Coronavirus مسافران کشتی کروز سر به کالیفرنیا پایگاه نظامی برای قرنطینه

آمریکا مسافران تخلیه از یک کشتی کروز که در آن 355 نفر تشخیص داده شده است با کروناویروس جدید انتظار می رود به پ

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

آمریکا مسافران تخلیه از یک کشتی کروز که در آن 355 نفر تشخیص داده شده است با کروناویروس جدید انتظار می رود به پرواز در پرواز اجاره به کالیفرنیا پایگاه نظامی در روز یکشنبه.

وزارت امور خارجه چارتر پرواز به حمل و نقل شهروندان ایالات متحده از الماس شاهزاده خانم است که لنگر انداخت خاموش یوکوهاما پس از Feb. 3 به پایگاه نیروی هوایی تراویس در Solano County, مقامات روز شنبه اعلام کرد. وجود دارد حدود 400 شهروندان آمریکایی روی کشتی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: اما آن را هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است که آیا همه آنها را انتخاب کرده اند به بازگشت.

این پرواز بودند انتظار می رسند در ژاپن در روز یکشنبه را انتخاب کنید تا مسافران قبل از خروج برای کالیفرنیا. برخی از آنها خواهد ماند تراویس در پایگاه نیروی هوایی در پیوستن به 234 نفر در حال حاضر قرنطینه وجود دارد پس از ورود قبلی تخلیه پرواز که فرود آمد Feb. 5 و فوریه. 7, مقامات گفت. دیگر مسافران ادامه خواهد داد و به پایگاه مشترک سن آنتونیو-Lackland در تگزاس CDC گفت: در انتشار اخبار.

الماس شاهزاده تنظیم بادبان Jan. 20 و قرار داده شد تحت قرنطینه توسط مسئولان ژاپنی در فوریه. 5 پس از یک مسافر که ترک کشتی کروز در هنگ کنگ تست مثبت برای coronavirus. که قرنطینه شد تا از طریق ادامه Feb. 19.

تبلیغات

اما کشتی کروز evacuees که وارد در هر دو ایالات متحده آمریکا و پایگاه های نظامی مورد نیاز خواهد بود برای انجام یک دوم 14 روز در قرنطینه نظارت توسط CDC, مقامات گفت. آنها را غربالگری علایم قبل از خروج از کشتی و قبل از سوار شدن به پرواز. هیچ به مسافران نشان دادن علائم مجاز خواهد شد به هیئت مدیره پرواز سفارت آمریکا در توکیو گفت. آنها همچنین می خواهید به نمایش در بدو ورود به آمریکا و خواهد بود قرار دارد به طور جداگانه از مردم در حال حاضر تحت قرنطینه در پایگاه های, مقامات گفت.

"ما درک می کنیم این است که خسته کننده و تنظیم اما این اقدامات مطابق با دقیق سیاست های ما نهاد به حد پتانسیل گسترش بیماری" سفارت آمریکا در توکیو گفت: در نامه ای به مسافران کشتی کروز شنبه.

تا کنون هیچ مثبت coronavirus نتایج گزارش شده در میان کسانی که در قرنطینه تراویس; یک مورد گزارش شده در میان کسانی که در قرنطینه Lackland. این ویروس به کشته شدن بیش از 1600 نفر و آلوده بیش از 68,000 پس از کشف آن در ووهان چین در اواخر ماه دسامبر.

تراویس یکی از سه پایگاه نظامی در کالیفرنیا است که وزارت دفاع تعیین شده به عنوان یک سایت به خانه بازگشت coronavirus evacuees. دیگران Marine Corps Air Station میرامار در سن دیگو شهرستان که در آن 232 مردم در حال حاضر در قرنطینه و پایگاه هوایی رزرو مارس در شهرستان ریورساید. حدود 195 نفر مجاز به ترک از وجود روز سه شنبه پس از اتمام 14 روز در قرنطینه اما دو نفر دیگر که وارد شد بعد انتظار نگه داشته شود وجود دارد حداقل تا یکشنبه.

تبلیغات

حرکت به حمل و نقل آمریکا مسافران کشتی کروز آمد به عنوان تعدادی از coronavirus موارد روی الماس شاهزاده در ادامه به رشد بیش از آخر هفته با 67 تشخیص جدید در روز شنبه و دولت آمریکا با صدور یک توصیه که همه آمریکایی مسافران و خدمه را ترک کنند.

"ما عمیقا سپاسگزار به خط کروز و دولت ژاپن برای کار مجدانه برای مهار و کنترل گسترش بیماری" نامه ای از سفارت ایالات متحده گفت. "برای تحقق دولت ما مسئولیت به شهروندان ایالات متحده تحت قوانین ما و شیوه و همچنین به منظور کاهش بار بر روی سیستم بهداشت و درمان دولت ایالات متحده توصیه های فراوانی از احتیاط است که شهروندان ایالات متحده پیاده و بازگشت به ایالات متحده برای بیشتر نظارت است."

این 3,700 مسافران و خدمه سرنشین الماس شاهزاده شامل دو سانتا کلاریتا ساکنان کارل گلدمن و همسرش, Jeri Seratti-Goldman. زن و شوهر خود را از ایستگاه های رادیویی KHTS شده اند و مستندسازی تجربیات خود را در یک دفتر خاطرات در ایستگاه وب سایت.

بسیاری از پست ها شده اند با نشاط اما در شنبه کارل گلدمن نوشت که یکی از آنها سفر اصحاب تشخیص داده شده بود با COVID-19 ویروس.

"آن روز غم انگیز روی الماس شاهزاده," او نوشت. "هیچ شوخی است."

زن جری Jorgenson و همسرش, علامت, شد محدود به داخل کابین مجاور Goldmans' و دو قفل بود یک پارتیشن جدا کردن خود از بالکن به طوری که آنها می تواند آزادانه حرکت به عقب و جلو بین واحد در قرنطینه کارل گلدمن نوشت.

"شب گذشته پس از تماشای یک فیلم تمام چهار نفر از ما در زمان ما بسیار پایین است. جری به حال تب," او نوشت. "در صبح او هنوز هم یک تب. به عنوان خوانده شده را علامت و جری آماده شد برای تماس با کشتی, بیمارستان, ژاپنی, مقامات بهداشتی زدم در درب خود را. آنها در hazmat مناسب."

او گفت که آنها دست علامت Jorgenson نامه ای اعلام کرد که همسر خود را به حال آزمایش مثبت برای این ویروس و گفت: او تا به حال یک ساعت به بسته کیسه کوچک است. او گرفته شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان حدود چهار ساعت دور در فوکوشیما که در آن شوهر او مجاز به پیوستن به او گلدمن نوشت.

تبلیغات

گلدمن و علامت Jorgenson طرح به پرواز بازگشت به آمریکا در یکی از تخلیه پرواز و تحت یک دوم قرنطینه در یکی از پایگاه های نظامی گلدمن نوشت.

"ما معلوم نیست فردا چه خواهد شد را," او نوشت. "ما در حال متزلزل و ویران که ما حذف شده اند از دوستان ما."

مقامات بهداشتی می گویند که COVID-19 ویروس همچنان در برخواهد داشت کم خطر به طور کلی آمریکا. فقط 15 موارد تشخیص داده شده در ایالات متحده آمریکا: هشت در کالیفرنیا دو در ایلینوی و در آریزونا ماساچوست و تگزاس واشنگتن و ویسکانسین. همه بیماران یا به تازگی از سفر به سرزمین اصلی چین و یا در دو مورد تا به حال تماس نزدیک با کسی که انجام داد. حداقل سه تا از این موارد در میان افرادی که به تازگی وارد یک تخلیه پرواز از ووهان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب