Coronavirus ارائه سخت ضربه به لبنان مرگ اقتصاد

بیروت - از طریق 15 سال از جنگ داخلی و انواع حملات خشونت پس از لبنان را Barbar eatery هرگز درهای خود را بسته خد

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

بیروت - از طریق 15 سال از جنگ داخلی و انواع حملات خشونت پس از لبنان را Barbar eatery هرگز درهای خود را بسته خدمت تا ساندویچ به مشتریان حتی اگر آن را به معنای انجام این کار از پشت کیسه های شن.

این بیماری همه گیر کوروناویروس اما موفق به انجام آنچه در جنگ های مختلف نمی تواند: نزدیک میله, رستوران ها و سرگرمی نقاط در سراسر کوچک مدیترانه ای کشور است. این یک اقتصادی فروشي در زمانی که لبنان در حال حاضر فرو رفته در بدترین بحران مالی در تاریخ آن است.

در حالی که ساکنان بسیاری از کشورهای دیگر در حال شمارش را بر نجات دولت که نه یک گزینه در کشور teetering در لبه ورشکستگی.

"ما هرگز از طریق چیزی شبیه به این — تا کنون گفت:" Barbar صاحب علی Ghaziri ایستاده در خارج از فروشگاه در بیروت به طور معمول مشغول همرا خیابان در حال حاضر به طور کامل ترک.

در اوایل این ماه غذای سفارشات از دولت در میان گسترش جدید coronavirus Ghaziri بسته نمادین زنجیره ای و دو شاخه در بیروت ترک تنها خود را تحویل خدمات عامل.

نزدیکی در بیروت را Gemayzeh محله بارها و رستوران ها معمولا ریختن بر روی خیابان با پر سر و صدا آبجو-toting جوانان توقیف. حتی لبنان معروف کورنیش معمولا خال خال قهوه, وانت ذرت-on-the-بلال فروشندگان و مردم انجام ورزش صبح در حال حاضر خالی است.

لبنان رنج می برد در سال های اخیر از عدم رشد اقتصادی با نرخ بیکاری بالا و کاهش در ورود ارز از خارج از کشور. اما بحران مالی فوران در سراسر کشور پس از اعتراضات گسترده فساد و دهه سوء مدیریت حاکم سیاسی کشور را فرا گرفته در ماه اکتبر.

که به نوبه خود منجر به تعطیلی بانک و فلج کننده کنترل سرمایه بر روی خودپرداز و, نقل و انتقالات, افزایش نگرانی در مورد سپرده گذاران پس انداز به دلار آمریکا. ارز محلی در حال حاضر از دست داد تا به 60 درصد از ارزش خود را در دلار در بازار سیاه است.

در اوایل این ماه به عنوان بحران عمیقتر دولت اعلام کرد که دیگر نمی خواهد پرداخت آن وام های خارجی و مارک و کشور را به طور پیش فرض در میان جریان اعتراضات مردمی.

در میان این بخش سخت ترین ضربه از بحران شده است مواد غذایی و آشامیدنی بخش تكیه لبنان اقتصاد است.

بین ماه های سپتامبر و دسامبر سال 2019 بیش از 800 مواد غذایی و آشامیدنی موسسات بسته شده و حدود 25000 نفر — یا 17 درصد از کسانی که کار در این بخش شغل خود را از دست, با توجه به تخمین های مختلف. در ماه ژانویه بیشتر از 200 موسسات بسته شده است.

دولت لبنان دستور داد این مستند در اواسط ماه مارس بسته شدن آن تنها فرودگاه بین المللی و همچنین بنادر و زمین گذرگاه های مرزی تا مارس 29. رستوران ها و کلوپ های شبانه نیز در دستور بسته در یک ضربه شدید به یکی از حیاتی ترین بخش در لبنان شناخته شده آن در آشپزی و شلوغ زندگی شب.

"ما به یک نقطه که در آن ما در برخورد با یک فاجعه پس از دیگری و زمانی که ما رسیده coronavirus بحران ما تا به حال هیچ ذخایر در تمام گفت:" مایا Bekhazi اسم دبیر سندیکای برای صاحبان رستوران.

"ما در پایین, پایین, پایین, گرفتن آخرین نفس" او گفت:. "این در حال حاضر یک ضربه مهلک به این بخش است."

