Coronavirus مرگ و میر نزدیک به 2000 در کالیفرنیا; بیش از نیمی از آنها در L. A. شهرستان

اخیر افزایش در تعداد موارد و مرگ و میر مرتبط با coronavirus قرار دادند کالیفرنیا به آستانه دو گریم نقاط عطف را

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

اخیر افزایش در تعداد موارد و مرگ و میر مرتبط با coronavirus قرار دادند کالیفرنیا به آستانه دو گریم نقاط عطف را به عنوان دولت آماده است به پیش افتادن از 50,000 عفونت و 2000 و مرگ و میر در پایان پنج شنبه.

افزایش اخیر شده اند سوخت تا حد زیادی توسط لس آنجلس که همچنان به عنوان یک کانون coronavirus بحران حتی به عنوان دیگر بخش های دولت دیده می شود نشانه این بیماری است, عقب نشینی است.

عمومی کانتی وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر اعلام کرد 1,541 جدید COVID-19 موارد جمعه — بزرگترین افزایش در گزارش یک روز پس از همه گیر آغاز شد.

شهرستان در حال حاضر دارای بیش از 22,500 تایید عفونت و حساب برای نزدیک به نیمی از تمام کالیفرنیا coronavirus موارد است.

تبلیغات

از 1,956 coronavirus مربوط به مرگ و میر است که تا به حال ثبت شده در سطح ایالت که از صبح روز پنجشنبه بیش از 1000 شده اند در لس آنجلس. تنها سه نفر دیگر از استان ها — رودخانه سن دیگو و سانتا کلارا — ثبت بیش از 100 مرگ و میر.

لس آنجلس تیز چشم انداز مثبت در موارد جدید است که عمدتا مربوط به گسترش تست که مقامات بهداشت استرس ضروری است در گرفتن احساس بهتری از چگونه بسیاری از مردم به این ویروس. که داده ها به نوبه خود می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سهولت در کالیفرنیا اقامت در خانه قوانین.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti چهارشنبه اعلام کرد که تمام ساکنان شهرستان هم اکنون می توانید رایگان دریافت کنید coronavirus تست در شهر-اجرای سایت. قبلا تنها ساکنان با علائم ضروری کارگران و یا کسانی که در تنظیمات نهادی مانند خانه های سالمندان می تواند آزمایش می شود.

تبلیغات

شهرستان, هر چند آن گفت: "اتحاد صادر نشده هر تست دستورالعمل." مقامات وعده داده شده به روشن شدن جزئیات در طول جلسه توجیهی روزانه پنج شنبه بعد از ظهر.

در حالی که دولت و شهرستان در سطح مقامات ابراز خوش بینی است که کالیفرنیا به رهبری در مسیر درست ادامه داد: رشد در تعداد موارد و مرگ و میر نشان می دهد دولت نیست از جنگل.

حتی پس از برخی از شهرستانهای استان در حال هل دادن برای رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به آنها اجازه می دهد به سهولت اقامت در خانه محدودیت.

تبلیغات

که درست است به خصوص در کمتر شلوغ بیشتر در مناطق دور افتاده که در آن COVID-19 فعالیت بوده است و اندک.

Modoc شهرستان یکی از چهار California counties که گزارش یک مورد عفونت کروناویروس برنامه اجازه می دهد تا همه کسب و کار و مدارس و کلیساها به بازگشایی شروع جمعه تا زمانی که مردم به ماندن شش فوت از هم جدا با توجه به بیانیه امضا شده توسط مقامات شهرستان.

این معلوم نیست که آیا این امر منجر به یک حقوقی نهایی مسابقات بین شهرستان و Newsom که ایالت اقامت در خانه سفارش جایگزین قوانین محلی است.

تبلیغات

سایر استان ها و شهرستانها آغاز شده در حال حاضر اجازه می دهد را انتخاب کنید فعالیت های رزومه و یا بازگشایی, هوای آزاد و فضاهای تفریحی است که توقیف برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

عمده flashpoint شده است و سواحل است. در طول هفته گذشته را موج گرما هزاران نفر رفتند به خط ساحلی در اورنج کانتی که بر خلاف لس آنجلس بود باز به مردم است.

در حالی که در این شرایط باقی می ماند یک موضوع از برخی اختلاف — مقامات در اورنج کانتی و در جای دیگر اصرار دارند که اکثر beachgoers بودند اقدام مسئولانه و اجتماعی زیر-فاصله دستورالعمل — تصاویر بیش از آخر هفته به خود جلب کرد ملامت از Newsom که یک منبع می گوید که در حال حاضر آماده را به منظور بسته شدن تمام سواحل کالیفرنیا.

تبلیغات

دفتر والی کاهش یافته است به نظر پنج شنبه شب. اما پیش از آن در روز Newsom گفت که او خانههای گلی خالی اضافی عمل است.

"من کار با پارک های ایالتی و دیگران و بسیاری از ما دیگر همکاران — ساحلی کمیسیون, دولت, زمین [کمیسیون] و دیگران — به شکل واقعا از ما چه گام های بعدی هستند," او گفت:. "و من می توانم به شما اطمینان دهم که ... وضوح خواهد آمد در یک دوره بسیار کوتاه از زمان."

بار کارکنان نویسندگان Rosanna Xia جان مایرز و Rong-گونگ Lin دوم کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب