Coronavirus مرگ و میر در کالیفرنیا بالا 100 به عنوان مقامات مبارزه به سرعت گسترش

Coronavirus مرگ و میر در کالیفرنیا در صدر 100 به عنوان مقامات در تلاش برای کاهش سرعت گسترش از طریق همیشه در حا

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

Coronavirus مرگ و میر در کالیفرنیا در صدر 100 به عنوان مقامات در تلاش برای کاهش سرعت گسترش از طریق همیشه در حال افزایش محدودیت در حرکات.

وجود دارد در حال حاضر نزدیک به 5000 موارد عفونت کروناویروس در دولت و مقامات بر این باورند که تعداد موشک وار رفتن خواهد شد با مهاجم جدید تست.

در میان اخیر قربانیان یک دختر 25 ساله تکنسین داروخانه از سن دیگو با شرایط بهداشتی اساسی که مرده دوشنبه در هتل محل اقامت در Coachella Valley گفت بروک فدریکو رودخانه شهرستان را اطلاعات عمومی افسر. این مرد مشخص نشده است.

"این است که عمیقا انده یادآوری است که COVID-19 کشته شدن جوان و سالم بیش از حد" دکتر کامرون قیصر, Riverside County سلامت عمومی افسر گفت.

تبلیغات

در لس آنجلس, مقامات بهداشتی گزارش شده پنج مرگ و میر به علت COVID-19 آوردن این شهرستان تلفات به 26 بالاترین از هر شهرستان در دولت است. تمام پنج تن از قربانیان روز جمعه گزارش داد شد بیش از 60 زن و چهار مرد بودند, مقامات گفت.

تقریبا 11000 نفر تا به حال تست شده برای coronavirus در L. A. شهرستان از جمعه. تعداد موارد تایید شده گل رز برای 1,482 20 درصد افزایش از روز قبل.

مقامات همچنان به هشدار می دهند که به زودی می تواند لس آنجلس شبیه نیویورک شهرستان, مرکز این کشور coronavirus بیماری همه گیر است که گزارش شده بیش از 26,000 موارد و بیش از 450 مرگ و میر. ایالت نیویورک
بیش از 52,000 موارد بیش از نه بار به عنوان بسیاری به عنوان در کالیفرنیا است.

"در کمتر از یک هفته ... ما بیش از سه برابر تعداد زیادی از مردم در اینجا در L. A. شهرستان که مثبت برای COVID-19," باربارا فرر این شهرستان رئیس افسر بهداشت گفت.

تبلیغات

او هشدار داد که اگر بخش نیست آهسته گسترش این ویروس در این منطقه سیستم بهداشت و درمان خواهد غرق شود.

اپیدیولوژی می گویند آنها انتظار دارند L. A. شهرستان مورد اعداد به همچنان به رشد اما است که اجتماعی فاصله ممکن است کمک به دفع شیوع به عنوان بد نیویورک. این اقدامات به اثر رفت در کالیفرنیا در اوایل به اندازه کافی است که آنها می تواند تاثیر قابل توجهی کارشناسان می گویند.

در آخرین تلاش برای تشویق مردم به در خانه باقی می ماند, L. A. شهرستان در روز جمعه بسته همه سواحل آن همراه با piers, ساحل, دوچرخه, مسیر, مسیرهای پیاده روی عمومی و trailheads. شهر لس آنجلس به دنبال کت و شلوار جمعه شب اعلام بسته شدن از امکانات پارک trailheads و مسیرهای پیاده روی.

مقامات می گویند آن را خیلی زود به بگویید که آیا تلاش برای مهار این ویروس گسترش مشغول به کار هستند.

دکتر یعقوب Quinton یک طب داخلی پزشک در UCLA گفت: پزشکان در لوس آنجلس و شهرهای دیگر شده اند که آمار هنوز به عنوان بد به عنوان نیویورک در حال آماده شدن برای آنچه که هفته آینده ممکن است نگه دارید.

"بسیاری از ما در حال مرتب کردن بر اساس در نظر گرفتن یک نفس عمیق قبل از شیرجه رفتن و آماده شدن برای دیدار با چالش هایی که می آیند," او گفت:. "کسانی که در حال حاضر هولناک با COVID موارد در ضخامت از یک مبارزه است که احساس می کند بسیار شبیه تعریف پزشکی چالش از زندگی ما است."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: این هفته که در کالیفرنیا نیاز 50,000 تخت بیمارستان برای coronavirus بیماران افزایش قابل توجهی از 20,000 تخت خود را دولت پیش بینی کرده بود در هفته گذشته. دولت 416 بیمارستان ها دو برابر به اصطلاح موج قصد دارد 40 درصد از ظرفیت خود را که شامل ارائه 30,000 جدید تخت در سراسر سیستم Newsom گفت.

L. A. شهردار اریک Garcetti گفت: تنها از 1500 تختخوابی در لس آنجلس و حدود 900 هواکش در این شهرستان در حال حاضر در دسترس. این شهرستان است که مرتب سازی بر از طریق اعتبار برای بیش از 2,700 پزشکی کارگران که به طور داوطلبانه برای کمک به او گفت.

تبلیغات

نیروی دریایی کشتی بیمارستانی رحمت وارد در بندر لس آنجلس در روز جمعه. 1000 تخت کشتی را تبدیل به لس آنجلس بزرگترین بیمارستان و خانه بیمارانی که لازم نیست COVID-19 به آزاد کردن فضا در بيمارستان در انتظار افزایش coronavirus بیماران. بیماران می تواند آغاز انتقال به کشتی آخر این هفته, مقامات گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب