" Eugenio می گوید. که به رهبری او را به میوه های تازه و یخی.

دکتر Madhuri Reddy, یک متخصص امراض دوران پیری در دانشکده پزشکی هاروارد و عبری SeniorLife, تنش, این مهم است برای مراقبان به مراقبت از خود بیش از حد

"بر خود آسان می باشد می گوید:" ردی. "این یک زمان دشوار برای همه — و مراقبان ارائه چنین خدمات بسیار زیاد."

Pranav Baskar است که یک روزنامه نگار مستقل و ملی ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد در بمبئی.



tinyurlbitlyclck.ruulvis.net
آخرین مطالب