بر خلاف دیگر کشورهای تحت مستندات که در آن بانک ها باقی مانده است باز ارتباط بانکی در لبنان تصمیم به سرپیچی از دستورات دولت و نزدیک به دو هفته در یک تلاش آشکار برای حفظ نقدینگی.

"این رفتن به ویرانگر بر اقتصاد در کوتاه مدت و دراز مدت" اقتصاددان گفت: Kamel Wazni صحبت کردن در مورد کسب و کار است که بسته اند. "وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از درد در بسیاری از بخش های اقتصاد است."

او گفت که دولت نیز متاثر از آن خواهد بود قادر به جمع آوری مالیات و افزایش کسری بودجه.

لبنان نخست وزیر اذعان کرد که دولت در تلاش است برای مقابله با کروناویروس خرید اینترنتی در میان فلج بحران است. در گزارش این هفته دیده بان حقوق بشر گفت: لبنان بحران مالی و دلار کمبود منجر به کمبود تجهیزات پزشکی لازم برای مقابله با COVID-19 شیوع

در حالی که دولت در خارج از کشور و تلاش برای تصویب بسته های مشوق برای جبران از دست رفته و کسب و کار و کارشناسان در اینجا هشدار می دهند بسیار وخیم بار پیش رو با هیچ بالقوه برای کمک مالی. مقامات دولتی گفته اند که آنها به دنبال یک صندوق بین المللی پول کمک مالی در حال حاضر از ترس آن را با شرایط خواهد بود که بیش از حد دردناک است.

Ghaziri صاحب Barbar گفت که او نگران است در مورد کارکنان خود و 75 درصد از آنها او را به خانه پس از فروش کاهش یافته است 75%.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

پدرش تاسیس Barbar زنجیره ای — یک نام خانگی در لبنان — در سال 1979 چهار سال پس از این کشور به 15 سال جنگ داخلی در گرفت. رستوران ادامه داد: برای خدمت کردن کباب و کباب ترکی و دیگر رفتار در طول جنگ های مختلف و جنگ های دیگر. آنها را بسته و برای چند ساعت تنها زمانی که Ghaziri جد در گذشت و در سال 2005 برای تشییع جنازه نخست وزیر رفیق حریری پس از او ترور شد.

"در طول جنگ داخلی وجود دارد جنگ خیابانی. بنابراین شما می توانید خودتان صحبت از مشکلات است. در حال حاضر شما نمی توانید هر چیزی را انجام دهید" Ghaziri گفت: از coronavirus.

برخی از 220000 نفر شغل خود را از دست در لبنان پس از مهر, بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده در ماه گذشته توسط اطلاعات ارائه دهنده InfoPro.

InfoPro گفت: تعداد شرکت هایی که بسته شده اند افزایش 20% بین ماه های نوامبر و ژانویه. یک سوم از تمام شرکت ها را کاهش نیروی کار خود را با 60%.

بانک جهانی تا به حال پیش بینی 0.2% رشد منفی در سال 2020 قبل از تظاهرات در ماه اکتبر آغاز شد اما بیشتر از برآوردهای اخیر نشان می دهد که رکود در اقتصاد کشور می تواند بیش از 1 ٪ از تولید ناخالص داخلی.

نخست وزیر حسن دیاب که دولت در حال مذاکره تجدید ساختار بدهی گفت: لبنان بدهی به $90 میلیارد یا 170 ٪ از تولید ناخالص داخلی آن را یکی از بالاترین در جهان است.

با توجه به دولت تخمین می زند حدود نیمی از لبنان را جمعیت می تواند تا پایان زندگی در زیر سطح فقر.

علی بادران خود را از دست داده کار در رستوران که در آن او کار می کرد برای 11 سال در ماه اکتبر به عنوان یک نتیجه از این بحران است. او چپ بیکاری فقط به عنوان او در حال آماده شدن برای ازدواج دیرین خود را نامزد در چند ماه.

با درآمد 36 سال متوقف کار نوسازی در آپارتمان او خریداری و شروع به دنبال یک کار جدید که از اواخر اکتبر. بود که روز پس از عظیم در سراسر کشور تظاهرات را شکست برابر نخبگان سیاسی کشور.

در مارس 1, او شروع به یک کار جدید در یک رستوران در بیروت اما در حال حاضر او نگران است این مستند به این معناست که او می تواند گذاشته دوباره.

"من نگران هستم که اگر همه چیز ماندن آنها به عنوان من ممکن است از دست دادن کار جدید من" او گفت:.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب