Coronavirus مرگ و میر در نیویورک اما مقامات می خواهیم هوشیاری

نیویورک - coronavirus مرگ و میر در نیویورک کاهش یافته و دوباره نشانه آن است که رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت:

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

نیویورک - coronavirus مرگ و میر در نیویورک کاهش یافته و دوباره نشانه آن است که رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت: یکشنبه معنی دولت است "از طرف دیگر از فلات" و مداوم اجتماعی فاصله شیوه های در حال کار برای جلوگیری از گسترش ویروس.

کومو گفت: 507 نفر در روز شنبه به پایین 43 از روز قبل. بستری شدن در بیمارستان و پزشکی دیگر شاخص ها روند رو به پایین.

اما کومو و شهردار, بیل د Blasio خود را حفظ هشدارهای که مردم در شهر نیویورک و بقیه دولت نیاز به ماندن هوشیار برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"ما نشان داد که ما می توانیم کنترل وحش و هنگامی که شما در واقع می کند که عفونت رای دادن, اما این تنها حاصل کار دو تیم," کومو گفت: در یک جلسه. ما هنوز مطمئن شوید که ما در حفظ این جانور را تحت کنترل نگه می داریم که عفونت نرخ را پایین نگه می داریم که میزان بستری شدن را به عنوان همه ما بسیار مشتاق به زندگی و حرکت است."

در اینجا آخرین coronavirus تحولات در نیویورک:

کاهش مرگ و میر

کاهش مرگ و میر در نیویورک گزارش روز شنبه باعث کومو گفت: "ما در طرف دیگر از فلات."

اما هر دو کومو و د Blasio گفت: بحران به مراتب بیش از, هشدار می داد که وسوسه برای cooped تا نیویورک را به استفاده از آب و هوای بهار چالش جدید برای حفظ شیوع در چک.

پلیس و پارک افسران خواهد بود را به زور به شکستن فضای گردهمایی که در برخواهد داشت خطر با متخلفان مواجه بالقوه جریمه تا 1000 $شهردار گفت. این شهر تشویق مردم به مقامات متن عکس زمانی که آنها نقطه تجمعات.

"ما نمی خواهیم به این بیماری بومرنگ" او گفت:. "ما نمی خواهیم برای دیدن آن را به عقب با انتقام."

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات اساسی آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

___

د BLASIO انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خیانت به همکار خود نیویورکی با عدم فشار برای میلیاردها دلار اضافی فدرال کمک های مورد نیاز برای کمک به این شهر مقابله با کروناویروس بحران اقتصادی de Blasio روز یکشنبه گفت.

شهردار تا به حال کلمات خشن برای ملکه متولد رئیس جمهور ادعا هر دو او و معاون رئیس جمهور مایک پنس را نادیده گرفته و پیشنهادهای بر محرک بودجه.

"در حال حاضر شما در حال عدم محافظت از مردم بسیار شما بزرگ شده در اطراف" د Blasio گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن. "زمانی که شهر نیویورک است نیاز به جایی که شما هستند؟"

د Blasio حتی اشاره بدنام تلخیص تیتر "فورد به شهرستان: رها کردن مرده" — از سال 1975 هنگامی که پس از آن رئیس جمهور جرالد فورد محروم کمک به فراغت نیویورک از ورشکستگی است.

"آیا شما با رفتن به نجات شهر نیویورک" شهردار گفت: "یا شما گفت به شهر نیویورک 'رها کردن مرده؟'"

___

کمتر پلیس از بیمار

تعداد نیویورک اداره پلیس افسران تماس بیمار در حال کاهش است.

این کشور بزرگترین اداره پلیس گزارش داد که 5,324 لباس شخصی کاربران — حدود 15 درصد از نیروی بودند بیمار در روز شنبه. که از بالا از 7,155 افسران — نزدیک به 20 درصد از نیروی در 9 آوریل.

تا کنون بیش از 2000 نفر از اعضای NYPD باید بازگشت به کار تمام وظیفه پس از دوره نقاهت بعد از یک تست مثبت برای coronavirus مقامات پلیس گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

دیگر تحولات

1. تونی نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش اول مرد نیک کردرو به حال پای راست خود را قطع و پس از داشتن عوارض ناشی از کوروناویروس همسرش گفت. کردرو در ونتیلاتور شده است و ناخودآگاه از مارس 31.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب