Coronavirus می تواند تغییر زندگی دانشگاهی این سقوط: خارج از منزل, کلاس, کوچک, گروه, خوابگاه, takeout ناهار خوری

آن را می گیرند و در اینجا چیزی است که زندگی دانشگاهی می تواند مانند نگاه:دانش آموزان در کلاس — اما با فاصله از

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

آن را می گیرند و در اینجا چیزی است که زندگی دانشگاهی می تواند مانند نگاه:

دانش آموزان در کلاس — اما با فاصله از هم جدا در سالن تناسب اندام مراکز حتی در خارج از منزل. آنها در حال خوردن کافه تریا غذا دوباره — اما مصرف آن برای رفتن به جای نشستن با دوستان در سالن های غذاخوری. آنها به بازگشت به مسکن پردیس — اما در حال زندگی در یک اتاق و یا یک گروه کوچک خوابگاه,,,,, جایی که اگر کسی آلوده با COVID-19 هر کس می تواند ارزیابی و احتمالا قرنطینه.

آن را ایده آل کالج تجربه. اما اکثر دانش آموزان به وجد آمدیم به بازگشت به دانشگاه پس از یک ترم بهار از انزوا و خیره در روی صفحه نمایش کامپیوتر در کلاس های آنلاین.

این بازگشت به مدرسه سناریو شرح داده شده توسط Claremont McKenna کالج ارائه می دهد پتانسیل پاسخ به سوال بزرگترین عالی آموزش و پرورش امروز: چگونه خواهد کالج بازگشایی میان coronavirus همه گیر? بسیاری از کالج ها و دانشگاه های سراسر کشور مضطرب با منفی های مالی و علمی و اجتماعی تاثیر ادامه داد: آموزش آنلاین در حال تقلا برای پیدا کردن راه هایی برای با خیال راحت آموزش و ارائه دانش آموزان خود را در پاییز.

تبلیغات

در حال حاضر چندین دانشگاه از جمله بوستون قهوه ای, Purdue و نیویورک گفته اند که آنها برنامه ریزی برای بازگشایی این سقوط و یا متمایل به سمت انجام این کار است. San Jose State, Cal State شرق خلیج و UC سن دیگو گفت: آنها قصد دارند به ارائه ترکیبی از حضوری و آنلاین آموزش. USC است که به بررسی یک بعد از شروع در دانشگاه کلاس های مقاوم سازی امکانات اجتماعی فاصله و با ترکیبی از دوره های آنلاین و حضوری فعالیت است. اکثر دانشگاه ها از جمله دیگر UC دانشگاه در حال برنامه ریزی برای سناریوهای متعدد بسته به بهداشت عمومی ارزیابی و خود پردیس نیاز — و همه آنها متفاوت هستند ،

"هر کس یک نسخه متفاوت از یک سناریو است که به نظر می رسد مانند یکی از بارز ترین آنها. آن را سخت برای پیدا کردن برخی از قوام" گفت: Edward J. Maloney که ریاست یک دانشگاه جورج تاون مرکز در زمینه آموزش و یادگیری و فن آوری است. "بسیاری از مردم چشم انداز بازگشت به حالت عادی است. اما حتی اگر شما در حال بازگشت به حالت عادی آن را برای رفتن به یک جدید طبیعی است."

کالیفرنیا K-12 مدرسه نیز باید شروع به بررسی نحوه بازگشایی دانشگاه ها و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: مدارس ممکن است قادر به باز کردن در اوایل ماه جولای. هر منطقه را به تصمیم خود را با این حال. مقامات محلی هشدار می دهند که سلامت و ایمنی اقدامات به مراتب از بودن در محل و اتحادیه های کارگری گفت: تغییرات محل کار به موضوع چانه زنی.

مالونی و جاشوا کیم آنلاین آموزش متخصص در کالج دارتموث به تازگی گذاشته 15 سقوط حالات که کالج ها در حال بحث در مورد. آنها عبارتند از: شروع پاییز مدت بعد آوردن دانش آموزان در امواج از گروه های کوچک تر با استفاده از هیبرید آنلاین و حضوری آموزش یا طراحی مجدد دوره کوتاه بلوک.

تبلیغات

برای Claremont McKenna و کوچک دیگر کالج هنرهای لیبرال به فوریت به بازگشایی دانشگاه ها است به خصوص قوی. نزدیک بافت مسکونی یادگیری جوامع در حال امضای خود را با نام تجاری. Claremont McKenna آموزش 1,300 دانشجویان با کلاس متوسط سایز 18. تقریبا تمام دانش آموزان در پردیس زندگی. و رئیس جمهور مشعر Chodosh و استادان به طور معمول آنها را دعوت به خانه های خود را برای صرف شام.

530151_ME_0424_Coronavirus_Clarenont_McKenna_007.IK.jpg

مشعر Chodosh رئیس جمهور Claremont McKenna, کالج

(Irfan Khan/لس آنجلس تایمز)

"ما رشد اجتماعی چگالی" Chodosh گفت. "بنابراین پراکندگی یک جامعه است که رشد اجتماعی و تراکم است و نه پایدار ارزش برای ما است."

در یک پیام به پردیس جامعه Chodosh گفت: این سناریو به احتمال زیاد به سقوط خواهد بود یک تغییر یافتهاست بازگشت به دانشگاه ارائه شده است که بهداشت عمومی را بهبود می بخشد, اقامت در خانه محدودیت استراحت و تست و تماس با ردیابی قابلیت افزایش دهد.

تبلیغات

Claremont McKenna دانش آموزانی که نمی خواهند به بازگشت این سقوط می تواند درخواست برای تاخیر. دانشجویان بین المللی که نمی توانید دریافت ویزا به بازگشت و یا کسانی که در معرض خطر بیشتری مانند سیستم ایمنی به خطر بیافتد دانش آموزان را می توانید در ادامه کلاس های آنلاین.

اما بسیاری از دانش آموزان که در حال سایش در خانه گیر در کودکی به اتاق خواب دور از دوستان و مستقل زندگی آنها ساخته شده است, می گویند آنها نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به دانشگاه.

چارلی استریتور یک کاربر در تاریخ است که بازگشت به کانکتیکات خانه برای ترم بهار گفت که او نتواند در یادگیری است که اتفاق می افتد در خارج از کلاس درس. یکی از بهترین خاطرات او گفت "بسیار درس خوان با هم" با همکلاسی های خود و استاد بعد از کلاس. او به یاد می آورد یک بحث بیش از مهم ترین جنگ در تاریخ — استریتور استدلال به کریمه و جنگ دوست خود اصرار بر فرانسه و پروس جنگ. استاد دعوت کرد به خانه اش زیر یکشنبه برای شام عید پاک با خانواده اش.

"من بود و به معنای واقعی کلمه در آن لحظه" آه بنابراین این است که چرا من به یک کالج هنرهای لیبرال,' " استریتور گفت. "آنچه را پر می کند روز ما در حال حاضر مثل یک زوم کلاس و یا انجام تکلیف ما, اما وجود دارد هیچ چیز دیگری چرا که ما فقط به دام افتاده در خانه ما. برای بسیاری از مردم آن را به یک سوپر جداسازی زمان است."

تبلیغات

لیام برنان-برک تاریخ و تحصیل در رشته اقتصاد و روابط بین الملل نتواند پیوند با دوستان: اواخر شب جلسات مطالعه که ساختن جامعه از طریق "مشترک رنج" پینگ پنگ بازی است که تعادل خارج.

ژاک فوگل دانشجوی سال دوم رشته فلسفه و امور عمومی گفت: بسیاری از دوستان او در حال برنامه ریزی برای مرخصی از مدرسه اگر آنها نمی تواند بازگشت به دانشگاه. فوگل quarterbacks برای کلرمونت-Harvey Mudd-Scripps تیم فوتبال و آواز می خواند و با یک پردیس a cappella ،

"بخش عظیمی از مدرسه ما تجربه با هم بودن" او گفت:. "پس هر کاری که من کردم انجام دهید برای بازگشت من آن را انجام دهد. هر چه محدودیت هستند و من آنها را دنبال کنید."

که گسترده احساسات فرستاده است Claremont McKenna کارکنان به اوردرایو — اغلب کار 12 ساعت در روز و هفت روز هفته از شدت همه گیر در اواسط ماه مارس — به عنوان آنها طرح بازگشایی حالات. آنها مشاوره حرفه ای بهداشت و درمان, اما به طور عمده با استفاده از تخصص خود به آماده شدن برای موقعیت های بی شمار از جمله بدترین سناریو مورد موج دوم COVID-19 عفونت ضربه همزمان با فصل آنفولانزا ارسال هر کس خارج از دانشگاه دوباره.

تبلیغات

شارون Basso, معاون رئیس جمهور, امور دانشجویی و کارکنان خود را مونتاژ اکسل سند با نزدیک به 25 زبانه تخمگذار از جزئیات بی شمار. Basso تاکید کرد که دانشگاه را منجر شود از مقامات بهداشت عمومی و ترکیب پروتکل های تست قرنطينه تماس, ردیابی و اجتماعی فاصله.

به تدریس در کلاس های فیزیکی به اندازه کافی فاصله کالج است که با توجه به تغییر مکان و برنامه ریزی است. دین از دانش آموزان Dianna گور گفت: دانشکده ها ممکن است به آموزش کلاس های کوچکتر در بخش های متعدد گسترش ساعت به شب. آنها ممکن است نیمی از کلاس حضور فرد در یک روز در حالی که نیم دیگر می کند تا پس از آن تلنگر روز بعد. آنها ممکن است حرکت کلاس به فضاهای بزرگتر از جمله سالن اجتماعات و مرکز تناسب اندام هستند و با توجه به خرید بیشتر مبلمان فضای باز برای دیدار در فضای باز در آب و هوای خوب.

برای اطمینان از امن زندگی ترتیبات Claremont McKenna استیجاری در نزدیکی آپارتمان است که می تواند به جای بیش از 100 دانش آموزان اضافی. ایده دیگر این است که گروه دانش آموزان در خوشه شبیه به یک خانواده واحد و محدود کردن تماس نزدیک با کسانی که در طبقه دیگر.

Basso گفت: مسئولان به دنبال نصب ضد عفونی کننده دست ایستگاه در ورودی هر سالن محل اقامت و ساخت کیت سلامت برای هر دانش آموز با یک دماسنج, ماسک, دستکش, تیلنول و Gatorade. آنها برنامه ریزی برای ادامه tele-خدمات پزشکی از جمله مشاوره بهداشت روان. و آنها در حال آماده شدن برای طیف وسیعی از گزینه های ناهار خوری, از جمله, را از وعده های غذایی تنها و یا غذا خوردن در سالن های غذاخوری اما در فاصله.

تبلیغات

این سطح از جزئیات به گسترش اینکه آیا آنها باید بالاتر باشد درجه حرارت آب برای شستشو ماشین آلات و اینکه آیا آنها باید سرمایه گذاری در کابل اترنت و پورت های در مورد وای فای پهنای باند غرق بازگشت به پردیس که هنوز هم شامل گسترده آموزش آنلاین.

"این استراتژی ممکن است کار نمی کند. آنها ممکن است امکان پذیر است" Chodosh هشدار داد. "اما ما نیاز به اگزوز راه قبل از ما به که خاص بست."

مشابه برنامه ریزی در جریان است در Claremont McKenna چهار خواهر در مقطع کارشناسی موسسات در کلرمونت کالج کنسرسیوم. کالج پومونا جمهور G. گابریل استار گفت: پردیس با توجه به تاخیر در شروع پاییز مدت و یا محدود کردن دانش آموزانی که بازگشت — احتمالا به دانشجویان سال اول و یا انتقال دانش آموزان به طوری که آنها همه مهم در دانشگاه تجربه. دانش آموزان ممکن است یک یا دو دوره آنلاین و سپس آنهایی که پس از آن در محوطه دانشگاه. پومونا نیز امن اضافی برای اجاره مسکن پردیس در مورد بیشتر فاصله مورد نیاز است.

Pitzer کالج جمهور Melvin L. Oliver گفت که او نگران است که در ادامه مورد نیاز برای اجتماعی فاصله می تواند سازش تجربه هنرهای لیبرال دانشگاه. اما با توجه به مقایسه یک دانشگاه کوچک به یک "محصور در خشکی کشتی کروز," او گفت که او قصد دارد برای اطمینان از پروتکل ها در محل برای تست که ممکن است لازم باشد قبل از بازگشت دانش آموزان و تماس با ردیابی احتمالا الکترونیکی. او همچنین گفت: برخی از اعضای هیات علمی و کارکنان که ممکن است بیشتر در معرض خطر عفونت ممکن است همچنان به کار از راه دور از خانه.

تبلیغات

پنج مقطع کارشناسی کلرمونت کالج ها که اجازه می دهد تا دانش آموزان خود را به دوره های آموزشی در هر یک از دانشگاه ها هستند که با هدف برای یک تصمیم مشترک در ماه ژوئن یا جولای در یک سقوط تاریخ شروع.

"هر بار که شما پوست کندن پیاز" الیور گفت: "وجود دارد یک سطح از پیچیدگی است که مشکل را حل کردن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن