Coronavirus موارد رویکرد 10,000 به عنوان کالیفرنیا پرانتز برای بدتر شدن شرایط

Coronavirus موارد در سراسر کالیفرنیا خمرهای شکل سمت 10,000 شنبه — با مرگ و میر شکوه 200 — به عنوان مقامات به ش

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

Coronavirus موارد در سراسر کالیفرنیا خمرهای شکل سمت 10,000 شنبه — با مرگ و میر شکوه 200 — به عنوان مقامات به شدت در تلاش برای نگه داشتن بی سابقه اجتماعی فاصله سفارشات اجرا در حالی که همچنین تلاش برای دریافت بیشتر منابع به بیمارستان ها به عنوان بیمار شماره رسید.

گسترش سریع این ویروس جدید را به ارمغان آورد نگرانی در مورد اینکه آیا دولت به سیستم بهداشت و درمان می تواند رسیدگی به این جریان از بیماران. بسیاری از بیمارستان کالیفرنیا در حال دست و پنجه نرم کردن با کمبود منابع در حالی که با عجله برای آماده شدن برای آنچه که انتظار می رود به یک سیل از بیماران در هفته های آینده.

به عنوان بد به عنوان اعداد در حال مقامات بهداشتی هشدار داد که می تواند بسیار بدتر اگر کالیفرنیا نمی پایبند به ماندن در خانه و سفارشات که در حال حاضر می تواند به خوبی به مه.

کالیفرنیا چهره 5,000 coronavirus مرگ یک هفته اگر دولت stay-at-home سیاست های آرام هستند خیلی زود به گفته یکی از منطقه خلیج سلامت افسر.

تبلیغات

"برخی از مدل سازی پیش بینی است — در اوج — تا 5 ، 000 مرگ و میر یک هفته در سراسر کالیفرنیا" دکتر کریس Farnitano بهداشت افسر Contra Costa County گفت: هیئت ناظران. که به معنی 600 مرگ و میر یک هفته از این بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19 در مرکز منطقه خلیج و 100 به 200 تن در روز در شهرستان کنترا کوستا ایالت, او گفت:.

"ما هنوز هم امیدواریم که ما می تواند جلوگیری از [این سناریو] اگر ما آرامش تلاش های ما برای پهن کردن منحنی" گفت: Farnitano که مشترک این بیماری همه گیر ممکن است نتایج در همان روز که شش منطقه خلیج شهرستانهای توسعه یافته و تقویت ملت را اول coronavirus پناهگاه در محل سفارش.

خبر آمد به عنوان محلی مقامات بهداشتی در سراسر کشور آغاز شد آشکار برآورد پتانسیل coronavirus مرگ عوارض. وجود دارد می تواند 2000 به 14,000 مرگ و میر در شهرستان کنترا کوستا ایالت و شاید 1,000 مرگ و میر در شهرستان ونتورا بهداشت افسران برای هر دو شهرستان می گفت.

تبلیغات

هفته گذشته در شهر سن خوزه منتشر برآورد کرد و گفت می تواند وجود دارد 2000 تا 16,000 coronavirus مرگ و میر در شهرستان سانتا کلارا.

دکتر رابرت لوین افسر بهداشت برای شهرستان ونتورا گفت: تعدادی از coronavirus موارد که به بیمارستان ها می تواند مانند یک سونامی است. در 21 سال گذشته او شده است ردیابی داده ها, بدترین سال برای آنفولانزا مرگ و میر در آمد و دو سال پیش با 49 مرگ و میر — بخش کوچکی از 1,000 مرگ coronavirus می تواند به شهرستان ونتورا.

"این است که آنفلوانزا است. این است که بسیار جدی تر" لوین گفت: در یک هیئت ناظران جلسه روز سه شنبه. اما او افزود که او امیدوار است که اقامت در خانه سفارش را به طور قابل توجهی محدود کردن بینی مرگ و میر.

برخی از افسران بهداشت در کالیفرنیا وجود دارد گفت: نشانه های اولیه که در دستور کار است. Farnitano اشاره کرد که در کالیفرنیا coronavirus مرگ و میر شده است حدود 10 درصد از نیویورک است.

شهرستان سانتا کلارا سلامت افسر دکتر سارا کودی گفت که او در حال دیدن یک بیت از کاهش در تعداد COVID-19 موارد اگر چه او اضافه کرد که او صحبت میکرد و با احتیاط.

"قربانی است که هر کس ساخته شده است که به اعتقاد من آن است که شروع به خم شدن منحنی. اما این کافی نیست و از آن نبوده است در محل برای مدت طولانی به اندازه کافی" کودی گفت. "بنابراین ما نیاز به آن را نگه دارید. ما فقط نیاز به آن را نگه دارید. به اعتقاد من شروع به ایجاد یک تفاوت و آن را به بیمارستان های ما بیشتر است."

Coronavirus موارد در لس آنجلس به طور چشمگیری افزایش یافت دوشنبه به مقامات گزارش داد بیش از 500 مورد جدید آوردن تعداد افراد آلوده به این ویروس در این منطقه به 3,528.

تبلیغات

مسئولان شهرستان نیز گزارش 12 اضافی مرگ و میر آوردن تلفات به 66. نه نفر از 11 نفر که اخیرا فوت شده مسن تر از 65 سال و هفت تا به حال شرایط بهداشتی اساسی. یک نفر بین 18 تا 40 سال دیگر از بین 41 و 65 سال گفت: باربارا فرر, مدیر لس آنجلس وزارت بهداشت.

Coronavirus نیز به آسیب پذیر ترین جمعیت در این شهرستان با پنج نفر بی خانمان تست مثبت برای COVID-19, فرر گفت.

اورنج کانتی دیدم بزرگترین واحد-روز افزایش coronavirus عفونت به تاریخ چهارشنبه به مقامات اعلام 107 موارد جدید و اضافی مرگ و میر. در همه 606 COVID-19 موارد و 10 مرگ و میر تایید شده است countywide.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تمرکز یکی دیگر از نگرانی بود کالیفرنیا جمعيت سالمندان که در معرض خطر مرگ ناشی از ویروس است.

کالیفرنیا تنظیم کننده گفته اند آسایشگاه اپراتورها است که آنها باید پذیرش بیماران حتی اگر آنها را به ویروس.

منظور می آید در میان یک بحث شدید میان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. بیمارستان ها از جان گذشته برای روشن شدن فضا برای یک انتظار موج COVID-19 بيمار به طوری که آنها در حال تخلیه به عنوان بسیاری از بیماران که ممکن است از جمله ساکنان خانه سالمندان.

بسیاری از خانه سالمندان مدیران به همان اندازه از جان گذشته به نگه داشتن آن دسته از ساکنان را تا زمانی که آنها ثابت ویروس رایگان از ترس فاجعه بار نتیجه اگر کشنده پاتوژن دستاوردهای جای پایی در موسسات خود را.

تبلیغات

بخشنامهدر نامه ای این هفته به امکانات از California Department of Public Health معاون هایدی Steinecker به نظر می رسد به سمت مستقیما با بیمارستان. آن را می گوید پرستاری ماهر امکانات "نباید حاضر به اعتراف و یا readmit مقیم بر اساس وضعیت خود را به عنوان یک مشکوک یا تایید COVID-19 مورد است."

در میان آماده سازی دادستان فدرال در مورد برخورد با یک حادثه عجیب و غریب در سن پدرو.

دادستان فدرال روز شنبه به اتهام یک راننده لوکوموتیو در بندر لس آنجلس با عمد انحراف یک قطار در نزدیکی نیروی دریایی ایالات متحده را در بیمارستان کشتی رحمت زیرا او مشکوک آن وجود ندارد به کمک coronavirus بحران است.

ادواردو مورنو, 44, سان پدرو بود که به اتهام عمدا مخرب یک قطار در این حادثه روز شنبه که منجر به خارج شدن از ریل و نشت سوخت با توجه به اتهامات.

دادستان ها ادعا می کنند که مورنو قطار از خط خارج و به عمد هواپیما را از طریق موانع طراحی شده برای متوقف کردن موتور قبل از سنگ زنی برای توقف 250 متری از رحمت است.

مورنو این گزارش گفت: "شما تنها این فرصت یک بار. تمام جهان در حال تماشای. من تا به حال. مردم نمی دانند چه خبر است در اینجا. در حال حاضر آنها خواهد شد."

بار کارکنان نویسندگان ملیسا گومز, مت, Hamilton, جک دولان یوسف Serna و Taryn لونا کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن