Coronavirus بحران قطع خواهد شد پول مهاجران خانه ارسال توسط 20 درصد بانک جهانی می گوید

در دوم داستان نمای در آرتسیا مرکز خرید Andrea Luchavez تضعیف 500 دلار به صورت نقدی در زیر یک صندوقدار پنجره به

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

در دوم داستان نمای در آرتسیا مرکز خرید Andrea Luchavez تضعیف 500 دلار به صورت نقدی در زیر یک صندوقدار پنجره به یک گوی که سیم بودجه به فرزندان او و مادر در فیلیپین.

آن 300 دلار کمتر از آنچه Luchavez فرستاده هر ماه قبل از coronavirus فلج جنوب کالیفرنیا و جهان, قرار دادن میلیون ها نفر از کار از جمله شوهرش بریده شده پشت ساعت از کسانی که مانند او موفق به نگه داشتن شغل خود را.

هر سال مهاجران مانند Luchavez جمعی ارسال صدها میلیارد دلار از کشورهای که در آن کار می کنند به کسانی که آنها را به خانه. این حواله ها تاسیسات برای فرد و خانواده و برخی از اقتصاد ملی حسابداری برای یک پنجم از السالوادور و هندوراس' تولید ناخالص داخلی و بیش از یک سوم از هائیتی است.

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس که محو خدمات, صنعت, صنعت و ساخت و ساز شغل معمول برگزار شد توسط مهاجران را به شدت محدود کردن توانایی خود را برای حواله پول با توجه به گزارش منتشر شده روز شنبه توسط بانک جهانی. حواله سقوط خواهد کرد 20 درصد از $554 میلیارد دلار در سال 2019 به انتظار $445 میلیارد دلار در این سال, این گزارش گفت:.

تبلیغات

حکم بزرگ, بانک جهانی اقتصاددانان و کارشناسان دیگر می گویند چنین بی سابقه ای کاهش حواله برخورد خواهد شد یک فروشي به کشورهای در حال توسعه' GDPs و فشار اجتماعی خود ایمنی شبکه. برای خانواده فرد آن می تواند فاجعه بار است.

Luchavez که با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار گفت: او ساعت قطع شده است و از 40 به حدود 24 هفته. او شوهر خود را از دست داده است. او رفت و به بانک غذا در کریتوس در هفته گذشته برای اولین بار در 15 سال در ایالات متحده است.

او در حال ارسال پول کمتر به خانواده اش زندگی می کنند که در سانتا رزا شهر حدود 350,000 جنوب مانیل دقیقا زمانی که آنها به آن نیاز ترین, او گفت:. چرا که این شهر قفل شده پایین ساکنان آن تحت حکومت نظامی, Luchavez کالج سن کودکان نمی توانند کار کنند و هیچ منبع درآمد اما پول او می فرستد و آنها را به او گفت.

از لحاظ تاریخی حواله کمک کرده اند کشورهای در حال توسعه آب و شوک مانند بلایای طبیعی و یا ناآرامی های مدنی گفت: دین یانگ, یک استاد اقتصاد در دانشگاه میشیگان که مورد مطالعه جریان وجوه ارسالی به فیلیپین. زمانی که طولانی مدت خشکسالی سوخته فیلیپین' بخش کشاورزی در 1990s یانگ گفت: خانواده ها با بستگان کار در خارج از کشور قادر به جایگزین حدود 60 درصد از درآمد از دست رفته به بحران از طریق حواله.

تبلیغات

اما "این یک بحران غیر معمول," او گفت: "در آن کل جهان رنج می برند."

از آنجا که بانک جهانی آغاز شد پیگیری حواله در سال 1980 تنها بحران قابل مقایسه با این یکی 2008-2009 بحران مالی گفت: دیلیپ Ratha یک اقتصاددان برای بانک و یکی از نویسندگان گزارش آن است. در آن زمان Ratha خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی سه شنبه حواله کاهش تنها 5 درصد است.

حتی به عنوان آنها نازل شدن حواله تبدیل خواهد شد و مهم تر از همیشه به کم و متوسط درآمد کشورها, Ratha گفت. سرمایه گذاری مستقیم خارجی به این کشورها کاهش خواهد یافت در این سال حدود 37 درصد outstripping کاهش انتظار می رود در حواله بانک جهانی پیش بینی کرد. در سال گذشته بیشتر پول سرازیر شد و به پایین و کشورهای با درآمد متوسط در حواله از سرمایه گذاری مستقیم خارجی. با همه گیر "شکاف تبدیل خواهد شد و حتی گسترده تر" Ratha گفت.

در حالی که این ویروس مختل زندگی روزانه بر خلاف هر چیزی که در تاریخ اخیر Hugues Efole که منجر به توسعه کسب و کار برای آمریکا, برای, MoneyGram, یکی از بزرگترین انتقال پول شرکت گفت که او معتقد است جریان حواله تثبیت خواهد شد.

تبلیغات

Efole که در سمت چپ جمهوری دموکراتیک کنگو از سه دهه پیش و ارسال پول به خانواده وجود دارد از آنجایی گفت: حواله در میان آخرین چیزهایی مهاجران نوشتن از بودجه خود را در یک بحران است.

"نه آنها چیزی به شما پرداخت هزینه برای سرگرم کننده است. این یک ضرورت است," او گفت:. "این" من در ایالات متحده به خاطر من از خانواده قربانی برای من و بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد من می خواهم به ارسال آن پول خانه.' این یک فرهنگی الزامی است."

کاهش حواله خواهد شد به خصوص ضربه شدید به آمریکای لاتین گفت: مانوئل Orozco, مدیر مهاجرت, حواله و برنامه های توسعه در بین آمریکایی گفت و گو یک اتاق فکر در واشنگتن حدود 28 میلیون مهاجر کار در خارج از کشور و حواله پول به این منطقه سخن گفت و در خانواده های آمریکایی با نسبی کار در خارج از کشور حواله به طور معمول حساب برای نیمی از درآمد خود را.

در دو هفته گذشته Orozco گفت: این منطقه دیده می شود "کاهش بزرگی" در حواله از ایالات متحده در "بازتاب شوک فوری از دست دادن شغل." بسیاری از مهاجران در ایالات متحده کار در صنعت خدمات و ساخت و ساز. بیشتر از شغل یقه سفید که بسیاری از آنها را می توان از صفحه اصلی این بخش ویران شد stay-at-home سفارشات در نظر گرفته شده به سرعت گسترش ویروس.

تبلیغات

در حالی که خود را معمولی هفته کاری است که در حال حاضر چهار روز به جای پنج Carlos Paz کورتز هنوز کار بسته بندی برای تحویل مواد غذایی و رستوران ها تامین کننده در ال مونته. بعد از کار در روز های اخیر بعد از ظهر او راه می رفت به شهرستان دره بازار مرده آرام و توقیف اما برای دو عرض تبلیغات انتقال پول. باز کورتز سیمی $300 به پسرش و خواهر در سنسنت یک شهرستان در حدود 70,000 غربی در السالوادور.

باز کورتز می فرستد که مقدار هر ماه چند ماه کمی بیشتر از دیگران کمی کمتر است. برای نسل یک عضو از خانواده اش زندگی می کردند در کالیفرنیا و فرستاده دلار در خانه. مادر او برای اولین بار آمد و ارسال پول به مادرش; مادرش آمد زمانی که او تبدیل 18 و ارسال پول به او باز کورتز آمد در سال 2005 و ارسال پول به همسر و فرزند خود را از زمان.

آن است که "100% مهم است," او گفت:. چون از ال سالوادور را سخت حکومت بستگانش کار نمی گفت. "آنها بسته اقتصاد کشور بسته. هیچ کس در حال کار در حال حاضر."

او خدا را شکر که او یک کار اگر چه او می داند که چگونه به سرعت همه چیز می تواند تغییر کند. "ما می دانیم که هرگز در مورد فردا," او گفت:. "من فقط فکر می کنم در مورد امروز است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب