Coronavirus مرگ و میر سنبله در خارج از کشور به عنوان شهر نیویورک می شود ایالات متحده ویروس کانون

بزرگنمایی این تصویر یک صفحه نمایش پیام های مربوط به COVID-19 دیده می شود در یک جمعیت در میدان تایمز

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک صفحه نمایش پیام های مربوط به COVID-19 دیده می شود در یک جمعیت در میدان تایمز در روز جمعه. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو دستور داده است تا همه غیر ضروری کسب و کار به یکشنبه. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

جهانی مرگ و میر از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس در حال حاضر پیشی گرفته 11,000 با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.

در میان کشورهای در سخت ترین ضربه ها ایتالیا, ایران و اسپانیا که در آن مرگ و میر بالاتر از 1000 در هر کشور است. ایتالیا دارای بالاترین مرگ و میر در جهان با نزدیک به 5000 موارد فراتر سرزمین اصلی چین است.

ایتالیا مرگ و میر ادامه داد: آن سنبله شنبه با 739 مرگ و میر در تنظیم یک رکورد جدید از روز جمعه رکورد 627, مرگ و میر, NPR سیلویا Poggioli گزارش. اسپانیا نیز در مواجه با افزایش شدید با 235 مرگ و میر در یک روز گذشته ،

ایالات متحده نیز مواجه عمده افزایش موارد در روز های اخیر. همانطور که از شنبه این کشور تقریبا 20,000 موارد در مجموع یک شماره که در افزایش پس از تست قابلیت گسترش در طول هفته گذشته.

از صبح روز شنبه در ایالات متحده انجام داده است بیش از 150,000 آزمون مجموع بازده 19,155 تایید نتایج مثبت با توجه به COVID پیگیری پروژه. همانطور که از یک هفته پیش تعدادی از آزمایشات انجام شده بود فقط بیش از 20 ، 000.

اما NPR راب استین گزارش می دهد که ایالات متحده آمریکا است که هنوز هم در پشت کشورهای دیگر که تست شده اند بیشتر پرخاشگرانه مانند کره جنوبی که تا به حال تست شده بیش از 300,000 مردم که از پنج شنبه.

در تلاش برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله میان عدم تست نیویورک و کالیفرنیا و ایلینویز همه فرمانداران اعلام کرد ایالت "ماندن در خانه" و یا مشابه سفارشات به سرعت گسترش ویروس.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو دستور داده است تا همه غیر ضروری کسب و کار در دولت به نزدیک 8 p. m. روز شنبه, NPR Hansi Lo Wang گزارش. ضروری کسب و کار است که باز باقی خواهد ماند عبارتند از: فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها و حمل و نقل عمومی.

شهر نیویورک در حال حاضر در dire straits با بیش از 7,500 موارد تایید شده در این شهرستان به تنهایی که از اواخر جمعه با توجه به این شهرستان در بخش بهداشت و درمان است. همانطور که از هفته گذشته کل وزارت امور خارجه تایید کرده بود کمتر از 800 مورد.

"من از آنها بدم میاید به این می گویند اما این درست است: ما در حال حاضر در کانون این بحران" نیویورک شهرستان, شهردار, لایحه DeBlasio گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه. در زمان کنفرانس مطبوعاتی این شهر تایید کرده بود فقط بیش از 5000 موارد است.

در اوایل این هفته شهر نیویورک دانشگاه دستور داد تا دانش آموزان خود را به طور کامل از حرکت از دانشگاه مسکن توسط یکشنبه به خوابگاه تخت های موجود به احتمال زیاد در مورد کمبود تخت بیمارستان.

رئیس جمهور تهمت همچنین اعلام کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که یکی از این کشور در بیمارستان کشتی خواهد ایستگاه خود را در بندر نیویورک برای کمک به بیمارستان ظرفیت در میان شیوع.

این افزایش قابل توجه در مورد اعداد است که با توجه به گسترده تر, تست, و همچنین می تواند سیگنال که این ویروس در حال گسترش است. کارشناسان می گویند که در بسیاری از موارد به احتمال زیاد باقی می ماند تایید نشده به علت ادامه داد: عدم وجود تست در دسترس است.

NPR جف Brumfiel گزارش می دهد که COVID-19 گسترش پنهانی: می توانید آن را تا دو هفته از قرارداد آن را به توسعه علائم و اغلب موارد خفیف هستند. این به این معنی حامل می تواند از گسترش این ویروس حتی بدون تحقق آن دارند.

اپیدیولوژی می گویند بهترین راه های مبارزه با یواشکی گسترش اجتماعی هستند فاصله حتی در میان ظاهر افراد سالم و گسترده تست.

"شما باید تست به عنوان آنجا که ممکن است" کلمبیا دانشگاه محقق جفری شمن گفت Brumfiel. "چرا که اطلاع مردم به ماندن در خانه. اگر آنها خود را آلوده و آنها خفیف علامتی شما به آنها بگویید که " شما در حال اقامت در خانه برای بعد از 14 روز و 21 روز--و فقط آن را انجام دهد.' "

کاخ سفید رود به یکی دیگر از coronavirus نیروی کار جلسه این بعد از ظهر.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب