Coronavirus بحران می تواند باعث بزرگ کالیفرنیا کسری قانونگذاران گفت

تقریبا یک ماه پس از کالیفرنیا گفته شد به ماندن در خانه به سرعت گسترش رمان coronavirus دولت و نمایندگان مجلس گف

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

تقریبا یک ماه پس از کالیفرنیا گفته شد به ماندن در خانه به سرعت گسترش رمان coronavirus دولت و نمایندگان مجلس گفته شد پنج شنبه به آماده شدن برای یک کسری در درآمدهای مالیاتی در ابعاد تاریخی یک بحران مالی است که به مراتب بیش از دولت ذخایر نقدی.

قانونی تحلیلگر گابریل Petek گفت: اعضای مجلس سنا دولت بودجه کمیته برای آماده شدن برای یک پیش بینی کسری بودجه از آنجا که 35 میلیارد دلار در آینده نزدیک و اضافی $85 میلیارد دلار در سال مالی آمده — در تاریخ همتراز او گفت: با کالیفرنیا مشکلات بودجه در طول رکود اقتصادی ،

"من فکر می کنم که قوه مقننه باید آماده برای یک نسبتا قابل توجهی رو به پایین تجدید نظر" Petek گفت.

نمایندگان مجلس با تشکیل اولین جلسه عمومی در coronavirus بحران در روز پنج شنبه که در آن تنها دو سناتور پوشیدن ماسک محافظ بیش از دهان خود را در شرکت فرد در دولت کاپیتول. باقی مانده از سناتورهای متصل شد توسط ویدئو کنفرانس و دسترسی عمومی به شنیدن اتاق محدود بود. اعضای این کمیته در زمان اقدامات به جای در نظر گرفتن سهام از جاده پیش رو به عنوان دیده می شود توسط خود تحلیلگران و بودجه مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

تبلیغات

"ما درک وخامت اوضاع" گفت: سناتور. هالی میچل (D-لس آنجلس), رئیس کمیته بودجه سنا. "همه ما باید درک کنیم که ما در حال گام گذاشتن در مشکل مالی بار."

شاخص اولیه قانونگذاران گفته شد: آیا نگران کننده است. کالیفرنیا حق رای دادن مالیات مدیره است که در جمع آوری مالیات بر درآمد شخصی و درآمد گزارش تنها قطره ای از پرداخت های نقدی در ماه آوریل در مقایسه با سال گذشته است. در بخشی که به دلیل مالیات دهندگان داده شده اضافی 90 روز به پرونده و پرداخت آنچه را که بدهکار از سال گذشته است. هفته گذشته Newsom بودجه مدیر تخمین زده می شود این می تواند در نتیجه به طور قابل توجهی کمتر در کوتاه مدت پول نقد به پرداخت برای خدمات دولت — به عنوان به خوبی به عنوان یک تاخیر حساب از کل کسر بودجه.

هزینه ها نیز به احتمال زیاد به افزایش است. برنامه ها از جمله پزشکی و CalWorks دولت بهداشت و درمان و رفاه برنامه های باز هستند برای ساکنان کالیفرنیا که واجد شرایط بر اساس درآمد خود را. به عنوان دستمزد سقوط یا ناپدید می شوند بیشتر در کالیفرنیا تبدیل خواهد شد واجد شرایط. Newsom نیز اعلام $125 میلیون امداد برنامه برای کسانی که در ایالات متحده به طور غیر قانونی با اکثریت بودجه ارائه شده توسط دولت مالیات دهندگان.

تبلیغات

"این است که هر دو یک بحران بهداشت عمومی و بحران اقتصادی که البته باعث می شود آن را یک کلید بودجه موضوع" Vivek Viswanathan ارشد معاون وزارت کالیفرنیا از امور مالی قانونگذاران گفت.

تا کنون Newsom به اطلاع قانونگذاران از 7 میلیارد دلار در اضطراری دولت هزینه های مورد نیاز برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. اما جزئیات منتشر شده است تنها حدود 769 میلیون دلار در هزینه های. فرماندار حاضر خواهد شد نمایندگان مجلس با یک تجدید نظر دولت در طرح بودجه در اواسط ماه مارس که ممکن است اولین که جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد. چندین سناتور درگیر در روز پنج شنبه در این جلسه صورت گرفت موضوع را با Newsom دولت امتناع به دست بیش از جزئیات $990 میلیون توافق برای خرید 200 میلیون ماسک محافظ — یک معامله فرماندار تبلیغ در هفته گذشته در تلویزیون ملی اما قرارداد است که مشترک با قوه مقننه است. چندین سازمان های خبری از جمله بار نیز خواسته برای دیدن قرارداد.

"من باید تاکید کنم که یک معامله بزرگ" سناتور. جیم نیلسن (R-Gerber) معاون رئیس این کمیته گفت: Viswanathan. "و بسیاری از ما برای رفتن به بسیار مصر در دیدن شرایط این قرارداد."

هشدار عمده کسری بودجه اولین از نوع خود در ساکرامنتو در تقریبا یک دهه است. در یک نقطه در طول روزهای اولیه از رکود دولت در مواجه با کمبود آنجا که 40 میلیارد دلار منجر به کاهش در آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی بودند که بعد از پاک بیش از یک دوره از سال با یک دوره نقاهت اقتصاد و یک سری از رای دهندگان تصویب شده مالیات را افزایش می دهد. در ماه ژانویه بودجه تحلیلگران پیش بینی شده دولت را نزدیک به 21 میلیارد دلار در ذخایر نقدی ،

تبلیغات

Petek که کارکنان تجزیه و تحلیل هزینه و مالیات و مسائل مربوط به قوه مقننه گفت: بیشتر واقع بینانه فرض این است که این ذخایر در مجموع حدود 17.5 میلیارد دلار — تقریبا همه از آن است که در دولت "روز بارانی" صندوق است که نمی توان صرف بدون عمل خاص توسط فرماندار و قانونگذاران. او گفت: سناتور که در حال حاضر آنها باید اقدام با دقت در تصمیم گیری چگونه به پاسخ.

"ما توصیه می کنیم استفاده صحیح از ذخایر حداقل در ابتدا تا زمانی که ما احساس بهتری از آنچه درآمد تصویر خواهد بود" Petek گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن