Coronavirus روزانه: مغلوب ساختن پیشی جستن وعده دستورالعمل جدید برای بازگشایی این کشور

بزرگنمایی این تصویر یک مرد silhouetted برابر خورشید در پرتگاه مشرف به مرکز شهر Kansas City, Mo. چهار

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد silhouetted برابر خورشید در پرتگاه مشرف به مرکز شهر Kansas City, Mo. چهارشنبه. چارلی ریدل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی ریدل/AP

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده: 2,063,161

مجموع مرگ و میر: 136,938

ایالات متحده تعداد موارد تایید شده: 638,111

تایید مرگ و میر در ایالات متحده: 30,844

منبع: دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز از 11:35 p. m. ET

رئیس جمهور تهمت امیدوار کننده است برای ارائه در روز پنج شنبه دستورالعمل به "بازگشایی" امریکا است. او گفت: برخی از ایالت ها حتی باز خواهد قبل از آوریل 1. که دو هفته دور.

بدون استناد به شواهد ادعای او در کاخ سفید coronavirus نیروی کار جلسه روز شنبه با اعلام این گذشته به اوج خود در coronavirus موارد است. که به احتمال زیاد زودرس. در حالی که تعداد کل موارد ممکن است کاهش آن درست نیست برای تمام نقاط کشور. و از آنجا که بسیاری از موارد در نیویورک آغاز کاهش وجود حملات منحنی. بیشتر چه تعداد از موارد همچنان به افزایش است.

این خطر وجود دارد که اگر این کشور حرکت می کند به ریختن اجتماعی فاصله و اقامت در خانه سفارشات به سرعت بیش از حد وجود دارد به احتمال زیاد خواهد بود یکی دیگر از سنبله. بیشتر چه, تست است و هنوز هم به اندازه کافی گسترده به یک تصویر کامل از کسانی که دارای ویروس و که نمی کند.

روز شنبه در جلسه مختصر

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت پس از جلسه توجیهی روزانه در رمان coronavirus در باغ گل رز کاخ سفید سه شنبه. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

در اینجا چیزی است که شما از دست رفته از کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی جلسه توجیهی روزانه:

  1. آنتی بادی آزمون: مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آزمون در دسترس خواهد بود در آینده در هفته. وی با اشاره به یک آزمون است که توسعه یافته توسط آزمایشگاه ابوت."این یک آزمون" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت:, و اضافه کرد که آن را در دسترس می تواند صفحه نمایش را تا 20 میلیون نفر در عرض چند هفته.
  2. هواکش: جنرال موتورز خواهد شد نورد اولین هواکش کردن خط از یک گیاه در Kokomo, Ind., مغلوب ساختن پیشی جستن گفت:, و اضافه کرد که آن را به کشتی 600 این ماه است. سپس رئیس جمهور چیزی عجیب و غریب — او همچنین تصویری از GM نشان دادن روند ساخت هواکش. آن اساسا یک آگهی ایجاد شده توسط و برای جنرال موتورز. پس از این ویدئو رئیس جمهور تصمیم به واکسن در مطبوعات است. "من می دانم که شما یک کمی عصبی هنگامی که شما را دیدم وجود دارد یک کلیپ در مورد به بازی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. بود که یک مرجع به یک کمپین به سبک فیلم حمله به رسانه ها که رئیس جمهور در جلسه اتاق جمعه.
  3. چه کسی درست است ؟ نقطه مغلوب ساختن پیشی جستن را نگه می دارد به آینده را به مورد سازمان بهداشت جهانی و coronavirus این است که "آنها نمی خواهند ما را به نزدیک مرزهای ما به چین به ووهان." درست است که که دلسرد مرز تعطیلی اما این کل داستان است. وجود دارد مقدار زیادی از مشروع انتقاد از کسانی که رفتن در اطراف, اما یک NPR جدول زمانی از چه تهمت و که نمایندگان شد و گفت: در طول چند ماه گذشته نشان می دهد که در اواخر ژانویه و اوایل فوریه که شروع به زنگ زنگ زنگ در مورد کوروناویروس در حالی که تهمت بود کمرنگ جلوه دادن آن است.
  4. می تواند رئیس جمهور موکول کنگره? مغلوب ساختن پیشی جستن ناراحت شد چرا که او می خواهد بیشتر قضات تایید کرد (حتی اگر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل واز طریق یک شماره ثبت از قضات فدرال) و از آنجا که او می خواهد خود را نامزد به سر آژانس تایید کرد (حتی اگر جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا مسئول تایید نامزد). تهمت و تهدید به موکول کردن کنگره و تعطیلی قرار ملاقات اگر آنها نمی خواهد به توافق برسند. "اگر به خانه نمی خواهد به توافق برسند که adjournment, من و ورزش من در قانون اساسی قدرت به موکول کردن هر دو مجلس کنگره است. و شاید هرگز قبل از انجام شده است هیچ کس حتی مطمئن شوید که اگر از آن است اما ما در حال رفتن به آن را انجام دهد." بنابراین می توانید او در واقع آن را انجام دهد ؟ ماده 2 بخش 3 از قانون اساسی به رئیس جمهور این توانایی تشکیل و موکول کردن کنگره اما adjournment, به نظر می رسد تنها "در صورت عدم توافق بین" دو اتاق در زمانی که به انجام این کار.
  5. "در حال توسعه" داستان: "ما یک کشور در حال توسعه," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ایالات متحده است. که درست نیست. این اولین بار نیست تهمت است گفت: این. در تلاش برای به می گویند آمریکا نباید مجبور به پرداخت کمک به کمتر-کشورهای ثروتمند او گفت: در طول یک تظاهرات در سال 2018: "آنها در نظر گرفته ملل که نیست پس ما آنها پرداخت. شما می دانید که آنها تماس بگیرید و آنها را کشورهای در حال توسعه. خوب ما یک کشور در حال توسعه بیش از حد."

کشورهای اقتصادهای در حال سازماندهی شده به سه دسته توسعه یافته گذار و در حال توسعه است. آمریکا ثروتمندترین کشور روی زمین است و بصورتی پایدار و محکم در دسته توسعه یافته. آژانس ایالات متحده برای انکشاف بین المللی یا USAID, لیست کشورهای در حال توسعه. این ایالات متحده است که در آن.

نقل قول از جلسه:

"من مطمئن هستم که مردم بسیار خوشحال خواهد شد برای دریافت, بزرگ, چاق, زیبا, چک و نام من بر روی آن است." — مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پس از این ادعا او هیچ ایده که چرا نام او در محرک چک که در حال بیرون رفتن.

دیگر کلید coronavirus داستان:

آنتی بادی آزمایش برای Coronavirus می توانید دست علامت: دولت از تست آنتی بادی می آید تحت بررسی به عنوان آمریکایی ها صبر کنید برای دسترسی آسان تر و نتایج دقیق.

'ما هشدار داده جهان' به کروناویروس در Jan. 5 که می گوید در پاسخ به آمریکا: سازمان بهداشت جهانی در دفاع از نقش آن در صدایی زنگ مورد COVID-19 زیر رئيس جمهور تهمت تصمیم به توقف آن بودجه فدرال.

کجا این Coronavirus ریزند ؟ ویروس شکارچیان پیدا کردن سرنخ های ژنتیکی در خفاش ها: گرفتن آخرین قسمت از NPR علم پادکست موج کوتاه برای شیرجه رفتن عمیق به چه COVID-19 may have اول آغاز شده است.

آنچه به پخش امروز:

  • مغلوب ساختن پیشی جستن پرده خود را با دستورالعمل های دوباره باز کشور است. 5 p. m. ET.
  • مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند به فرمانداران در مورد کوروناویروس. 3 p. m. ET.
  • Presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن به نظر می رسد در یک CNN جهانی تاون هال 8 p. m. و یک روز پس از انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن برای پوشیدن ماسک ،

رفتن عمیق تر: در گذشته اوج?

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که ایالات متحده گذرانده است و اوج آن در COVID-19 موارد است. او همچنین با اشاره به کاهش در شهرهای بزرگ به طور قابل توجهی خطر قرار داده است. "نبرد همچنان ادامه دارد اما اطلاعات نشان می دهد که کشور ما تصویب اوج در موارد" مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا کرد. "امیدوارم که ادامه خواهد داد و ما همچنان به پیشرفت های بزرگ."

داده است مخلوط می شوند. در حالی که تعداد روزانه موارد کلی در سراسر کشور به نظر می رسد که شروع به کاهش کل موارد همچنان به افزایش است.

دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع نشان می دهد کاهش در موارد جدید در سراسر کشور شروع آوریل 10, به دنبال یک چشم انداز مثبت هر چند نه بازگشت به بالا از مارس 10. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است بصورتی پایدار و محکم حاکی از کاهش بیش از یک روز در آوریل 3. که گفت: هر دو انتقالها نشان می دهد که ملی بالغ تجمعی در ادامه به افزایش است.

ایالات متحده پیش بینی شده است که در حال حاضر به اوج خود رسید در روزانه نرخ مرگ و بیمارستان تامین هنگامی که به دنبال در مدل از موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن است. به طور خاص, بالاترین تعداد مرگ و میر رخ داده در مارس 13, تیم پیش بینی کرد و در بیمارستان منابع (تخت و هواکش) بیشتر شد به شدت مورد استفاده در مارس 10.

رئیس جمهور تهمت اشاره به کاهش موارد جدید در شهر نیویورک شهری — یکی از سخت ترین ضربه مکان در کشور است. این منطقه دیده است یک قطره در آن تعداد کل موارد پس از 6 آوریل با توجه به New York City Department of Health. هر چند مانند, CDC, شهرستان, وزارت بهداشت هشدار می دهد که داده های اخیر ناقص است و با توجه به گزارش به تاخیر می اندازد. به دنبال در IHME مدل برای دولت, مارس 10 مارس که در اوج مرگ و میر در هر روز برای نیویورک. نگاهی به آمار و اطلاعات تعداد موارد جدید رز در دولت در 15 آوریل.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب