Coronavirus آنتی بادی آزمایش تقریبا غیر ممکن است برای به دست آوردن. دیدار سه L. A. ساکنان که آنها را

جیک وارنر پایین آمد با چیزی در اواخر فوریه اما او مطمئن بود با چه."It's been a bad فصل آنفولانزا بد فصل آلرژی"

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

جیک وارنر پایین آمد با چیزی در اواخر فوریه اما او مطمئن بود با چه.

"It's been a bad فصل آنفولانزا بد فصل آلرژی" وارنر گفت. "شده است وجود دارد بسیاری از آنچه-ifs."

27-year-old tech کارآفرین تنها کسی نیست به تعجب اگر او تا به ندانسته پایین آمدن با coronavirus قبل از حدی از این بیماری همه گیر شناخته شده بود و تشخیصی تست شد و به طور گسترده ای در دسترس است. اما او در میان rarefied گروه است که بدست برخی از پاسخ ها به لطف یک تست است که اقدامات آنتی بادی ها به ویروس در خون است.

این آنتی بادی آزمایش همچنین به عنوان شناخته شده سرولوژی تستهای تبدیل شده اند به طور فزاینده ای به اطلاع عموم. هفته گذشته در لس آنجلس راه اندازی یک مطالعه برای آزمون ساکنان از جمله کسانی که بدون علائم برای به دست آوردن یک حس چگونه بسیاری از مردم تا به حال ویروس.

تبلیغات

در حالی که آزمون را دستگیر کرده اند در حال رشد توجه آنها هنوز رتبهدهی نشده است به طور گسترده ای در دسترس عموم است. تنها تعداد انگشت شماری اجازه داده شده توسط دولت فدرال برای استفاده تشخیصی; دیگران تایید شده برای تحقیقات استفاده از تنها. هیچ تست ارائه می دهد ironclad دقت است.

"ناقص تست خوب کار می کند در یک مطالعه تحقیقاتی که در این تجزیه و تحلیل شما می توانید نوع حساب که عدم دقت, اما زمانی که شما در حال برخورد با یک فرد بیمار شما باید به حق," دکتر گفت: Paul Simon ارشد علوم افسر برای این شهرستان در بخش بهداشت عمومی. "و بنابراین من خیلی نگران آن است که کیفیت آزمون های خارج وجود دارد در حال حاضر بسیار متغیر بسیار کمی نظارت."

با تست آنتی بادی هنوز هم نسبتا سخت برای به دست آوردن این بار صحبت به سه Angelenos در مورد آنچه آن را مانند به دست آوردن دسترسی به این آرزو محصول.

تبلیغات

'قرنطینه مدل'

هنگامی که سارا Benincasa یک نویسنده و طنز می گوید مردم او را به حال آنتی بادی تست واکنش خود را شبیه به او را گرفتن حسادت القا اسکریپت معامله است.

"برخی از مردم بر عهده من باید برخی از راز تاسیسات," Benincasa گفت. "که کاملا در این مورد نیست."

به جای او مدیون او تست به eagle-eyed که نشان داد او یک نظرسنجی آنلاین از شهرستان در بخش بهداشت و درمان و USC. این بررسی به دنبال مردم را به شرکت در یک مطالعه تجربی تصادفی شده برای جمع آوری نمونه خون برای تست برای آنتی بادی است.

پس از او تا به حال قرار گرفتن در معرض دو نفر بود که بعد از آن تشخیص داده شده است با COVID-19 اما تا به حال هیچ نشانه ای از علائم خودش دوست او گفت که او ممکن است مناسب برای مطالعه است.

تبلیغات

Benincasa که او احتمالا تا به حال ویروس. اما اگر او, او می خواست به او اهدا پلاسما پس از پلاسمای جمع آوری شده از کسانی که بهبود یافته اند از coronavirus حال ارزیابی به عنوان یک درمان بالقوه برای کسانی که در حال حاضر در حال مبارزه با آن است.

او انتخاب شد و وارد هفته گذشته به شرق لس آنجلس کتابخانه پارکینگ با پوشیدن یک ماسک پارچه تزئین شده با یک اسب شاخدار بسیار به لذت از USC دانشجویان پزشکی داوطلب در سایت.

"من صرف زمان دقیق انتخاب چه ماسک پوشیده بودم چرا که من آن را به آنها را به خنده و من درست بود," او گفت:. "این بود که من معادل رفتن به پارگی کیسه آب — قرنطینه prom."

تبلیغات

این آزمون شامل سریع انگشت خراش به جمع آوری یک قطره کوچک از خون است. او به او گفت که نتایج در دسترس خواهد بود در 48 ساعت اما آنها بازگشت و در نصف آن زمان. روز بعد او آموخته است که او آزمایش منفی است.

"من تا به حال به طور همزمان احساس آرامش و ناامیدی," او گفت:. "ناامیدی آمد از تحقق اوه من هنوز هم می توانید این. و ناامیدی نیز بود, اوه من نمی تواند از خدمات در این حالت خاص است."

حداقل اخذ آزمون بعید نقطه بالا در این سورئال زمان.

قبل از همه گیر آغاز, او گفت:, "اگر کسی به من گفت که هیجان یک عمر خواهد بود رانندگی من 10 ساله خودرو را تقریبا خالی از سکنه عمومی شهرداری پارکینگ و می گویند سلام به غریبه ها یکی از آنها را به آرامی چاقو من را با یک سوزن من می گویند, 'وای 2020 است که واقعا اتفاق می افتند در یک راه بسیار ویژه است.'"

تبلیغات

'من می دانم که چقدر خوش شانس هستم'

استیسی Rukeyser شد پیمایش در Instagram هنگامی که او را دیدم یک دوست ارسال در مورد گرفتن یک آزمایش پادتن. او بلافاصله پیامک برای پیدا کردن که در آن است.

پاسخ این بود NextHealth یک بوتیک مرکز سلامتی در غرب هالیوود که در آن ارائه شده شامل کرایوتراپی و ویتامین عکس. چشم انداز به دادگاه تجدید نظر به Rukeyser برای تعدادی از دلایل. او تا به حال شده است با نگه داشتن او فاصله از مادر مسن به خاطر ترس از سهوا آلوده ،

"اگر من می دانستم که من تا به حال آنتی بادی, من می خواهم به دیدن او" Rukeyser گفت. "است که زندگی خود را بسیار بهتر است."

تبلیغات

او نیز شاهد آزمایش خون به عنوان به طور بالقوه یک گام به جلو در بازگشت به کار. Rukeyser این showrunner برای Netflix بکشد نشان می دهد "جنسیت و زندگی" بود که دو هفته به تولید در تورنتو که coronavirus ناگهان بسته همه چیز را در مارس 13.

"چه شرایط است که باید وجود داشته باشد در جهت برنامه های تلویزیون برای بازگشت به تولید ؟ هیچ کس به نظر می رسد به دانستن" Rukeyser گفت. "آنتی بادی آزمایش یکی از چیزهایی که در این لیست از امکانات است."

آزمون در NextHealth هزینه $249 و پنجاه و Rukeyser اشاره کرد که قادر به تحمل آن قرار داده و او را در "فوق العاده موقعیت ممتاز."

"من می دانم که چقدر خوش شانس هستم," او گفت:. "من اذعان نوع پرداخت به جنبه های آن و نابرابری است. من در تلاش برای انجام آن را برای یک هدف — برای تقویت تست."

تبلیغات

او و شوهرش رفت و در آزمون در روز شنبه یک قرعه کشی خون از ورید دست در بازوی او. روز چهارشنبه آنها را يافته ها: هر دو تست منفی است.

"من احساس نا امید و البته که من نمی هر گونه آنتی بادی و در نتیجه هیچ بالقوه ایمنی," او گفت:. "اما من هم احساس خوشحالم که می دانم — به یقین یک راه یا دیگری."

"من نمی دانم اگر من در روشن'

برای بیش از یک ماه وارنر و خود را زندگی می کنند و دختر از هم جدا شده اند از ترس ناخواسته در معرض هر یک از دیگر به ویروس. دوست دختر خود را یک نقص ایمنی و آسم را coronavirus به خصوص خطرناک برای او.

وارنر گفت: او را در هر راه به سه گانه-بررسي وقتی که می آید به ایمنی خود را." این آزمایش پادتن ارائه فرصت را به می دانم که اگر آنها همچنان باید باقی بماند از هم جدا.

تبلیغات

مادر او تماس گرفته و او دیرین دکتر که به تازگی موفق به دریافت چند صد کیت های آزمایش. وارنر مادر و ناپدری به عنوان به خوبی به عنوان خود را با دوست دختر و مادر, همه در زمان آزمون در صفحه اصلی مراجعه کنید. آزمون های مورد نیاز در حدود نیمی از یک ویال از خون گرفته شده از ساعد. وارنر نمی پرداخت از جیب برای آزمون و معتقد است سلامت خود را بیمه ممکن است تحت پوشش آن است.

در 90 دقیقه او یک تماس تلفنی با نتایج. وارنر کل خانواده آزمایش مثبت آنتی بادی است. او دنبال کرد تا با یک سواب بینی تست در اورژانس درمانگاه برای دیدن اگر این ویروس در حال حاضر در سیستم و آزمایش منفی است ،

دوست دختر خود را آزمایش منفی معنی خود فاصله را به ادامه.

اما وارنر است که در مشورت با چند پزشک می گوید: آزمایش پادتن به سختی ارائه می دهد پاسخ. بسیار است که هنوز هم ناشناخته در مورد آنچه که حضور آنتی بادی چیست و آیا که در واقع نشان می دهد اگر کسی ایمنی بدن از ویروس. در نتیجه گیج کننده و درهم و برهم کردن از اطلاعات متناقض.

تبلیغات

"به من گفته شده است من در روشن اما همچنین گفت: من هنوز هم می تواند قرارداد دوباره آن را," او گفت:. "به من گفته شده است من مسری نیست و به من گفته شده است من مسری است."

نتیجه نهایی این است که بسیار عملی برای تغییر چگونه وارنر در حال نزدیک شدن به ویروس. او هنوز هم می پوشد یک ماسک و دستکش و شستن دست های خود را به طور منظم و رفتن نیست مگر اینکه مطلقا لازم است.

"بهترین حرکت در بخشی از من و خانواده من است به طور مداوم قرنطینه راه ما قبل از" او گفت:. "وجود دارد یک کمی از سهولت از ذهن دانستن من احتمالا نمی خواهید به بیمار از این نقطه به جلو است."

اما او نگران است که بسیاری از مردم در حال رفتن به دریافت یک از اعتماد به نفس کاذب از آنتی بادی آزمایش.

تبلیغات

"به جای این که وسیله ای برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاعات در مورد خودتان و مردم در حال رفتن به آن را به عنوان یک pass/fail," او گفت:. "این نیاز به شدت ابراز در تمام جبهه ها است که این مورد نیست."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب